Altså selvom det er en mega træls situation, så er jeg sikker på de gør alt, hva der står i deres magt hos Surftown til at få rettet problemerne. Mon ik de arbejder i døgndrift pt?
Det var altså noget af en skyller, som der kom ned... Se selv her
Jeg er i hvert fald sikker på de tager det alvorligt. Det eneste jeg savner er noget løbende konkret information fra Surftown.
Man savner lidt info!! Er jeg den eneste der kan se en sammenligning mellem myndighedernes håntering af jordskælvet i japan mht atomkraften, og så SURFDOWNS håndtering af krakket?? :P
Købeloven siger 100% klart, at dette IKKE er force majeure, men da dette jo er et kontraktligt forhold og da Surftown har fraskrevet sig alt, så er der ikke ret meget at komme efter.
Så kan man diskutere om Surftown har handlet groft uagtsom, ved at placeringer hostingen i en kælder. Det virker som om der er delte meninger om der.
Det kan man for så vidt godt argumentere for, men tvivler gevaldigt på at der bliver noget ud af det..
Det kan man for så vidt godt argumentere for, men tvivler gevaldigt på at der bliver noget ud af det..
Uden at være ekspert i hverken hosting eller jura, så er det vel et civilt søgsmål der skal afgøre det. Jeg kan forestille mig det afgørende er en/flere eksperters udtaelser, hvorvidt deres opsætning kan kategoriseres som groft uagtsom i forbindelsen med risikoen for oversvømmelse. Det tvivl jeg nu også på.
Til min skræk, ser jeg surftown fortæller en central storage server måske kan tage dage at genskabe.
Man savner lidt info!! Er jeg den eneste der kan se en sammenligning mellem myndighedernes håntering af jordskælvet i japan mht atomkraften, og så SURFDOWNS håndtering af krakket?? :P
Hvis folk er så kloge, hvorfor kommer de så ik med nogle løsningsforslag? Der er da intet nemmere, end at sidde i sin kontorstol og hakke alle andre ned.
Hvordan ville du have håndteret krisen i Japan? Ville du melde noget ud, for derefter at ændre det flere timer senere, for derefter igen at ændre det og ændre det? Bare fordi du ville melde noget ud?
Konstruktiv kritik er fint, men hvis man ik selv har en bedre løsning eller kan komme med forbedringer, så er det vist bedre bare at acceptere, at tingene af og til ik går som ønsket, men at de personer, som tager sig af problemerne gør deres bedste...
Modsat atomkatastrofen i Japan, så har mange faktisk en reel mulighed for at gøre noget selv. Af frygt for hvad der vil ske med mine sider når backup kommer til mig, har jeg ikke turde selv forsøge genskabe noget af det.
Det valg har jeg taget udfra, jeg hele tiden har fået af vide "Lige om lidt er vi i hus", vi arbejder på det, det er lige om hjørnet, det er næsten i mål, mandag kl 09:00 er den der o.s.v. o.s.v. o.s.v.
Modsat atomkatastrofen i Japan, så har mange faktisk en reel mulighed for at gøre noget selv. Af frygt for hvad der vil ske med mine sider når backup kommer til mig, har jeg ikke turde selv forsøge genskabe noget af det.
Kan du overhovedet få adgang til din backend?
Jeg kan ikke komme igennem med min filmanager via MySurftown. Jeg får dog nu e-mail fra de vigtigste sites men langtfra alle.
Jeg har to hoteller. Det ene svare, men mangler alle filer. Jeg gætter på det skyldes den storage server, som de nu skal ud og genskabe og kan tage dage! Den anden svare slet ikke, og jeg gætter på det skyldes de har fået de nye servere sent.