Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Qbic7 er MLM med Danmark som det første land!!! Se lige her....

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 11/25/2005 2:29:15 PM Forfatter: Lasse H. Kristiansen

Hej James,

Problemet for mig opstår, når det dér tjenes penge på primært er handel med ''personer''. Det har der været utallige diskussioner om før, men når en virksomhed tjener stygt på den slags handel, hvor en ikke-eksisterende varer/ydelse bliver brugt som det helt store salgsargument, så kan jeg virkelig ikke tage det seriøst.
I skal i øvrigt alle være mere end velkommen til at sætte 3-4.000 kr. ind på undertegnedes konto. Når der er tilpas mange håndbasser, skal jeg nok finde et par projekter frem fra skuffen og give jer lidt at sælge.
 
Hej Lasse
 
Hvad mener du med handel med personer og hvad mener du med ikke eksisterende varer/ydelser?
Der er nogle helt fundamentale ting omkring Qbic7 du ikke har forstået.
 
Lad os antage at der var tale om en allerede eksisterende sammenslutning af rådgivere, som startede dette koncept op. De ville naturligvis på forhånd have en kundemasse og en relevens for, at yde deres service. - Dermed ville de fra første dag formegentlig kunne have tilbudt rådgivningen.
 
Men det er der nu engang ikke tale om.
Der er tale om, at ideen udfra Pre Paid Legal princippet er blevet lanceret i Danmark. Der er tale om etableringen af et firma, der har en vision om at tilbyde denne rådgivning på abonnemementsbasis.
Dette firma er ikke en sammenslutning af rådgivere og derfor er der ingen kunder. Hvis der ikke er nogen kunder, så kan man ikke effektivt betale for 7 felter indenfor juridisk og professionel rådgivning og det ville heller ikke være relevant, for der er jo ingen kunder.
Hvordan havde du forestillet dig, at Qbic7 fra dag 1 skulle have kunne tilbyde dette uden nogen relevant kundemasse???
 
Det der er tale om er, at der skal etableres den såkaldte kritiske masse af licenstagere, som vil have til opgave at finde disse kunder og som selv vil benytte sig af den relevante rådgivning. - Der skal altså en ret markant masse af mennesker til før det overhovedet er fornuftigt at lancere denne rådgivning. - De skal jo også have noget at lave og Qbic7 skal derfor naturligvis have en masse af kunder der gør dem interessante for rådgiverne.
 
Så rådgivningen er det store salgsargument. Det er jo fordi, at det er dette som er firmaets vision, plan og hensigt. Succesgrundlaget for Qbic7 finder du jo i firmaer som Pre Paid Legal og det er nu engang en ganske fornuftig model at lave et MLM firma udfra. - At Qbic7 til stadighed finder flere nieche grupper ændrer jo ikke ved, at det stadig er dette rådgivningsprodukt som Qbic7 er her for at formidle.
 
Nu har Qbic7 været i gang i ca. 1½ år og så vidt jeg ved, så skal rådgivningsproduktet være klar og parat inden Qbic7 runder det 2. år. Hvis ikke dette er sket, så er jeg ret sikker på at Qbic7 har opereret ulovligt - men ikke før og der er altså indtil April/Maj næste år. - Der er jo ikke noget ulovligt i, at markedsføre et produkt, som man ikke har tilgang til med det samme. - Når du f.eks. køber en rejse eller lægger udbetalingen på et hus etc., så er der tale om præcis dette og som sagt, så er det ikke ulovligt og der er ikke tale om simpel handel med mennesker, som i et pyramidespil.
Jeg kan ikke forestille mig, at Qbic7 er berettiget til at komme med påstande om, at et rådgivningsprodukt er på vej, hvis ikke også dette er tilfældet. Jeg tror måske, at du har en ide om at et firma har mere frie tøjler end de egentlig har, bare fordi de er MLM. - Jeg tror snarrere det modsatte er tilfældet.
 
