Kære Amino bruger, Vil du have et reklamebanner, et banner til din hjemmeside eller til noget helt tredje? Så er du kommet til det rigtige sted! Hvorfor?Jeg har tre års erfaring i Photoshop, og vil meget gerne lave et banner til dig! Fordi jeg er forholdsvis ny til at lave bannere, kan jeg tilbyde en god pris, samtidig med at mine tre års erfaring sikre dig et flot banner. Hvordan?Jeg laver bannere i alle størrelser. I kan se standart størrelserne her: Standart størrelser. Hvis du heller vil have i en anden størrelse, kan jeg selvfølgelig også ordne det. Det eneste du skal gøre for at få et banner, er at sende mig følgende:
Send mailen til: david_bograd [at] hotmail.com.
Fuld tilfredshed eller gratisDu kan få banneret lavet om, hvis du ikke er tilfreds med resultatet. Det kan du tre gange, og hvis du stadig ikke er tilfreds, skal du ikke betale.
PrisenHvad er prisen så? Normalt sælger jeg bannere for kun 150 kroner, hvilket er utrolig billigt. Men jeg giver dig en speciel Amino rabat!
Prisen er kun 100 kroner per banner. Du sparer altså 50 kroner!
Som sagt, kan du kontakte mig ved at sende en mail, men du er også meget velkommen til at sende en besked her på Amino. Jeg ser frem til at høre fra dig Med venlig hilsen David Bograd Mail: david_bograd [at] hotmail.com. |
Hej David..
Godt tilbud, er det muligt at se nogle referencer?