|
Jeg undersøgte lige Stormrådets webside og der står følgende: Konsekvenser af skybrud den 2. juli 2011 I forbindelse med det kraftige skybrud, som navnlig ramte Københavnsområdet lørdag den 2. juli 2011, undersøger Stormrådet i samarbejde med DMI og Naturstyrelsen lige nu, om der er områder, som kan være ramt af ekstrem oversvømmelse fra vandløb og søer. Stormrådet forventer inden for en uge at kunne give en umiddelbar indikation af, hvilke områder der i givet fald kan være tale om, og hvor der som konsekvens heraf kunne blive tale om erstatning fra oversvømmelsesordningen. Stormrådet opfordrer under alle omstændigheder til at tage kontakt til sit forsikringsselskab, hvis man er blevet ramt af en oversvømmelse. Spørgsmål om oversvømmelsesordningen kan rettes til Stormrådets sekretariat på tlf. 32 66 90 00. |
Jeg tjekker hverken twitter, facebook, surftown.dk og ikke engang min egen side... når jeg skal se om mine sider er kommet online.
Nej istedet tjekker jeg Casper´s profil banner, for når den er synlig, er jeg sikker på at alt andet er online, inkl. mine egne sider :)
Sorry Casper ![]()
Bliv gratis medlem