Men vi må jo se hvad der sker. Før vi ved af det, så er rådgivni
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej James

Du har ret i at kun tiden vil vise om Qbic7 holder vand, men jeg har allerede dømt dem.

Det har jeg på den baggrund at da jeg hørte om det for 1 år siden, hvor nogle af mine uplines fra LR prøvede på at overtale mig til at komme med over i Qbic7, blev der sagt til et informationsmøde hvor jeg var med, at inden for kort tid ville produktet blive lanceret.

Jeg mener at Qbic7 laver nøjagtig den samme fejl som ACN har lavet, med at man lover et produkt, men udskyder deadline heletiden. Fx. har ACN lovet mobil abonoment i 4år eller mere, Det kommer aldrigt.

Nu har du beskyldt Amway i en anden tråd for at lave klappemøder og at du ikke bryder om sådanne, men det møde jeg var med til hos Qbic7 er et af de væreste klappemøder jeg har været med til og så var ham den forhendværende konservative politikker enda med

For mig bliver Qbic7 aldrig mere end en pyramidefidus så længe man tjener penge på at informidle folk ind.
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lougan

Nu ved jeg ikke hvordan Qbic7 afholdte møder, da du deltog og det er nok umuligt at finde et MLM firma, hvor der ikke går bare en smule klappe kage i den. Jeg bryder mig bare ikke om måden Amway gør det på og jeg har også meldt ud, at det har noget med min egen holdning at gøre.
Nu har jeg nok deltaget til en del flere Qbic7 møder end dig og jeg vil vove den påstand, at de langt fra er som møderne i Amway.
 
Jeg kan heller ikke se, hvordan du helt kan sammenligne Qbic7 med ACN i forbindelse med rådgivningen kontra deres mobilservice. - På baggrund af, at ACN allerede er etableret og Qbic7 arbejder på at blive det, så er der da en verden til forskel.
 
Din upline? Det skulle vel ikke tilfældigvis være en af brødrene Gustafson?
 
 
Jeg synes det er fint, at din holdning kommer til udtryk. Men du skal bare vide, at Qbic7 ikke overtræder pyramidespils- og MLM-loven og heller ikke andre punkter indenfor lovgivningen er Qbic7 kommet i uføre.
Så det kan jo aldrig blive helt holdbart at sige; min egen subjektive holdning er, at det er pyramidespil (når det ikke er det). - Men jeg kan i hvert fald forstå, at du ikke bryder dig om at Qbic7 ikke har kunne tilbyde rådgivningsproduktet fra day one.
 
Har du nogen bud på, hvordan man kan tilbyde 7 felter indenfor juridisk og økonomisk rådgivning uden en kundemasse og dermed uden midler til at kunne aflønne ikke bare én, men flere rådgivere fra samtlige felter? Det kunne da være spændende at høre, hvordan Qbic7 burde have gjort det - for naturligvis kunne man da let og elegant have stable hele molotitten på benene i løbet af no time med både rådgivning og adskille tusinder af kunder ikke sandt? Eller hvordan?
 
Lidt sarkastisk, men kan du slet ikke forstå hvorfor Qbic7 har valgt at gøre tingene på denne måde? Kan du ikke se det ulogiske i at tilbyde et produkt til en endnu ikke eksisterende masse af kunder? Kan du ikke se det ulogiske i, at aflønne et bredt panel af rådgivere der sidder og klør sig i røven, fordi der ingen kunder er?
 
Min mening er bare, at de folk der kritiserer Qbic7 hænger sig for meget i denne petisse og vælger helt at ignorere nogle ganske logiske og indlysende ting. For os der virkelig har givet firmaet en solid vurdering, så fremgår der et enormt potentiale i dette firma på baggrund af flere ting, hvoraf jeg har nævnt flere af dem. Vi ved godt i QBic7, at det naturligvis indebærer en risiko. Men vi har vejet risikoen op imod potentialet og vores egen vurderering og truffet en beslutning, ligesom andre har truffet deres.
Sørgeligt er det at se, at flere andre MLM firmaer er gået i kødet på Qbic7 og nærmest bevidst forsøger at bremse firmaets succes. - Man kan jo kun stille spørgsmålstegn ved deres reelle hensigter:
Officielt forsøger de jo at værne Danmark mod dette forfærdelige pyramidespil. Men uofficielt sidder de og s***** i bukserne over det helt reelle og dukumenterede potentiale der ligger i Qbic7's blotte idegrundlag.
 
