Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan Surftown påberåbe sig force majeure?

Side 4 ud af 11 (108 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

Altså selvom det er en mega træls situation, så er jeg sikker på de gør alt, hva der står i deres magt hos Surftown til at få rettet problemerne. Mon ik de arbejder i døgndrift pt?

Det var altså noget af en skyller, som der kom ned... Se selv her

Jeg er i hvert fald sikker på de tager det alvorligt. Det eneste jeg savner er noget løbende konkret information fra Surftown.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man savner lidt info!! Er jeg den eneste der kan se en sammenligning mellem myndighedernes håntering af jordskælvet i japan mht atomkraften, og så SURFDOWNS håndtering af krakket?? :P

Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

jjn:
Købeloven siger 100% klart, at dette IKKE er force majeure, men da dette jo er et kontraktligt forhold og da Surftown har fraskrevet sig alt, så er der ikke ret meget at komme efter.

Så kan man diskutere om Surftown har handlet groft uagtsom, ved at placeringer hostingen i en kælder. Det virker som om der er delte meninger om der.

Det kan man for så vidt godt argumentere for, men tvivler gevaldigt på at der bliver noget ud af det..

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

Der kan man bare se. Men mon ikke de mister nogle kunder på det alligevel.

Jo nogle af os er på vej væk. Lader til at man ikke kan få adgang til sin backend via filmanager og at der ikke er backup der kan rulles ud.

Seriøst amatøragtigt, jeg har virkeligt mistet meget for den virksomhed.

Køb ren argan olie her

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

worklog:
Det kan man for så vidt godt argumentere for, men tvivler gevaldigt på at der bliver noget ud af det..

Uden at være ekspert i hverken hosting eller jura, så er det vel et civilt søgsmål der skal afgøre det. Jeg kan forestille mig det afgørende er en/flere eksperters udtaelser, hvorvidt deres opsætning kan kategoriseres som groft uagtsom i forbindelsen med risikoen for oversvømmelse. Det tvivl jeg nu også på.

Til min skræk, ser jeg surftown fortæller en central storage server måske kan tage dage at genskabe.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ragnar-Gwyn:

Man savner lidt info!! Er jeg den eneste der kan se en sammenligning mellem myndighedernes håntering af jordskælvet i japan mht atomkraften, og så SURFDOWNS håndtering af krakket?? :P

Hvis folk er så kloge, hvorfor kommer de så ik med nogle løsningsforslag? Der er da intet nemmere, end at sidde i sin kontorstol og hakke alle andre ned.

Hvordan ville du have håndteret krisen i Japan? Ville du melde noget ud, for derefter at ændre det flere timer senere, for derefter igen at ændre det og ændre det? Bare fordi du ville melde noget ud?

Konstruktiv kritik er fint, men hvis man ik selv har en bedre løsning eller kan komme med forbedringer, så er det vist bedre bare at acceptere, at tingene af og til ik går som ønsket, men at de personer, som tager sig af problemerne gør deres bedste...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

jjn:
Købeloven siger 100% klart, at dette IKKE er force majeure

Dokumentér gerne den påstand?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Modsat atomkatastrofen i Japan, så har mange faktisk en reel mulighed for at gøre noget selv. Af frygt for hvad der vil ske med mine sider når backup kommer til mig, har jeg ikke turde selv forsøge genskabe noget af det.

Det valg har jeg taget udfra, jeg hele tiden har fået af vide "Lige om lidt er vi i hus", vi arbejder på det, det er lige om hjørnet, det er næsten i mål, mandag kl 09:00 er den der o.s.v. o.s.v. o.s.v.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
Modsat atomkatastrofen i Japan, så har mange faktisk en reel mulighed for at gøre noget selv. Af frygt for hvad der vil ske med mine sider når backup kommer til mig, har jeg ikke turde selv forsøge genskabe noget af det.

Kan du overhovedet få adgang til din backend?

Jeg kan ikke komme igennem med min filmanager via MySurftown. Jeg får dog nu e-mail fra de vigtigste sites men langtfra alle.

 

Køb ren argan olie her

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har to hoteller. Det ene svare, men mangler alle filer. Jeg gætter på det skyldes den storage server, som de nu skal ud og genskabe og kan tage dage! Den anden svare slet ikke, og jeg gætter på det skyldes de har fået de nye servere sent.

Side 4 ud af 11 (108 indlæg)