Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan Surftown påberåbe sig force majeure?

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undersøgte lige Stormrådets webside og der står følgende:

Konsekvenser af skybrud den 2. juli 2011

I forbindelse med det kraftige skybrud, som navnlig ramte Københavnsområdet lørdag den 2. juli 2011, undersøger Stormrådet i samarbejde med DMI og Naturstyrelsen lige nu, om der er områder, som kan være ramt af ekstrem oversvømmelse fra vandløb og søer. Stormrådet forventer inden for en uge at kunne give en umiddelbar indikation af, hvilke områder der i givet fald kan være tale om, og hvor der som konsekvens heraf kunne blive tale om erstatning fra oversvømmelsesordningen.

Stormrådet opfordrer under alle omstændigheder til at tage kontakt til sit forsikringsselskab, hvis man er blevet ramt af en oversvømmelse.

Spørgsmål om oversvømmelsesordningen kan rettes til Stormrådets sekretariat på tlf. 32 66 90 00.

http://www.stormraadet.dk/Sider/Forside.aspx

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tjekker hverken twitter, facebook, surftown.dk og ikke engang min egen side... når jeg skal se om mine sider er kommet online.

Nej istedet tjekker jeg Casper´s profil banner, for når den er synlig, er jeg sikker på at alt andet er online, inkl. mine egne sider :)

Sorry Casper Stick out tongue

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:49

Boysen:
Nej istedet tjekker jeg Casper´s profil banner, for når den er synlig, er jeg sikker på at alt andet er online, inkl. mine egne sider :)

Det kan du bande på. Du kan også holde øje med min Google Plus :P

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:07

selvfølgelige dækker de ligger overfor det sted der var jordskred og mine tanker går nu meste på at der ikke kørte tog da skinner skred ned og folk mister deres hjemmesider er ikke det værste tænk vis havde kørt tog på dette tidspunkt eller tog var gået i stå, nu køre jeg jo næsten hverdag med tog så kan se hvor jorden skred

hvem kan være i tvivl de er dækket ind af force majerure  ingen tvivl  der , de er dækket ind .

At måske bedste placeret dog kunne de ikke vide at kloaknet ikke kunne klare vandmasser som slukker strøm mv, dette burde Københavns kommune havde klaret bedre, der er har jo lang tid været oppe der ville komme flere tropiske skyller i Danmark vi har gjort noget så det ikke vil gå så galt.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 20:46

Mikael christiansen:

At måske bedste placeret dog kunne de ikke vide at kloaknet ikke kunne klare vandmasser som slukker strøm mv, dette burde Københavns kommune havde klaret bedre, der er har jo lang tid været oppe der ville komme flere tropiske skyller i Danmark vi har gjort noget så det ikke vil gå så galt.

Helt enig. Men force majeure og et under-dimensioneret kloaknet er bare ikke det samme. Hvis det havde kostet menneskeliv eller ganske voldsomme ejendomsødelæggelser, kunne det måske komme på tale. Men ikke fordi der trænger vand ned i kældre.

Det skal måske gentages at under force majeure dækker almindelige forsikringer heller ikke. Det vil de gøre i mange af de her tilfælde, medmindre man som Surftown vælger at installere el-skabe i kælderhøjde.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:02

ppehrson:

Mikael christiansen:

Helt enig. Men force majeure og et under-dimensioneret kloaknet er bare ikke det samme. Hvis det havde kostet menneskeliv eller ganske voldsomme ejendomsødelæggelser, kunne det måske komme på tale. Men ikke fordi der trænger vand ned i kældre.

Det skal måske gentages at under force majeure dækker almindelige forsikringer heller ikke. Det vil de gøre i mange af de her tilfælde, medmindre man som Surftown vælger at installere el-skabe i kælderhøjde.

Det er Faktisk ganske alm. med Elskab i kælder højde , problemet var bare vand masser, det var kloak netværk i parat til at tage i mod , husk det var en række heldig ting der gjorde det ikke kostet menneske liv tog ikke kørte på de spor der skred ved svanemølle at der hurtigt var folk der hjalp de mennesker ud ad biller der lå under vand at bitte små ting gjorde forskelle kunne sagtens havde gået meget værre en af de vigtigste ting der gjorde der ikke skete kaos var tidspunkt en lørdag aften hvor folk ikke er på arbejde væk fra myldre tids trafik tænk vis dette vejr havde slået igennem 16.00 trafik på en mandag

i alt kan vi glade for i alt dette tidspunkt at folk kunne nyde regnvejret fra deres lejligheder

i alt hvorfor skal der være menneskeliv tabt før det er en katastrofe.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)