Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min side banket fra side 3 til side 6

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 41
Fra  Effektiv Slankekur Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har arbejdet i et stykke tid på at få min side www.itilbud.dk op på ordet tilbudsavis. Jeg var nået til side 3, nummer 5 og det så ud til det gik fremad. Jeg tilføjer 2 nye produkter på min side og BANG! så er den væk, jeg finder den så i midten af side 6. Alt dette på 2 dage. Ikke om jeg begriber hvordan det kan ske, jeg laver lidt linkbuilding eksternt, men ikke aggressivt eller noget. Nogen der har et bud på hvad der kan være sket?

Er det bare google-dansen, eller har jeg misset noget?

God og effektiv slankekur. Tab dig hurtigt 5 kg, god og billig slankemad

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 20:38

Hej

Jeg tror du er banket tilbage fordi du intet rigtigt indhold har udover dine tilbud

du skulle satse pa at fa nogen unikke artikler pa sitet som kan trakke dig op

Billige seo pakker

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 21:04

Vi har også fået nogen seriøse tæv idag på et par keywords, på et er vi røget helt ud af top 100. Jeg forestiller mig at det måske er pandaen der spænder sit greb lidt. Vi har en del DC i form af filter resulateter som jeg er ved at skrabe væk, men det tager sin tid før at google har kigget alle de sider igennem igen og finder noindex tagget.

Vi forsøger såvidt muligt at rette ind efter googles retningslinjer :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 21:16

Det kan være svært at skrive artikler på din side, da de ikke vil bidrage til indholdet positivt, men kun være af SEO mæssigt formål. Jeg tænker lidt og se tiden an, og se om den ikke kommer op igen, ellers så gør noget

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

intet forkerte gjort dit domæne er bare lidt over 3 måneder gamle alle nye går op ad i starten vis har lavet rimeligt antal links kommer den tilbage ellers ikke så vent og forsæt der ud ad som intet var sket for det er ganske normalt og husk der er kun 71 links til siden , det er i hvert fald ikke særligt aggressivt du har gidet videre formidle din hjemmeside

husk opdatere på siden lav masser af unikt ind hold på siden til alle de mennesker der læser på din siden og stop aldrig med nyt ind hold

husk forsæt arbejdet med at videre formidle dog gerne lidt bedre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Jun 11
Fra  Effektiv Slankekur Skrevet kl. 07:47

Tak for alle svarene, jeg vil arbejde lidt mere på indhold. Det slår mig lige, er det dublicate content på min side, når man filtrerer? Hvis man klikker på en af de kategoriknapper der er på siden, kommer der en side der hedder noget nyt (i princippet), men det er nu filtreret data, dvs. samme data som før, men nu kun med tilbud fra den enkelte kategori... er det dublicate content?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:09

vis forstået dig korrekt bedste at sætte kategorier , de skal vise maks 5 linjer med en valgt tekst

lav en intro besked kan sættes øverste i wordpress for denne kategoriser links videre til hele artiklen eller som også siger læs mere .rigtigt dårlige ide med fulde tekst 2 steder der må du ind og ændre indstillinger i wordpress

dog vigtigste du også laver lidt mere videre formidler aktivt deler din viden over alt og alle steder om dit produkt her et par tips hvad jeg kunne tænkes kunne gøre som jeg og nogle gav tips i en tråd http://www.amino.dk/forums/t/128194.aspx?#860404

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 08:11

Hej. :-)

Hvis du har det samme indhold mere end et sted på din side så plejer det at betegnes som DC!
Jeg har også en side der gik fra side 1 i toppen til at blive smidt laaangt tilbage på Google. Jeg fandt så ud af at jeg havde en masse DC pga. mine blogindlæg både lå på forsiden, under kategoritagsne og hvis du trykkede dig ind på det enkelte blogindlæg stod hele indlægget også der. Jeg puttede så et noindex på alle indlæg og så var jeg ca. tilbage på samme pladser nogle dage efter.

Fortsat god dag!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 08:44

301 permanent redirect fra itilbud.dk til www.itilbud.dk, vil hjælpe rigtig meget.

Tilmeldt 10. Jun 11
Fra  Effektiv Slankekur Skrevet kl. 10:27

Ok, jeg vil lege lidt med noget URL rewrite, således siden man kommer ind på er den samme som forsiden, på den måde er der vel ikke tale om DC, DC opstår vel kun hvis URL er forskellig på de sider hvor der er indhold (det samme) ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)