Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud: All inclusive blogs m/ velskreven tekst for linkbuilding

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Möjn, Aminoer!

Jeg er en 22-årig fyr fra Sjælland, der for tiden sidder fast på Fyn. Om en måned til halvanden flytter jeg til Aarhus med en ven, og det betyder, at jeg på stående fod har halvanden måned og en masse tid og overskud til at få videreudviklet mine færdigheder. Lad mig vise dig, hvordan jeg har tænkt mig at gøre dette:

Jeg tilbyder at lave blogs for dig!

Dette er ikke endnu et tilbud om Wordpress installation med et random tema for 500kr. Jeg er godt inde i SEO, efter at have skrevet tekster on / off i et par måneder, har en hel del erfaring med grafisk design via programmer som Photoshop. Sidst, men ikke mindst, kører jeg min egen blog. Jeg er ikke en decideret ekspert, men jeg kan udemærket kende forskel på ankertekst og cloaking.

Jeg ved, at mange herinde køber tekster for så at placere dem på blogs. Det er en glimrende måde at skaffe links på, men det er tidskrævende. Videre sjovt er det heller ikke at skabe 10 Wordpress + Blogspot blogs på den samme dag. Her kan jeg hjælpe: Jeg tilbyder at lave blogs. Hele vejen!

Helt konkret går mit tilbud ud på dette:

• Jeg opretter en blogspot, Wordpress, blog.com, Xanga eller Blogigo blog til dig. Du kan selv bestemme hvilke, men har du ikke en mening, vælger jeg bare.
  • Jeg skriver 2-5 tekster til siden. Teksterne bliver 3-400 ord lange. Jeg optimerer teksterne i forhold til SEO og linker videre til din side fra dem.
  • Jeg får bloggen indekseret. Til dette bruger jeg et par RSS-kataloger samt et direkte link eller to.
  • Til sidst giver jeg dig brugernavn og password. Bloggen er din, og du bestemmer, hvad den skal bruges til (hvis noget).

Dette er den komplette løsning. Her køber du ikke alene teksten, men du slipper også for at lægge den op selv.

Hvad skal dette så koste?

Du slipper for at betale spidsen af alle dine jetjagere. Pointen med dette tilbud er trods alt, at du kan spare en masse tid, og jeg kan få en masse at rive i. Derfor er priserne som følger:

2 tekster på 1 blog:                                                                             250kr

5 tekster på 2 + blogs:                                                                        500kr

Har du et større eller på nogen måde anderledes behov end dette, er du velkommen til at skrive. Jeg er fleksibel, og vi kan hurtigt finde ud af noget.

Eksempel:

Ja, så gerne!

http://kviklaan.wordpress.com/  - Et eksempel på en blog omhandlende kviklån og smslån.

http://streetlights.dk/ - Min egen personlige (engelsksprogede) blog, som illustrerer hvilke andre skriveredskaber jeg har mulighed for at udfolde.

Formaliteterne

Når arbejdet er færdigt, sender jeg dig en faktura. Jeg propper ikke moms oveni, da jeg (endnu) ikke er moms-registreret. Du betaler ikke, før arbejdet er færdigt.

Hvad kræver det af dig?

Kunne du tænke dig at gøre brug af tilbuddet, kan du enten sende mig en PM her på Amino, eller en mail til danroskildedenser@hotmail.com.

I den besked må du meget gerne fortælle mig, hvilken blogmulighed du vil benytte. Hvis du ønsker linkbuilding, hvilket du helt sikkert gør, skal jeg have en URL, til de(n) side(r) , der skal linkbuildes til samt eventuelle keywords.

Har du ikke nogen præferencer i forhold til, hvad jeg skal skrive om dit emne, finder jeg selv på noget. Ellers er du velkommen til at skrive eventuelle mere strikse krav ned. Des mere hjælp, du giver mig, des bedre tekster og blogs kan jeg også levere for dig.

Var der andet?

Ikke fra min side, nej. Hvis du har spørgsmål og andet, så er jeg åben for dialog. Jeg ser frem til at høre fra dig / jer! J

Tak, fordi I tog jer tid til at læse dette. Skype-Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Mar 11
Skrevet kl. 18:56

Så er den første blog opsat for en Amino. :-)

6 tekster om urinsyre, et par RSS-tilmeldinger samt en artikel på en artikelbase fik ejeren af Urinsyre.dk for 500kr. Vi snakker over 2.000 ord, opsætning og design af Wordpress blog samt indeksering. For 500kr. Det finder I næppe billigere, og tvivler I på kvaliteten, burde I tage et kig på bloggen! Skype-Smile

Derudover har jeg som skrevet øverst også skrevet SEO-artikler on and off i et par måneder. Har I bare brug for tekster, uden at jeg nødvendigvis skaber en blog / splog og lægger dem op der, kan I bare skrive. Vi kan helt sikkert finde ud af noget - Jeg leverer hurtigt og effektivt og opsatte Urinsyre.dk m/ tekster på en dags tid. Udnyt, at jeg har mere tid, inden jeg starter på Aarhus Universitet! Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 20:27

Er det ikke lidt dårlig stil at sælge en vare med et copyrightet billede, der ikke er betalt? Og hvis det er betalt er det så ikke dårlig stil at aflevere opgaven uden det billede, der er betalt for?

