Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link bytte

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer.

Jeg er igang med udviklingen af hjemmesiden smart-mobil.dk. Den indeholder anmeldelser og artikler omkring nye smartphones og andre aspekter af hvad som rør sig i den verden.

Hvis nogle ligesom mig gerne vil op på googles liste og er interesseret i at linke til siden, så skriv adressen til mig så kigger jeg på den :). Tilgengæld vil der blive linket tilbage til dit site under "links til dig" nederst til højre på www.smart-mobil.dk

ps. KUN RELEVANTE LINKS - ellers whats the point ;)

Håber at høre fra jer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54

Et godt råd ville være, når du nu alligevel nævner din side, at du laver det om til et reelt link, så du lige får et ekstra backlink ;-)

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 21:25

Hej

Jeg syndes det er en god ide og lave sådan en side jeg vil helt klart følge med på den

Hilsen rvejsgaard

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 23:00

http://www.amino.dk/blogs/mikkeldemib/archive/2010/09/23/kunsten-at-r-248-ve-en-bank.aspx

Du har nu fortalt google at du bruger link bytte, som linkbuilding metode ved at skrive det i åbent forum med link til din side. Det er dumt....

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 23:27

Christopher Roelann:
Du har nu fortalt google at du bruger link bytte, som linkbuilding metode ved at skrive det i åbent forum med link til din side. Det er dumt....

Så 'klog' tror jeg nu alligevel ikke google er, medmindre det også står på en række andre sider.

@bacio

Linket er lagt ind på min side her ibuster.dk

Du behøver ikke sætte linket ind på din side da de to link så vil udligne hinanden.

Hvis du vil have lidt bedre linkjuice kunne du bruge del knappen på min side, og dele nyheden om smart-mobil på facebook .

mvh

Lars Kristensen

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:31

Lars Kristensen:

Christopher Roelann:

Så 'klog' tror jeg nu alligevel ikke google er, medmindre det også står på en række andre sider.

Ok, så du tror måske at Google udelukkende er en maskine, som ikke har mennesker bag til at gøre søgeresultaterne endnu bedre? Det Christopher siger passer nu, snakker du for meget om dine aktiviteter på offentlige steder, kan du risikere at Google læser med og ser hvad du render og laver. Her snakker jeg ikke om robotten, men om menneskerne bag. De er jo ikke dumme hvis man kan sige det sådan.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Lars Kristensen:

Og der tager du fejl - rigtig meget ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 23:48

KTJ-Media.dk:
Ok, så du tror måske at Google udelukkende er en maskine, som ikke har mennesker bag til at gøre søgeresultaterne endnu bedre?

Nej, selvfølgelig er der mennesker bag google, men jeg tror ikke disse personer sidder og gennemser alle forums på nettet hvor der står linkbuilding og bytte.

De reagerer derimod ganske sikkert på en konkret spamhenvendelse hvis en side bliver anmeld til google.

Man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig, og hvem ved om en af de 35-40 ansatte i google's danske afdeling sidder og overvåger amino og straffer alle der skriver om linkbuilding?

mvh

Lars

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:58

Lars Kristensen:
Nej, selvfølgelig er der mennesker bag google, men jeg tror ikke disse personer sidder og gennemser alle forums på nettet hvor der står linkbuilding og bytte.
Det gør de helt sikkert ikke, men ved du om de læser med her? Nej vel, hvorfor så udsætte sig selv for den risiko? Der er ingen grund til det efter min mening.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Kristensen:
Man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig, og hvem ved om en af de 35-40 ansatte i google's danske afdeling sidder og overvåger amino og straffer alle der skriver om linkbuilding?

haha.

Politiet står der hellere ikke på enhver gadehjørne og laver fart kontrol!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)