Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det næste store boom i Network Marketing

Side 5 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 20-04-2007 01:08:58 Forfatter: cax

derfor skrev jeg at jeg, ikke kunne stå inde for FLP, og dermed heller ikke ville vælge det selskab at arbejde med. Men det er jo en personlig opfattelse og ikke ment som en disning, for udover at FLP's juice smager ækelt (efter min mening!!!) **** Så nej jeg disser ikke FLP - konstatere blot at det på grund af produkterne ikke er et selskab som jeg ville arbejde med.

håber således at jeg også fik lagt låg på den misforståelse der åbenbart dukkede op i forbindelse med mine kommentarer til produkter og FLP.

Jeg blev sådan ikke MINDRE klog på dig - nu var det ikke dig specifikt jeg tænkte på da jeg skrev at eks. LR rep´s disser markedets førende Aloe Vera drikke-produkt - men jeg synes det er så plat når man kaster bemærkninger som "..FLP´s juice smager ækelt!" i spil - smag ER forskellig fra person til person - og det der smager grimt i din mund, er honning i andres. Lad nu for hulen da være med at bruge grimme superlativer som andres produkter.

Du kan selvfølgelig godt fokusere på sammenligningen af Aloe Vera indholdet i de to produkter - men pas på med grimme ord; det virker utrolig amatør-agtig.

Det er klart du om eks. LR rep ikke kan stå inde for FLP´s produkter, når du ikke har egne erfaringer med dem - men det er ikke ensbetydende med at din holdning til FLP og deres produkter er særlig objektiv, ISÆR ikke taget i betragtning at Aloe Vera i network marketing sammenhæng er synonym med Forever Living - og jeg gentager: Ubetinget markedsleder.

Har iøvrigt ikke haft fornøjelsen af at stifte bekendtskab med aloe vera produkter fra LR - men det hænger sammen med at jeg som "forbruger" automatisk har tillid til markedets førende produkt (og som jeg kender, har evalueret).

God vind med forretning - men sløjf de grimme ord og superlativer ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:31
Dato: 20-04-2007 01:08:58 Forfatter: cax
 Aloe Vera juicen. For det første så var lanceringen af Aloe Vera juice en vigtig brik i en strategi om at udvikle sig fra at være en virksomhed der kun beskæftiger sig med hvordan man har det på ydersiden også beskæftiger sig med det indre velvære - at tingene hænger sammen - og at kosmetik, hudpleje og parfume derfor naturligt kombineres med forskellige kosttilskud. En strategi som har ført til at LR idag har et bredt sortiment af kosttilskud udover kerne produkterne til udvordes pleje og velvære. Når så Lasse i samme forbindelse nævner at LR forhandlere disser FLP''s Aloe Vera juice, så tror jeg at den er møntet på mig. Jeg kom ihvertfald til at nævne meget tidligere (tror nok det var i denne tråd) at jeg ikke kunne stå inde for FLP''s produkter, i forbindelse med at vi diskuterede produkternes vigtighed i forbindelse med valg af netværksselsskab. Jeg tror nok at Lasse misforstod hvad jeg sagde...jeg sagde at jeg ikke kunne stå inde for FLP''s produkter ( jeg er ikke imponeret) - virkningsmæssigt og kvalitativt fejler produktet sikkert ingenting - men en af de væssentlige forskelle på FLP''s og LR''s juice er at jeg er stødt på flere (jeg selv inkl.) som efter først at have smagt FLP''s juice og sidenhen LR''s - har sagt ''Gud den her er jo til at få ned''. LR''s juice indeholder hhv. 90,1 og 92% Aloe Vera afhænigt af hvilken smag den har - og har desuden fået to meget eftertragtede kvalitetsstempler. Derfor kan de to produkter heller ikke sammenlignes. Men jeg aner ikke hvor meget der Aloe der er i FLP''s juice - men det faktum at LR''s ligger så tæt på 100% som den gør samtidigt medat den er drikbar gør at det til enhver tid er det produkt som jeg vil anbefale og arbejde med og derfor skrev jeg at jeg, ikke kunne stå inde for FLP, og dermed heller ikke ville vælge det selskab at arbejde med. Men det er jo en personlig opfattelse og ikke ment som en disning, for udover at FLP''s juice smager ækelt (efter min mening!!!) så fejler den sikkert ikke noget - men der står jo intet om det på FLP''s hjemmeside (og det er så længe siden at jeg smagte den at jeg ikke kan huske hvad der stod på flasken omkr. Aloe Vera andel). Så nej jeg disser ikke FLP - konstatere blot at det på grund af produkterne ikke er et selskab som jeg ville arbejde med.

