Möjn, Aminoer!Jeg er en 22-årig fyr fra Sjælland, der for tiden sidder fast på Fyn. Om en måned til halvanden flytter jeg til Aarhus med en ven, og det betyder, at jeg på stående fod har halvanden måned og en masse tid og overskud til at få videreudviklet mine færdigheder. Lad mig vise dig, hvordan jeg har tænkt mig at gøre dette: Jeg tilbyder at lave blogs for dig!Dette er ikke endnu et tilbud om Wordpress installation med et random tema for 500kr. Jeg er godt inde i SEO, efter at have skrevet tekster on / off i et par måneder, har en hel del erfaring med grafisk design via programmer som Photoshop. Sidst, men ikke mindst, kører jeg min egen blog. Jeg er ikke en decideret ekspert, men jeg kan udemærket kende forskel på ankertekst og cloaking. Jeg ved, at mange herinde køber tekster for så at placere dem på blogs. Det er en glimrende måde at skaffe links på, men det er tidskrævende. Videre sjovt er det heller ikke at skabe 10 Wordpress + Blogspot blogs på den samme dag. Her kan jeg hjælpe: Jeg tilbyder at lave blogs. Hele vejen! Helt konkret går mit tilbud ud på dette:
Dette er den komplette løsning. Her køber du ikke alene teksten, men du slipper også for at lægge den op selv. Hvad skal dette så koste?Du slipper for at betale spidsen af alle dine jetjagere. Pointen med dette tilbud er trods alt, at du kan spare en masse tid, og jeg kan få en masse at rive i. Derfor er priserne som følger: 2 tekster på 1 blog: 250kr 5 tekster på 2 + blogs: 500kr Har du et større eller på nogen måde anderledes behov end dette, er du velkommen til at skrive. Jeg er fleksibel, og vi kan hurtigt finde ud af noget. Eksempel:Ja, så gerne! http://kviklaan.wordpress.com/ - Et eksempel på en blog omhandlende kviklån og smslån. http://streetlights.dk/ - Min egen personlige (engelsksprogede) blog, som illustrerer hvilke andre skriveredskaber jeg har mulighed for at udfolde. FormaliteterneNår arbejdet er færdigt, sender jeg dig en faktura. Jeg propper ikke moms oveni, da jeg (endnu) ikke er moms-registreret. Du betaler ikke, før arbejdet er færdigt. Hvad kræver det af dig?Kunne du tænke dig at gøre brug af tilbuddet, kan du enten sende mig en PM her på Amino, eller en mail til danroskildedenser@hotmail.com. I den besked må du meget gerne fortælle mig, hvilken blogmulighed du vil benytte. Hvis du ønsker linkbuilding, hvilket du helt sikkert gør, skal jeg have en URL, til de(n) side(r) , der skal linkbuildes til samt eventuelle keywords. Har du ikke nogen præferencer i forhold til, hvad jeg skal skrive om dit emne, finder jeg selv på noget. Ellers er du velkommen til at skrive eventuelle mere strikse krav ned. Des mere hjælp, du giver mig, des bedre tekster og blogs kan jeg også levere for dig. Var der andet?Ikke fra min side, nej. Hvis du har spørgsmål og andet, så er jeg åben for dialog. Jeg ser frem til at høre fra dig / jer! J Tak, fordi I tog jer tid til at læse dette.
|
Så er den første blog opsat for en Amino. :-)
6 tekster om urinsyre, et par RSS-tilmeldinger samt en artikel på en artikelbase fik ejeren af Urinsyre.dk for 500kr. Vi snakker over 2.000 ord, opsætning og design af Wordpress blog samt indeksering. For 500kr. Det finder I næppe billigere, og tvivler I på kvaliteten, burde I tage et kig på bloggen!
Derudover har jeg som skrevet øverst også skrevet SEO-artikler on and off i et par måneder. Har I bare brug for tekster, uden at jeg nødvendigvis skaber en blog / splog og lægger dem op der, kan I bare skrive. Vi kan helt sikkert finde ud af noget - Jeg leverer hurtigt og effektivt og opsatte Urinsyre.dk m/ tekster på en dags tid. Udnyt, at jeg har mere tid, inden jeg starter på Aarhus Universitet!