Så fik vi langt om længe vores nye produkt! Selvlysende kondomer, vi har solgt godt 3500stk. over weekenden! Så der er rift om dem lige fra start! Husk nu at tjekke min signatur for rabat :-)) |

Så fik vi langt om længe vores nye produkt! Selvlysende kondomer, vi har solgt godt 3500stk. over weekenden! Så der er rift om dem lige fra start! Husk nu at tjekke min signatur for rabat :-)) |
![]() |
Hej Martin, Alle fortæller om at det er vigtigt at dyrke sikker sex, argumenterne imod at bruge kondom er jo bl.a. at de ikke er ''spændende'' nok. Så nu tilbyder vi også selvlysende kondomer til dem som vil forsøge sig med det! :-)) |
Det var bestemt ikke for at nedgøre jeres sjove kondomer, og er helt sikker på at det virker, det ser man jo også på salget. |
![]() Men pyt, så længe der er et marked og det lyder sådan. Personligt tror jeg dog at jeg springer over denne gang. Held og lykke med dem. |
Får man så selvlysende børn hvis de går i stykker? De er ihvertfald sjove... |
Det blev skam heller ikke opfattet sådan, nok et spørgsmål alle ville komme med :-)) |
- Det har du nok ret i :-))
- Spændende spørgsmål! Måske? ![]() |
Haha Oscar - Netop... |
Men det betyder jo at man ikke længere behøver at føle sig frem... ![]() - og så mangler vi vel bare at ''målet'' også bliver selvlysende... ![]() |