PS. Nu skal du være sød mod Niels... selvom han er konservativ.
 
Mvh.
 
James
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej James

Jeg ved godt at Qbic7 ikke overtræder pyramidespils og MLM loven, men det er mere fordi at lovgivningen ikke er stram nok på det område for ikke at skade reelle virksomheder. Derfor siger jeg at for mig er det et pyramideselskab, når man tjener penge på at indformidle personer.

James du kan læse alverdens bøger der beskriver MLM og hvad man skal være opmærksom på når man vælger sig et selskab at arbejde for. I alle de bøger jeg har kunnet finde er der altid beskrevet at man skal undgå firmaer hvor man tjener penge på at indformidle personer, for det er ofte pyramideselskaber der dækker sig ind ved at sige jamen vi har da osse et produkt og det kommer også engang, vi skal bare lige.......(selv Hr. Gustafson har fortalt mig om at passe på de selskaber )

Mht. produktet, så synes jeg igen arlarmklokkerne skal ringe, når de siger at de venter på at have skabt en vis volumen af forhandler inden produktet skal lanceres, er det jo den omvendte verden, men det ved jeg ikke om du kan se James?
Men hvis jeg skal åbne en forretning, går jeg ikke først ud og spørger folk om de vil være mine kunder inden jeg åbner. Nej jeg åbner forretningen og så må det være mit job at få nok kunder ind i butikken til at det kan løbe rundt, og derefter udvidde hvis der er behov for det. Og det kan man sagtens overføre til MLM, faktisk er det andet i min forstand at bygge forretningen bagfra, og det er ikke logisk.

Man kan også sige det på en anden måde, Qbic7 kan jo ikke på forhånd vide hvor stort et markedpotientiale der er. Så den volumen af forhandler de vil have inden de lancerer produktet kan inden være i underkanten eller i overkanter af det reelle behov. Det er jo antallet af potientielle kunder der bestemmer behovet, ikke ikke firmaets villighed til at sælge produktet.

Jeg ved ikke om det er til at forstå det jeg skriver, men jeg håber at du forstår hovedtrækkende
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er dejligt at få noget mere information omkring hvad Qbic7 laver, selvom det nok kunne gøres med meget kortere indlæg. Derfor vil jeg prøve at holde dette indlæg kort, med et citat og en konklusion.
 
Lov om ændring af lov om offentlige indsamlinger
§ 5 a. Pyramidespil er forbudt. Ved pyramidespil forstås et pyramidisk opbygget arrangement, hvor
1) deltagelse kræver indskud af penge eller andre økonomiske værdier,
2) deltagerne stilles mulighed for økonomisk vinding i udsigt og
3) en sådan vinding hovedsagelig hidrører fra indskud fra deltagere, der efterhånden indtræder i arrangementet.
 
Qbic7 er et pyramidisk opbygget arrangement hvor 1), deltagelse kræver indskud af penge og 2), deltagerne stilles mulighed for økonomisk vinding i udsigt. Den afgørende forskel mellem ethvert andet firma og et pyramidespil ligger i styk 3, hvorvidt en sådan vinding hovedsageligt kommer gennem indskud fra nye deltagere.
 
Hvorvidt Qbic7 er et pyramidespil afhænger dermed af om styk 3 også er opfyldt. Ud fra jeres oplysninger har Qbic7 eksisteret i snart 2 år igennem hvilket Qbic7 har hvervet nye forhandlere af deres produkter der igen har hvervet nye forhandlere. Ud fra jeres oplysninger har Qbic7 stadig kun forhandlere og ingen kunder til deres produkter. Hvis forhandlerne i Qbic7 har fået udbetalt kompensation eller bonus gennem denne periode kommer deres økonomiske vinding ikke blot hovedsageligt men udelukkende gennem indskud fra nye deltagere, og dermed opfylder Qbic7 alle kravene for at være et pyramidespil.
 
