Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan Surftown påberåbe sig force majeure?

Side 3 ud af 11 (108 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

De siger enkelte servere først kommer til at køre i morgen tidlig pga manglende dele.... Mit gæt er det er den du er hosted på Sasa, da den endnu ikke svare.


Der er ikke så meget at gøre end at vente for mig. Det samme gælder vel dig også.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sasa Kovacevic:
Men kan det virkelig kategoriseres som en force majeure?

Ja. der er der ingen tvivl om. En strøm afbrydelse ville også falde ind under den katagori, normalt err force majeure udefra kommende begivenheder, der påvirker ens drift

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Købeloven siger 100% klart, at dette IKKE er force majeure, men da dette jo er et kontraktligt forhold og da Surftown har fraskrevet sig alt, så er der ikke ret meget at komme efter.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

jjn:
Købeloven siger 100% klart, at dette IKKE er force majeure, men da dette jo er et kontraktligt forhold og da Surftown har fraskrevet sig alt, så er der ikke ret meget at komme efter.

Så kan man diskutere om Surftown har handlet groft uagtsom, ved at placeringer hostingen i en kælder. Det virker som om der er delte meninger om der.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

@ Casper

Er du sikker på, at det ikke skader en hjemmesides placering at være fjernet fra nettet i så lang tid?

selvfølgelige skader det din sidens placering bare der er 404 fejl på siden ser google det alt tages i betragtning når din side skal placeres på google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er midlertidlige 404 / 503 fejl.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jjn:

Købeloven siger 100% klart, at dette IKKE er force majeure, men da dette jo er et kontraktligt forhold og da Surftown har fraskrevet sig alt, så er der ikke ret meget at komme efter.

Hvor har du læst det henne?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altså selvom det er en mega træls situation, så er jeg sikker på de gør alt, hva der står i deres magt hos Surftown til at få rettet problemerne. Mon ik de arbejder i døgndrift pt?

Det var altså noget af en skyller, som der kom ned... Se selv her

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Sasa Kovacevic:
Men kan det virkelig kategoriseres som en force majeure?

Ja. der er der ingen tvivl om. En strøm afbrydelse ville også falde ind under den katagori, normalt err force majeure udefra kommende begivenheder, der påvirker ens drift

Ingen tvivle det er korrekt , det koster  kasse vis skulle have nød strøm og klare det mere end en dag , strøm afbrydelse det høre under udefra begivenheder ingen tvivl

i dag 3 dage efter er der stadigvæk ikke ryddet op på motorveje alle og togene køre stadigvæk ikke ideelt lige nu togbus imellem Hellerup og København , dette besværligere arbejdes kræft kan komme frem og jeg tror ikke ligefrem det er en let opgave oveni .

Men måske skulle de ligge server i en orkan og skybrud sikker server og var nødstrøm til mindste en uge , men dette ville en bunker være ideelt til, dette kunne de evt. lave som tillægs produkt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

jjn:

Købeloven siger 100% klart, at dette IKKE er force majeure, men da dette jo er et kontraktligt forhold og da Surftown har fraskrevet sig alt, så er der ikke ret meget at komme efter.

Hvor har du læst det henne?

Jeg lytter lige med, det er da spændende at købeloven i forhold til erhvervsdrivende (som det vel er her) men også for private - ikke skulle mene 150 mm vand som endnu idag betyder totalt lukkede hovedveje og lange køer og masser af nedbrud og ødelagte ting, hørte under force majeure?

Jeg er med på der kan være nogen der mener man ikke må ligge i en kælder med sårbare systemer (må man så hvis man er 100% afhængig af at være på nøjes med én server hos én udbyder) - meeen den holder vist ikke - og jeg er med på at det ikke må vare evigheder, så de skal kunne påvise at de arbejder stenhård på det.

Surt

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 3 ud af 11 (108 indlæg)