Pkt 1 så er der jo ingen grund til de hvide kanter rundt om teksten. Det er jo kun nødvendigt fordi farveskalen ikke er fulgt. Det er blot random, og det kommer til at ligne l... på mange skærme.
Pkt 2 så kunne man bruge en anden form og baggrund for at få noget action....
Nu er smag og behag jo som bekendt forskellig, - og det her er da også kun mit input og derfor er det ikke nogen kritik af Davids arbejde, - men jeg synes ikke der er gjort nok umage hvis man har talent for det.
Pkt 1 så er der jo ingen grund til de hvide kanter rundt om teksten. Det er jo kun nødvendigt fordi farveskalen ikke er fulgt. Det er blot random, og det kommer til at ligne l... på mange skærme.
Pkt 2 så kunne man bruge en anden form og baggrund for at få noget action....
Hej Michael
Pkt. 1. Du har 100% ret.
Pkt. 2. Igen, du har ret. Dog synes jeg ikke der skal en baggrund som er genkendelig - det er som og shoppe kun er lavet til dem der spiller det spil. Indtil videre har jeg ikke brugt baggrund som ikke er "mine", men kan godt se jeg skal i gang med det.
Tak for din konstruktive kritik - det kan bruges. :)
Mvh
David Bograd
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Det er et meget fint banner, men personligt ville jeg ikke bruge den hvide outline på den sorte skrift, og i stedet for angle gradient ville jeg bruge linear gradient så baggrunden blev mere i tråd med knapperne på hjemmesiden ;-)