§ 6 Stk. 2. Den, der udbyder pyramidespil, jf. § 5 a, straffes med bøde, hæfte eller under skærpende omstændigheder med fængsel indtil 2 år, medmindre højere straf er forskyldt efter den øvrige lovgivning.
 
Derudover ved jeg stadig ikke om Qbic7 eller de individuelle selvstændige forhandlere har ret til at drive advokatvirksomhed og yde juridisk bistand. Hvorvidt Qbic7 ender med at blive dømt som værende et pyramidespil afhænger derimod blot af om politiet har de fornødne ressourcer til at samle bevismateriale.
 
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lougan

Jeg kan somend godt følge dig i det du siger. Qbic7 bliver jo bygget anderledes op end så mange andre MLM firmaer.
Det er jo typisk et firma, der vælger denne markedsføringsmetode til distribuering af deres produkter.
I Qbic7''s tilfælde er der tale om det samme ønske, men med en markant forskel.
 
Sagen er den, at det at ville formidle et omkostningstungt serviceprodukt som den rådgivning Qbic7 ønsker at formidle, det ligger i en helt anden prisklasse end shampoo og aloe vera juice. Min pointe er, at det praktisk talt er umuligt at starte Qbic7''s vision op ved at tilbyde rådgivningen fra day one og som sagt; med mindre det er en sammenslutning af allerede eksisterende rådgivere der fik ideen. Men det er det nu engang ikke... Ideen blev jo udarbejdet i USA med inspiration fra bla. Pre Paid Legal og i samarbejde med Financial Matters. Danmark blev udvalgt som det land, hvor det skulle starte op og som sagt, så er der ikke tale om at det er en sammenslutning af rådgivere med en dertil hørende masse af kunder og derfor er det umuligt, eller rettere sagt selvmord at lancere rådgivningsproduktet fra day one... budgettet kan simpelthen ikke bære det før der er en relevant kundegruppe.
 
Det er muligt, at rådgivningen omkring pyramidespil og MLM skal strammes op, men blev det endelig det så vil jeg ikke mene at det ville gå ud over et firma som Qbic7.
Det nytter jo ikke noget at sige, at "firmaet" har visse fællestræk med et pyramidespil, for alle MLM firmaer har noget til fælles med pyramidespil. Hvis lovgivningen blev strammet op, så Qbic7 blev lukket og slukket, så ville det samme være tilfældet for alle andre MLM firmaer, for Qbic7 opererer lovligt ligesom de andre.
 
De assosiationer du drager til hvad der er pyramidespil er gode nok. Men de skal ikke følges slavisk. Der er tale om nogle fundamentale ting, som alle pyramidespil typisk besidder.
I et pyramidespil tjenes der penge på at smide folk ind i systemet. - Men at man i et MLM firma kan tjene penge på, at indformidle en ny forhandler/kunde gør altså ikke sådan, at det så udfra dette kriterie er pyramidespil. Der henvises stadig til hvad der er det bærende element i firmaet. I Qbic7 er det struktureret sådan, at det somend stadig er selve omsætningen af serviceprodukter, som er det bærende element og ikke indformidlingen af nye forhandlere/kunder. At drage denne parallel og udfra denne fastslå at firmaet er pyramidespil er ikke holdbart og det er en forkert fortolkning af, hvad meningen med denne del af lovgivningen er. Som sagt henvises der til firmaets bærende elementer... om det er mennesker eller produktomsætning.
 
