Alle iværksættere med en internetstrategi skal være opmærksomme på ehandelsprisen.
Det er en konkurrence om at klare sig godt på nettet og som noget nyt har vi i år indført en kategori for iværksættere (som vi altså kalder nystartere).
Hvad kan du og din virksomhed få ud af det? Flere ting. For det første en mulighed for at få bedømmelse og anerkendelse. Desuden er der muligheden for at blive nomineret og måske vinde. Endelig deltager du i et stort netværk hvor du møder andre virksomheder og udveksler erfaringer og ideer. Vi lægger særlig vægt på videndeling.
Vi håber meget at rigtig mange nye virksomheder vil stille op og vise at der sker noget i Danmark. Mange tidligere vindere og nominerede som Skagenfood og Telmore har haft stort udbytte af ehandelsprisen.
Tilmelding til konkurrencen koster kr. 500 og sker online: http://www.ehandelsprisen.dk/konkurrence/
Gebyret omfatter også deltagelse i prisfesten som er en større event i Børsbygningen den 16. marts 2006 med præsentationer og workshops. Sidste frist for tilmelding er primo januar Ehandelsprisen arrangeres af ITB & FDIH i samarbejde med gode samarbejdspartnere som er Videnskabsministeriet, KMD, Telmore, PBS International, Børsen, UNI-C og Rosen Kommunikation.
God fornøjelse
Morten
|
Det ville jeg nu godt deltage i. Men hvis ikke man kan nomineres bare ved at eksistere (og skal betale for at være nomineret) så falder konceptet vel lidt til jorden. Burde det ikke være alle, som havde mulighed for at vinde en sådan pris? - Man oplever jo heller ikke en nyt upcomming band skal betale for at blive nomineret til ex. et Danish Music Award.
Det er nok et meget inspirerende arrangement, men synes ikke det giver et retvisende billede af branchen, hvis ikke man indrager alle inden for ehandel, som potientielle vindere. - kan du/I følge mig lidt?