Men teksterne ser nu fine ud. Kan man godt bare købe en håndfuld tekster?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:01

Ser da rigtigt godt ud.

Har du også skrevet alt det tekst til siden også...

For så kunne jeg da evt. også bruge et par tekster...;)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Mar 11
Skrevet kl. 22:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Teksterne er kun på dansk eller er engelsk/tysk en mulighed også?

Jeg læste engelsk på A niveau på gymnasiet og fik 12 i skriftlig årskarakter og 10 til skriftlig eksamen, så engelsk er bestemt en mulighed, jeg ville sætte pris på. Tysk derimod har du nok bedre muligheder for andre steder Smile

Mht. tekst så er alle sidens tekster skrevet selvstændigt, efter at have læst adskillige sider i et leksikon om kroppen, og jeg tilbyder hellere end gerne også artikler for sig selv, hvis nogen skulle være interesseret.

Sidst men ikke mindst: Billedet. En kammerat mente, at billeder med vandmærket "shutterstock" var lovlige at bruge, selvom min opfattelse sagde mig, at billeder med vandmærker aldrig er brugbare, men det vil være bragt i orden om ganske få minutter.

Tak for feedback alle sammen! Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 23:14

Dan:
Sidst men ikke mindst: Billedet. En kammerat mente, at billeder med vandmærket "shutterstock" var lovlige at bruge, selvom min opfattelse sagde mig, at billeder med vandmærker aldrig er brugbare, men det vil være bragt i orden om ganske få minutter.

Ja det er altid en andens skyld, når folk stjæler materiale. Har hørt dem allesammen: "det var vores webbureau i Kina", "en kammerat mente", "vores tidligere webdesigner leverede det".

Når du starter på universitetet skal du nok vælge at være lidt mere kritisk end bare at tage dine kammeraters ord for gode varer. Almindelig sund fornuft er jo også værd at ta' med. Tror du virkeligt at folk vil vandmærke deres billeder, hvis man bare kan bruge løs af dem?

Fedt at I betaler for det, I har taget. Det er god stil. Og så kan du ovenikøbet hæve en kvaje-bajer fra din kammerat.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 23:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Morten Vadskær:
Ja det er altid en andens skyld, når folk stjæler materiale

Helt korrekt. I det her tilfælde er det min skyld. Derfor kan du roligt slippe den ironiske tone og rette dit tunge skyts imod mig i stedet, men for Dans skyld bør vi gøre det i en anden tråd - du er sågar velkommen til at sende mig en pm. :-)

Lad tråden blive på det, den er skabt for. Alt andet er dårlig stil. Så skal jeg nok tage den kvavebajer. Skype-Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20

Dan:

Så er den første blog opsat for en Amino. :-)

6 tekster om urinsyre, et par RSS-tilmeldinger samt en artikel på en artikelbase fik ejeren af Urinsyre.dk for 500kr. Vi snakker over 2.000 ord, opsætning og design af Wordpress blog samt indeksering. For 500kr. Det finder I næppe billigere, og tvivler I på kvaliteten, burde I tage et kig på bloggen! Skype-Smile

Derudover har jeg som skrevet øverst også skrevet SEO-artikler on and off i et par måneder. Har I bare brug for tekster, uden at jeg nødvendigvis skaber en blog / splog og lægger dem op der, kan I bare skrive. Vi kan helt sikkert finde ud af noget - Jeg leverer hurtigt og effektivt og opsatte Urinsyre.dk m/ tekster på en dags tid. Udnyt, at jeg har mere tid, inden jeg starter på Aarhus Universitet! Wink

Det er så mig, der bestilte til www.urinsyre.dk

Jeg er meget tilfreds og kan med sindsro anbefale Dan. Han skriver jo nydeligt og er samtidig lynhurtig.
For dem, der måske ikke har den store indsigt ifm. hjemmesider er der jo ydermere den fordel, at Dan leverer den fulde løsning. Dvs. opsat og klar til offentliggørelse. Så hvis du har tanker om en hjemmeside, men ikke orker det tekniske i 1. omgang, så er det her jo et forrygende tilbud.

Jeg kommer i hvert fald nok til at benytte mig af det igen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:47

Det Lyder til et super tilbud,  jeg har ca, lige nu 30 blogs der skulle op på et tidspunkt .

Dog har jeg siden sidste gang kommet meget længere måske lettere at nogle bedre kan hjælper mig nu jeg har samlet set skrevet ca 1000 arktikler omkring striptease dog vis i begynder at hjælpe mig kunne det være super med et længere varende samarbejde det går jo lang tid at til passe sig en viden om et emme lige vel hvad det er.

Vis ikke har ideer til alle før er oppe kan, jeg udmærket skrive lidt på hvert enkle blogs så du kan danne dig lidt ideer, vis du har tid til alle mv. kan en anden måske

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)