Derudover kan Qbic7 godt have en god ide om markedspotentialet. For firmaet har naturligvis foretaget de relevante markedsanalyser og dermed sikret sig, at der er grundlag for denne forretning. Som sagt bygger Qbic7 på en ide der allerede fungere efter bedste velgående - ideen er bare blevet lanceret her i Europa, hvor vi endnu ikke kender til idegrundlaget og derved kommer Qbic7 med noget der samtidig er nyskabende i denne del af verdenen.
 
Men igen, kan du ikke se besværlighederne forbundet med, at skulle kunne tilbyde rådgivningen førend kunderne er på plads?
Det er jo ikke tilfældigt at Qbic7 gør tingene lidt omvendt fra så mange andre. Hvis du har et fysisk produkt, så kan du stadig sælge det til 10, 100, 1000 og 10.000 mennesker. Med et rådgivningsprodukt som Qbic7 ønsker at tilbyde, så er det svært at stå med et panel med 7 felter indenfor juridisk og økonomisk rådgivning og tilbyde det til 10 eller 100 mennesker. Med 1000 mennesker er vi lidt mere i den rigtige ende og med 10.000 mennesker, så burde dette produkt kunne køre helt fint.
 
Hovedsagen er, at Qbic7 har vælgt en anden vej. Men for det før
Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 11/26/2005 4:10:05 PM Forfatter: Lougan 
Jeg mener at Qbic7 laver nøjagtig den samme fejl som ACN har lavet, med at man lover et produkt, men udskyder deadline hele tiden. Fx har ACN lovet mobil abonoment i 4 år eller mere, Det kommer aldrig. 
For mig bliver Qbic7 aldrig mere end en pyramidefidus så længe man tjener penge på at informidle folk ind.

Tak Lougan - så fik jeg muligheden for at komme på banen - stikordet var ACN og mobiltelefoni.
 
Du har ret i, at det er træls, at der er gået så lang tid, før end ACN introducerer mobiltelefoni.

Men lille Danmark er set med amerikaneres øjne måske ikke så stort et marked i forhold til så mange andre europæiske lande fx Tyskland...!?
 
ACN introducerer mobiltelefoni i Danmark i 1. kvartal 2006, dvs. februar måned for repræsentanter og marts måned for kunder.
 
Hold øje med hjemmesiden: www.AcnMobile.com
 
Allerede i januar 2006 introducerer ACN eget fastnetabonnement, dvs. så kan kunderne fremover vælge mellem ACN's og TDC's fastnetabonnement.
 
Dette vil alt sammen give et betydeligt støre indtjeningspotentiale for ACN's repræsentanter.
 
I løbet af 2007 forventer ACN at introducere internet, bredbånd og VoIP-telefoni i Danmark samt resten af Europa.
 
Så man skal aldrig sige aldrig...!?
 
Til slut vil jeg gerne endnu engang præcisere, at ACN heller IKKE udbetaler penge til repræsentanter for at rekruttere nye repræsentanter.
 
ALT udbetaling af provision og bonus sker på forudsætning af kundeformidling.
 
Dette er samtidig også forudsætningen for at blive optaget i DSF, Direkte Salgs Foreningen ( www.DiSaFo.dk ), hvor 'ACN Danmark A/S' har søgt om medlemskab og formentlig snart bliver medlem. ACN Inc. er i hvert fald allerede medlem i USA.
 
'ACN Danmark A/S' ser frem til dette kvalitetsstempel fra DSF om lovlige og etisk korrekte firmaer indenfor netværksmarkedsføring.
 
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Krabsen

I mine øjne er det ikke bare træls at man ikke overholder de deadlines man lover, det er simpelthend utroværdigt. Derfor når du siger at mobiltelefoni kommer i 1. kvartal 2006, så tror jeg ikke på det, de har efterhånden taget kunder/forhandler ved næsen så mange gange at jeg vil se det være på markedet før jeg for alvor tror på det.
 
Noget helt andet er, at jeg tror deres produkt efterhånden er forældet(hvis det da overhovedet kommer). Som jeg har forstået det kan det ikke hamle op med det produkt Qbic7 er ved at skrue sammen med Qkall (hvis det bliver til noget, og mobil 3 bliver mere stabilt). Og der kommer vist flere store ting derfra hvor ACN ikke kan være med.
 
