Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aldrig på Facebook!

Side 2 ud af 11 (104 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåhrrr da - ikke for 300,- / det vigtigste for mig er nu også kvaliteten og at den fremstår professionel - læner sig op af min web site. At jeg betaler et engangsbeløb og selv administrerer siden. At den er brugervenlig (har jo ikke forstand på Facebook).

Måske skulle vi lige tale sammen? Kan se på min indbakke at flere byder sig til lige nu.

Maibritt

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

ztrong:
Måske skulle vi lige tale sammen? Kan se på min indbakke at flere byder sig til lige nu.

Du skal være velkommen til at se mine referencer og mine kompetencer, hvis det er - så kan du kontakte mig :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Repox
Jeg tjekker indkommende mails igennem... vender evt. tilbage til dig Wink

Tak for din interesse.

Med venlig hilsen Maibritt

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har et grundlæggende kendskab til HTML er det forholdsvist let at lave en statisk landingpage selv. Alternativt kan du følge guiden her og importere dynamisk indhold.

Men inden du kaster dig over det - så tænk først over hvad du vil med din tilstedeværelse. (Kodeordene skal være noget med at involvere sig i sine brugere + at man skal have et produkt eller tema, som egner sig til at tale om). Jeg læste i en bog at forfatteren havde oplevet at parkere på en af de fjerne p-pladser i en lufthavn. Derude var der et stort billboard: "Find os på Facebook" - "Følg os på Twitter" ... der skal alligevel være noget fantasi til at gøre parkering i lufthavnen interessant.

Man skal ikke død og pine være på Facebook som virksomhed. Hvis du ikke mener at din målgruppe er der, så kunne andre fora være mere interessante. Fx LinkedIn som tidligere nævnt.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du må ikke undervurdere facebook, Maibritt. Det er en ganske god lejlighed til at skabe ny kontakter og holde de gamle ved lige :-)

Og så længe man ikke tager facebook for alvorligt og forventer for meget, så er det faktisk en ganske hyggelig måde at skabe relationer på.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Jeg er på LinkedIn! Twitter er absolut ikke mig... Facebook måske?

Alt det tekniske med HTML mm. opsætning osv. er bare ikke mig, jeg er ikke teknisk anlagt (og det er mildt defineret)

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Wink er din virksomhed på Facebook?

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

ztrong:
Jeg er på LinkedIn! Twitter er absolut ikke mig... Facebook måske?

Måske...

I min branche er der 10 grundprincipper. Et af dem er tyngde - en koncentration af anstrengelserne for at skabe et gennembrud. Alternativet er at klatte sine midler væk.

Det samme gælder for sociale medier. Det kan ikke gøres halvt. Man kan heller ikke være lidt med til en fest.

Men prøv at oprette en profil på Facebook. Du skal alligevel bruge en for at styre en facebookside. Du behøver ikke at uploade billeder eller blive venner med nogen. Når du har den kan du nemlig kigge lidt på hvad andre gør - hvad der virker og ikke gør.
Her er to steder at starte:

  • Thomas Bigum - rådgiver om anvendelsen af Facebooksider
  • Bybi - bistader i KBH, læg mærke til hvordan man kan fornemme et oprigtigt engagement i bier - ikke produktet som sælges.

Søren

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

ztrong:

Hej Thomas

Wink er din virksomhed på Facebook?

Nej, det er den faktisk ikke - dvs. ikke i kraft af en facebook side. Men den er der jo indirekte i form af min personlige profil :-) Bortset fra det, så får jeg en facebook side i en ikke så fjern fremtid. Det bliver bare ikke for TT Tekstforfatter, men derimod for mit kommende internationale Affiliate projekt :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske misforstår jeg dig?
Skal jeg oprette en Facebook profil for så at kunne oprette min firma Facebook, Søren?? Og hvorfor?

Jeg kan godt se fidussen i, at prøve det af Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Side 2 ud af 11 (104 indlæg)