Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan Surftown påberåbe sig force majeure?

Side 2 ud af 11 (108 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ked af at høre at siderne er nede, men det her er sgu humor:

"...

Som sagt hedder jeg Kresten – og det her er (næsten) min første dag på jobbet. Jeg ser frem til at vende tilbage med en anden type nyheder fremover … og overvejer om vi burde skifte navn og flytte til et meget tørt sted!

Bedste hilsner

Kresten Bach Søndergaard
Kommunikationschef
Surftown"
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Theis Brouer-Jensen:

Jeg er ked af at høre at siderne er nede, men det her er sgu humor:

"...

Som sagt hedder jeg Kresten – og det her er (næsten) min første dag på jobbet. Jeg ser frem til at vende tilbage med en anden type nyheder fremover … og overvejer om vi burde skifte navn og flytte til et meget tørt sted!

Bedste hilsner

Kresten Bach Søndergaard
Kommunikationschef
Surftown"

super troværdig at få feedback fra surftown jeg vil i hvert fald kraftigt overveje mine sider ligger hos surftown ærlighed kommer man længste med .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

De har rykket det til natten til tirsdag  Dvs. noget der minder om +60 timer efterhånden. Den feedback og de opdateringer de kommer med er ukonkrete, og ukorrekte. Jeg har hele dagen fortalt dem at ikke alle webservere kørte, hvilket de også bekræfter på facebook. Men netop blogindlæg de netop har opdateret angives alle webservere til at være oppe.

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Sørme godt Amino ikke her hosted hos surftown :)

Med venlig hilsen,

Freelancerbasen

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Casper

Er du sikker på, at det ikke skader en hjemmesides placering at være fjernet fra nettet i så lang tid?

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den ene server svare som den skal i denne situation. Det burde ikke give nogle problemer, men der er gået så lang tid, så det kan være at du ryger midlertidlig ud af indekset. Jeg ved ikke hvor mange forgæves forsøg der skal til. Den anden giver en masse 404 sider, og det er noget skidt. I bedste fejl sker der ingenting, i værste fejl kan det give noget bounce. Mit bud.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

... men min tiltro til at tingene køre i morgen tirsdag kl 09:00 ligger på et *meget* lille sted.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak for det Smile

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

De siger enkelte servere først kommer til at køre i morgen tidlig pga manglende dele.... Mit gæt er det er den du er hosted på Sasa, da den endnu ikke svare.

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må nu også erkende at jeg var fuld af forventning da jeg gik til køjs søndag aften - mandag morgen/formiddag... så er alt vel tilbage ved det gamle...

Mandag morgen fungerede min mail så igen, men jeg kan undre mig over hvor få mails der er kommet med forsinkelse på - normalt modtager jeg 50-100 mail i døgnet og ventede jo egentlig at de ville komme i løbet af i dag.
Endnu mere urolig bliver jeg så når jeg kl. 15.10 i eftermiddag får en mail på telefonen, men da jeg kommer hjem og åbner outlook, så kommer samme mail ikke... men til gengæld dukkede der mail op, som jeg ikke har fået på telefonen...
Det er ikke specielt betryggende...

Mandag morgen konstaterede jeg at nogle af mine hjemmesider stadig var nede, og de to der var oppe mærkeligt nok kun viste en side med to underliggende mapper (oprettet kl 0200 natten til mandag)
Mapperne var tomme, så jeg forventede lidt at det var en backup der var ved at blive indlæst.
Nu kl 1720 er situationen den samme - tomme hjemmesider... og kun lidt logfiler etc. hvis jeg går på via FTP
Jeg tænker så om jeg har grund til at blive urolig ??

Jeg ved at jeg ikke har valgt en udbyder hvor jeg kan forvente at være sikret 100% mod nedbrud og lignende, og det er fint med mig. 
Jeg har valgt surftown fordi det giver mig en masse for relativt få penge når det kører (hvilket det gør for det meste) OG ikke mindst tager de jo daglig backup af det hele...

Men har jeg grund til at være urolig/bekymret over manglen på data og de mærkelige oplevelser med mails på nuværende tidspunkt ?
Jeg kan ikke vurdere det, og frygter lidt at jeg skal gå i seng i aften og være mere usikker på situationen end jeg var søndag aften....

Håber dælme at det løser sig snart...

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Side 2 ud af 11 (108 indlæg)