ACN havde et OK produkt i starten, men de har sovet i timen og ikke fulgt med udviklingen, sammentidigt med at de har udskudt deadlines for deres andre produkter for mange gange til at de kan bevare deres troværdighed............lad os ikke håbe at Qbic7 laver samme fejl!! ellers får jeg jo bare ret ikk'' James
Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/30/2005 4:46:20 PM Forfatter: Lougan
I mine øjne er det ikke bare træls at man ikke overholder de deadlines man lover, det er simpelthend utroværdigt. Derfor når du siger at mobiltelefoni kommer i 1. kvartal 2006, så tror jeg ikke på det, de har efterhånden taget kunder/forhandler ved næsen så mange gange at jeg vil se det være på markedet før jeg for alvor tror på det.
Noget helt andet er, at jeg tror deres produkt efterhånden er forældet (hvis det da overhovedet kommer). Som jeg har forstået det kan det ikke hamle op med det produkt Qbic7 er ved at skrue sammen med Qkall (hvis det bliver til noget, og mobil 3 bliver mere stabilt). Og der kommer vist flere store ting derfra hvor ACN ikke kan være med.
ACN havde et OK produkt i starten, men de har sovet i timen og ikke fulgt med udviklingen, sammentidigt med at de har udskudt deadlines for deres andre produkter for mange gange til at de kan bevare deres troværdighed............lad os ikke håbe at Qbic7 laver samme fejl!! ellers får jeg jo bare ret ikk' James

 
Øhh - jeg er et stort spørgsmåltegn, når jeg læser dette...!?

Disse udtalelser betragter jeg som dine helt egne personlige subjektive meninger og påstande, som du tydeligvis ikke har ret megen viden om og dokumentation på. 

Når du mener at fastnettelefoni, mobiltelefoni, bredbåndstelefoni, videotelefoni samt elektricitet og gasenergi er forældede serviceydelser, - så kan jeg kun ryste på hovedet...!?
 
Jeg tror, at du står ret alene med dette synspunkt, som efter min mening er helt ude i hampen...!?
 
Objektivt set så er den danske og globale offentlighed vist ikke af helt samme mening...!?
 
Ellers ville TDC nok ikke kunne blive solgt for ca. 100 milliarder kr. og være danmarkshistorien største virksomhedshandel...!?
 
Så vidt jeg har forstået på Qbic7, så er de ovenstående serviceydelser ikke nogle, som Qbic7 umiddelbart har tænkt sig at introducere, - og da ACN samtidig ikke har tænkt sig at introducere nogle af Qbic7's fremtidige serviceydelser, så vil ACN og Qbic7 selvfølgelig på ingen måde være direkte konkurrenter...!?
 
ACN's vision er at introducere mobiltelefoni i alle åbnede lande, men det er jo ikke det samme som at love, at det kommer om et par måneder...!?
 
Men nu har Danmark fået en reel målstreg nemlig 1. kvartal 2006 - og på dette punkt holder ACN altid, hvad de lover. Du kan jo selv følge med på hjemmesiden: www.AcnMobile.com
 
ACN har i sin 12 års levetid haft en gennemsnitlig årlig vækst på ca. 40 % - og vi har endnu ikke en gang åbnet Asien, hvor netværksmarkedsføring pt. oplever den største vækst, så det bliver meget svært at bevare pessimismen fremover...!?
 
Men enhver networker og forbruger har jo sin egen smag for alle de forskellige produkter på markedet for netværksmarkedsføring.
 
Jeg vil dog prøve, at holde mig for god til at kommentere produkterne fra LR International...!?
 
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lougan

Det er altid skidt når en deadline ikke bliver overholdt: - Når en Metro ikke er bygget færdig til tiden, når en bro kommer til at koste adskillige milliarder ekstra osv. i den dur. Der er nok ingen grund til at føre debat om hvor vidt nogle mennesker mener, at dette er foruroligende og det er det da også.
 
