Jeg har ikke fået amino alerts pr email i dagevis. (altså den service som du kan bruge til straks at få en email hver gang nogen skriver fx ordet 'wordpress' i et indlæg på amino. )
Virker det hos dig, hvis du bruger tjenesten?
Til nye brugere: Du skal ind under Ret Profil og så er der en Amino Alert fane derinde.
Mvh Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Nu du siger det... jeg kan ikke mindes, at jeg nogensinde har modtaget en sådan alert. Gad vide, om der findes en eller anden særlig indstilling, jeg ikke har været klog nok til at gennemskue?
Ja det er jo i hvert fald vigtigt at man aktiverer servicen. :-)
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Jep, den virker. Jeg har de seneste dage fået flere alerts, fordi et af de ord jeg har tilmeldt er blevet brugt rigtigt ofte i debatten.
Kunne man i øvrigt forestille sig, at man kan filtrere på, hvor i Amino debatten alert-ordet tricker en alert?
Blot en idé til Amino Crew.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg prøver lige at opdatere og gemme mine indstillinger en gang til og ser om det kan skubbe gang i systemet igen.
Jep, den virker. Jeg har de seneste dage fået flere alerts, fordi et af de ord jeg har tilmeldt er blevet brugt rigtigt ofte i debatten.
Kunne man i øvrigt forestille sig, at man kan filtrere på, hvor i Amino debatten alert-ordet tricker en alert?
Blot en idé til Amino Crew.
Dbh. John
Hørt hørt! I starten af mit plus medlemsskab (for nogle måneder siden) havde jeg aktiveret alerts, men fik ALT for mange mails fra de samme debats, så det irriterede mere end det gavnede - desværre!
Så fandt jeg fejlen og den var min: På en eller anden måde var mappen som Outlook sender amino alert til smuttet fra sin plads og ned i deleted items. Og Outlook lod sig ikke gå på af den detalje, så der var der de alle endte. :-)
Beklager at jeg har spildt jeres tid, venner. :-)
Mvh Anders