Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aldrig på Facebook!

Side 3 ud af 11 (104 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, du misforstår mig ikke. Profiler på Facebook er for mennesker - sider er for firmaer, organisationer og andre brands. Du skal have en profil for at bestyre en side.

Du kan evt. lave en midlertidig emailadresse og tilmelde dig med den. Du kan altid ændre den senere hvis du beslutter at hoppe på selv - alternativt har du ikke opgivet noget af dit privatliv hvis du beslutter at det ikke er noget.

Jeg fornemmer at det er bekymringen bagved :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja.. tror jeg læser bogen som du anbefalede mig.. Jeg er ganske enkelt nød til at "klæde" mig selv bedere på.

Min mavefornemmelse  Ick! er ikke god - men den kan dybest set bunde i min uvidenhed - derfor er det et forsøg værd.

Tråden her har bestemt øget min viden...og måske ender det med:

Aldrig på Facebook! - Hvem ved?

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

ztrong:

Ja.. tror jeg læser bogen som du anbefalede mig.. Jeg er ganske enkelt nød til at "klæde" mig selv bedere på.

Min mavefornemmelse  Ick! er ikke god - men den kan dybest set bunde i min uvidenhed - derfor er det et forsøg værd.

Hej Maibritt

Det er rigtigt fornuftigt at klæde dig lidt mere på først.

Det virker som om du mangler at coache dig selv på området ;-)
Spørg dig selv om hvorfor du skal være på Facebook og hvad du vil lave der, det er mere relevant en hvordan du kommer der.
Du kender din målgruppe, er de på facebook og hvad kan du tilbyde dem der?

Vil du lave konkurrencer med fede præmier for dine fans, eller skal de klikke på del-knappen når de har haft en sej session med dig?

Som inspiration synes jeg du skal bruge 37min på at lytte til Ib Potters interview/snak med Mette Sandgaard om det at bruge sociale medier til online markedsføring. De kommer godt omkring det med at lave en facebook-side uden at have en klar plan for det først - og hvilke konsekvenser det kan have.

Personligt vil jeg gerne se nogle flere videoer fra dig, og jeg synes det ville være rigtigt interessant at følge en blog hvor du var skribent.
Jeg tror aldrig jeg vil blive fan af Ztrong på facebook, men jeg vil fluks abonnere på et feed fra din blog, hvis du laver en.
Men nu ved jeg jo ikke om jeg er i din målgruppe ;-)

Stor hilsen
/Brian 

Fra København / London
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Fra  Mailyourfans.dk Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak fil Brian og Jørgen...

Hmm Blog ligefrem, det var måske en bedre ide for mig? Det vil jeg overveje, isåfald hvilket medie ville her være optimalt?

Min målgruppe er ledere!

Mvh Maibritt

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg ville ikke være bange for facebook hvis jeg var dig da jeg kun kan se fordelen i og det er en nem og god måde og lave reklame for sin forretning.

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 88
Fra  Tralula-leg Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oprettede en facebookside til min webshop. Men synes at det er for tidkrævende at opfinde og opdatere med relevant indhold og bruger den derfor ikke.

Jeg kan godt se ideen med denne måde at sprede et budskab på. Og tror heller ikke at det vil skade et firma at have en facebookside. Men når jeg selv går ind på en webside undrer det mig tit hvad meningen er med at have en facebookside, jeg fravælger dog ikke firmaet af denne årsag.

Men overvej hvor dine interesser og kompetencer ligger, det er tit afgørende for om en facebookside bliver god og om den skaber værdi.

Tralula-leg.dk salg af legetøj til børn.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er givet nogen gode råd allerede. En personlig profil tror jeg faktisk i mange tilfælde er endnu mere værdifuld end en firmahjemmeside. Det er immervæk nemmere at få opbygget et vennenetværk end at få fans til sin firmahjemmeside. På vennenetværket er der dog plads til maks 5000 mennesker. Det er dog de færreste der alligevel kan skrabe flere sammen, så de er nødt til at oprette personlig fanside. Med den personlige profil har du også langt mere styr på hvem der kommer ind da du skal godkende hvert enkelt først. 

Som Thomas var inde på, skal man nok ikke underkende værdien af Facebook på den måde. Jeg har selv fået tilbudt job via den vej, fordi en person fra min fortid havde tilføjet mig som ven. Hvis ikke han havde tilføjet mig på FB havde han nok ikke tænkt på mig i forbindelse med jobbet. Derudover får du også fordelen ved at kunne linke fra din profil til din hjemmeside

Uanset om det er personlig profil eller firmaprofil er det dog vigtigt at huske at lade være med at forsøge at bruge det til direkte salg.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gita Wink

Hvorfor ikke til direkte salg - det er vel egentlig meningen. Opmærksomheden, markedsføring af produkter og dermed profilering af virksomheden Ztrong?

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 29. Feb 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Denskaevevinkel.dk
Janne kan hjälpe dig med dig med alle de ting du efterspörger er selv sygeplejerske og havde en masse spörgsmäl ang. Facebookfirmaprofilen.

Mvh rikke
Side 3 ud af 11 (104 indlæg)