Jeg vil give dig ret i, at ACN nok snart skal til at stille med udbygningen af deres produkt. - For det er også mig bekendt at det har været længe under vejs. Hvad angår Qbic7 skal der helst heller ikke gå for længe før rådgivningsproduktet bliver lanceret. Som jeg også har sagt, så er det mig bekendt at der er en deadline der pt. hedder ½ år i følge lovgivningen på det område.
Hvad angår Qkall, jamen så er den produktdel somend allerede oppe og køre og det har det været i et godt stykke tid nu. - Nu er jeg bare ikke typen der falder på r** og albuer over et kommunikationsværktøj - min interesse ligger i Qbic7''s idegrundlag der følger Pre Paid Legal''s. Det er jo dette der i mine øjne giver Qbic7 så stort et potentiale. At der også er et kommunikationsværktøj er bare ekstra benefit. - At der er opsparingsmuligheder via Fortuna ser jeg bestemt også muligheder i. Men dette er jo kun i Skandinavien og ikke ment som en produktdel der følger Qbic7 til USA, Canada og Australien. Til gengæld må der være en vis validerig i, at Qbic7 samarbejder med Fortuna/Generali - Generali Koncernen består trods alt af 626 forskellige virksomheder og de sidder godt på det europæiske marked - så de går vel ikke ind og samarbejder med hvem som helst. - Det ville da være et yderst ulogisk træk fra deres side i hvert fald.
 
Hvis jeg skal være helt ærlig, så er mit bud om hvor vidt Qbic7 slår igennem eller ej ikke sikkert. Men jeg bygger mine vurderinger på flere forskellige fakta, som jeg kan forholde mig til. Jeg fokuserer som sagt bla. på idegrundlaget, visionen og Qbic7''s samarbejdspartnere. Jeg ved at Qbic7 ikke har et samarbejde kørende med hvem som helst og der ligger nogle meget interessante ting på tegnebordet. Jeg tror sørme jeg har ret i min vurdering af dette firma. Men som sagt, så skal jeg da ikke kunne sige det med sikkerhed, for det er jo ikke nær sikkert førend rådgivningsproduktet er lanceret og den egentlige kundemasse bliver etableret. - Men man skal huske på, at Qbic7 faktisk kun er 1½ år henne i forløbet og indenfor denne snævre tidsramme, så har Qbic7 faktisk præsteret at levere imponerende mange resultater og der er for mig slet ikke tvivl om, at der ligger store og seriøse kræfter bag Qbic7 og skubber på.
 
Fakta er, at mange af de nyere MLM firmaer bukker under indenfor 2 år - dette ved jeg godt. Men det er jo altså heller ikke helt tilfældigt at jeg arbejder med Qbic7 og stadig gør det. Det er igen noget med at veje risikoerne op imod mulighederne og tage en beslutning. For hvis man venter på en kanon og risikofri forretning, så kommer man nok til at vente til man stiller træskoene.
 
Hvis Qbic7 går ned, så kan det jo godt være at der vil være en del *in your face* i min retning. Men som jeg hele tiden har sagt, så er jeg bekendt med risikoen og det er et bevidst valg jeg har truffet; at dette vil jeg gerne ofre lidt af mig selv for. Men hvis Qbic7 går hen og bliver en succes, så vil jeg bare være glad for at de vurderinger jeg har foretaget har været fornuftige. - I hvert fald er jeg ikke typen der springer på hvilken som helst god ide - der skal gerne være en mening med det, - en smart finesse og et godt grundlag etc. - I hvert fald bliver det spændende at se, hvad der kommer til at ske med Qbic7 - det kunne nemlig rent faktisk gå hen og blive meget stort.
 
Når du i øvrigt nævner 3 mobil, så er du i hvert fald uopdateret hvad angår Qbic7. Jeg kan meddele dig, at efter
Side 2 ud af 3 (30 indlæg)