Hej mr. nobody som ingen kender, velkommen til Amino ... hvis du bare er her for at skændes må du gerne pille af igen!
Så er vi her igen - jeg vidste på en eller anden måde hvad der ville ske efter jeg havde skrevet min første post:
1) Du ville sikkert få en email, med de notifications man kan få fra amino
2) Du ville forsøge at sælge noget
3) Trådstarter var ikke ude efter noget i dit prisleje
4) Du ville blive arrogant og småsur over at han ikke ville vælge din løsning
Du er en troll, det har jeg fattet! Jeg er ikke arrogant, jeg er realist. Hvis folk lukker bullshit ud får de det at vide, jeg siger tingene som de er og det er uden skelen til om det er en jeg aldrig har mødt før eller min mor. Men det er selvfølgelig nemmere at kalde mig arrogant end A: Indse jeg har ret, B: Komme med fornuftige modargumenter.
Jeg forstår ikke hvorfor du har et så udbredt behov for at kritisere andre, naturligvis uden belæg
Jeg har ikke et udbredt behov for at kritisere andre, desuden var det ikke mit der startede med at kritisere.
Mit behov er primært at trådstarter får det bedst mulige svar på sit spørgsmål, hvis nogen så hælder vand ud af ørene siger jeg det ... primært til trådsstarter, men som regel tager folk selv tetten op og forsvarer deres udtallelser og det viser sig at det var en simpel misforståelse, og så er alle glade. Eller de som dig bliver kværulerende og begynder med alskens name-calling. Sidstnævnte gider jeg simpelthen ikke spilde min tid på, jeg vil hellere hjælpe 10 andre end at bruge 10 min på at skrive det har indlæg til dig.
- du har jo f.eks. ingen anelse om hvilken løsning jeg ville kunne lave
Det er ikke nødvendigt for mig at vide hvad du "kan" lave ... jeg ved hvad du har budt ind med i diskutionen, og det er det jeg tager udgangspunkt. Hvis du har en doktorgrad i redudante netværk så kom da for pokker frem med det og kom med nogle geniale løsninger til trådstarter? Hvis ikke du vil/kan det så hold op med at ødelægge tråden for dem som rent faktisk kan!
- ligesom jeg ikke aner, om du ved hvad der er op og ned på hosting.
Nu har jeg tæt på 6 års gang på Amino ... jeg tror pænt godt folk efterhånden har en ide om hvem jeg er og hvad jeg kan, hvis du ikke har så er det jo tilsyneladende dig der er udenfor - i givet fald kan du, a: Spørge mig ... "Hey Mike ... fortæl lidt om dine erfaringer med Hosting" ... tror du på jeg svarer? Det gør de fleste mennesker ihvertfald når man viser interesse, så det gør jeg nok også. b: Søge på Amino i gamle tråde og se hvad vi har diskuteret igennem tiden. c: Lade være med at blande dig til du er sikker på at jeg enten ikke ved hvad jeg taler om, eller at du ved mere eller har noget relevant at tilføje ... som f.eks. det link til et GratisDNS plugin ... det var da et genialt bidrag, hvorfor skulle vi op og råbe af hinanden før det kom????
Jeg tror denne tråd blev startet for at finde en billig løsning
Hvilket vi nu i fællesskab har givet ham ... dit bidrag har været at ødelægge tråden, det er vi glade for. Tak for hjælpen!
Du kom med et tilbud på en løsning, som han hurtigt afviste på grund af prisen.
Get your facts straight, jeg har ikke givet noget tilbud ... eller jo det har jeg, men ikke et der indbefattede en pris.
Jeg forstår godt du gerne vil sælge en masse - og det er jo også derfor de fleste er herinde, men hver tråd i hostingkategorien behøver altså ikke være et salg.
Det er faktisk en af hovedårsagerne til jeg som regel holder mig væk herinde fra, jeg bryder mig nemlig ikke om den slags bud-tråde med 10 imbicile aber der sider og underbyder hinanden så trådstarter ender med det billigste og dårligste produkt frem for det bedste og måske knap så billige produkt.
Udover det så er jeg booket 120% op for tiden ... så nej jeg er ikke specifikt ude efter at lande flere ordrer. Hvis ikke jeg var booket så hårdt op som jeg er så havde jeg tilbudt min hjælp gratis, fordi jeg er booket fuldstændigt ud lader jeg (selvsagt) være med at forøge min arbejdspukkel uden som minimum at sikre mig det ikke gir underskud (hvilket det ville gøre hvis jeg skubber en der betaler 500kr/t til side for at arbejde 2 timer for 0kr).
Jeg håber trådstarter fik nok svar, inden det endte i mudderkastning - jeg vil imidlertid afslutte mit engagement i tråden.
Det er værdsat, det er jeg helt sikker på. Så lad venligst være med at starte den slags muderkastning en anden gang, hvis du skulle få den sjove ide at give dig til at kaste med mere mudder så regner jeg med at kravle i dækning og undlade at besvare ilden ... så er du advaret. Sov fantastisk og ha en hyggelig uge :-D