Du skal jo også lige tænke på en lav TTL for din DNS, og at ikke alle DNS-servere accepterer en meget lav TTL, så du kommer ikke 100% ud over det, næsten uanset hvordan du gør det.
Jeg har erfaring med at en TTL på helt ned til fem minutter slår igennem ihvertfald i Danmark, jeg ved at det ikke er tilfældet hvis du krydser atlanten.
Derudover er der flere måder du kan løse det er på, blandt andet kan du finde to datacentre med layer 2 link imellem, du kan vælge at blive din egen internet udbyder og køre multihomed BGP.
Men i _langt_ de fleste tilfælde vil den løsning du selv foreslår være absolut det nemmeste og det billigste, det vil ikke give dig instant failover men det vil give dig mulighed for at handle selv i en situation som f.eks. den du sider i ligenu.
Du skal være opmærksom på at mange af de billige webhoteller ikke lader dig flytte din dns væk fra dem.
Det betyder intet, med mindre du har rettet i din dns for nyligt, i givet fald vil der gå lidt længere tid før ændringerne slår igennem :-)
Dvs hvis udbyder a går ned, så skifter du til udbyder b, alle normale forbindelser vil se din side igen efter 5 min, folk der har spæret for lave ttl's vil først kunne se din side igen efter lidt længere tid ... Alt afh hvad hans udbyder har "ændret" din ttl til
10 primære, og 70 andre hvor det er nice to have. Det er den løsning jeg er kommet frem til er bedst, når man gør det op i kroner/øre. Har du nogle bud?