Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fået en Tesla Roadster - verdens sejeste elbil! :)

Side 12 ud af 12 (118 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen planer om at slå traction control, ABS eller anden glimrende mekanismer fra :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:58

Mikkel når du nu bliver træt at Teslaen, hvilket jeg håber du gør i en fart, og så vender tilbage til Mercedes, så bliver du min SEO guro nr 1 igen. Mænd med hjerne kører bil med stjerne.....

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:01

Henning, jeg har skam også Mercedes. For at være helt nøjagtig har vi to Mercedes - og så en Tesla.

Det er iøvrigt første gang jeg har købt 3 biler indenfor et enkelt måned :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:13

Super vi kan jo heller ikke have du mister street credit.

Så kan jeg være sikker på at du ikke har mistet en sikring. Hi hi

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:53

Der er 100 gange mere street credit i en Tesla Roadster end en Mercedes lige nu :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:04

Mikkel deMib Svendsen:

Der er 100 gange mere street credit i en Tesla Roadster end en Mercedes lige nu :)

Det er der ingen tvivl om, og for "almindelige" biler har Mercedes været over and done Street wise i lang tid, den seje rolle er taget over af Audi og til dels BMW har fået den lidt igen.

Det er som om at Mercedes partout skal lave nogle brølere i modellerne indimellem, for de kan faktisk lave modeller der ser godt ud i 20 år og se bedre ud med tiden, men de har også lavet nogle hvor man tænker damn de bliver da grimmere og grimmere og sidestilles næsten med Trabant Smile

Køb ren argan olie her

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

siden jeg har set Roadster her på amino, kan jeg ikke lade være med at tænke sådan en vil jeg også have, men er det ikke svært at komme af emd den igen, når man nu er blevet træt af den?Nu skifter jeg biler hver ca 4-5 år, derfor tænker hvem vil overtage min bil efter 4-5 år?

Eller er det ikke noget problem med Roaster, folk står i kø at få sådan en... i øvrigt så vill jeg også vælge en orange eller pink farve....??

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:16

Hvis man vil være først med noget er det altid svært at sige, hvad fremtiden bringer :)

Der er dog mange rundt omkring i verden, der vurderer at Tesla Roadster vil blive et samlerobjekt - som det også er sket for andre specielle super cars gennem tiden. Sker det, så vil priserne på de brugte biler, når produktionen stopper meget sandsynligt stige. Så faktisk kan det, i modsætning til almindelige biler, godt vise sig at blive enm virkelig god investering at købe en Tesla Roadster nu.

Men det er naturligvis et gæt. Der er ingen der kan garantere at det går sådan. Men det er et absolut kvalificeret gæt.

Side 12 ud af 12 (118 indlæg)