Sjovt det kun er mænd, som deltager i denne tråd... |
Nyt produkt; selvlysende kondomer!
Men jeg springer over denne gang. Tror sq konen gennem 5 år bliver mistroisk hvis jeg pludselig ligge inde med selvlysende regnfrakker.. /Charly |
Det må være fordi kvinder gerne vil have lyset tændt, og så er de vel ikke sjove? |
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk
Dato: 20-03-2007 15:42:30 Forfatter: Morten Ellegaard Larsen Men det betyder jo at man ikke længere behøver at føle sig frem... ![]() - og så mangler vi vel bare at 'målet' også bliver selvlysende... ![]() Morten - er du mand for at opfinde selvlysende glidecreme, så får man også målet selvlysende ;) Chrisstoffer - hvis i rigtig skal hae omtale så smører i jeres kondomer ind i noget der smitter af(skal selvfølgelig også være selvlysende) og deler dem ud til fester ;) Når parret så kommer tilbage og går ind på dansegulvet kan man vurdere hvor svært de har haft ved at ramme målet ![]() |
Ej, sys sku da de lyder meget fede :p. |
he he sjov tråd ![]() Dato: 20-03-2007 17:35:28 Forfatter: Lisbeth T. J. Dato: 20-03-2007 15:48:33 Forfatter: Brian Nielsen Sjovt det kun er mænd, som deltager i denne tråd... Det må være fordi kvinder gerne vil have lyset tændt, og så er de vel ikke sjove? ..................husk nu aldrig skær alle over en kam ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dato: 20-03-2007 15:07:49 Forfatter: Martin Tygsen Kald mig bare gammeldags, men hva dælen er pointen i at de er selvlysende ;) udover de så er sjovere at bruge som vandballoner når det er mørkt ![]() I would laugh all night long! ![]() ![]() ![]() ![]() Faktisk så knækker jeg mig af grin allerede over tanken over hvor dumt og sjovt det ville se ud! ROOOFL! ![]() A candle in the dark mist... doh! |
|
![]() *host* Anja |
Kunne da være der skulle en nye funktioner ind på siden ;) |