Jeg er bare nødt til at åbne munden igen her...

Nu siger du nok, at LR''s juice smager bedre end Forevers... Hvis det var smagen det kom an på frem for indhold, kvalitet og effekt, så havde Forever nok gjort noget ved den sag for længe siden... En god Aloe Vera Juice SKAL ALTSÅ SMAGE AF ALOE VERA... Det er ikke vingummi som man bare tilføjer den smag man nu lige synes er smart. Hvis man vil drikke Aloe Vera, så skal det da også smage deraf. Jeg ville da også blive slemt skuffet hvis grøntsagsjuice smagte af millionbøf. Hvad skal din appelsinjuice smage af???
Forevers Aloe Vera Gel og de 2 andre varianter i øvrigt, ligger en anelse over LR''s rent indholdsmæssigt af antal % Aloe. (Når vi snakker over 90% så er det nøjagtige tal ikke så væsentligt). Det der er væsentligt er kvaliteten af den grøntsag der der er i... (dette gælder også tomatjuice, appelsinjuice osv.) Forever har jo en patenteret stabilliseringsmetode som gør at den Aloe man bruger er så lig med den nyhøstede plante som muligt. Du kan putte nok så meget Aloe i et produkt og sige at det er 96% ren aloe... Det kan det sagtens være... men hvad hjælper det at putte 96% filtreret grøntsag i som ikke er stabilliseret ordentligt? De % fortæller jo intet om hvad der er tilbage af de vigtige vitaminer, mineraler, enzymer osv som netop gør drikken unik...

Jeg bruger lige igen tomaten som eksempel. Det er heller ikke lige godt om man kalder sin tomatjuice for 100% ren tomatjuice, hvis så tomaterne er dyrket på rockwool, sprøjtet og i det hele
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:44
Smag er heldigvis forskellig fra person til person. FLPs 98% Aloe Vera Gel smager ved første og de efterfølgende gange noget selvsam. Dog kan man blande den god med orange juice uden af skade de mange vitalstoffer. Men det er også markets reneste gel - direkte fra planten. Ikke varmebehandlet eller frosset ned som andre af markets producenter gør. De resterende 2% er stabliserings- og konserveringsstoffer, da man ellers vil drikke en rådden saft. Derfor er 100% ren Aloe også umuligt. Den tyske lovgivning omkring drikke tillader faktisk at man kan blande Aloe 1:200 gange og stadig kalde det 100% rent, hvilket er noget misvisende. Jeg kan anbefale at kan kikker på international Aloe Science Councils hjemmeside www.iasc.org. Især deres liste over hvilket produker som har deres segel og dem som ikke har længere er interessant, men også deres egne kommentarer til kvalitet er gode.

Vi skal som forbruger være påpasselig med hvad der loves og hvad der faktisk holdes. MLM fungere fantastisk bland produkter af høj kvalitet, da disse afkræver en forklaring og erfaringsudveksling med produkterne. Det behøver hyldevarer ikke. Det er korrekt at MLM også kan sikre en hurtig penetrering på et marked, men MLM kræver ligeledes en kapitalstærk virksomhed. Talrige eksempler både i USA og Europa har vist at MLM ikke er egnet for enhver virksomhed og hvilket som helst produkt.

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:49
Nej nej nej....jeg snakker om at du har to produkter som begge er IASC certificeret også et produkt som tilmed har et yderligere kvalitets segl som slet ikke er så nemt at få endda, hvor jeg og flere i min omgangskreds siger at det her produkt rent faktisk kan bælles imodsætning til det andet som knapt er til at få ned. Så vælger jeg det der kan bælles da de store forskel på de to produkter umiddelbart er smagen.....
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:53
Lasse: Jeg skrev faktisk at det var min holdning - og at jeg er stødt på den flere gange. Derfor synes jeg egentligt ikke at det vær så grimt skrevet - tværtimod. Havde jeg nu skrevet det som et ufravigeligt faktum mener jeg at det havde været en anden sag.

Og skal vi så lige afslutte den her LR/FLP krig nu? Ikke fordi at jeg ikke har mod på at tage kampen op - for jeg mener helt klart at vi kan måle os med FLP''s juice - men jeg synes ærligt talt ikke at den klæder nogen af os!

Tilmeldt 18. Apr 07
Skrevet kl. 10:56
Hvis du tænker på Fresenius, så vertificere dette "bare''" at produkter er naturlig og kan konsumeres uden bivirkninger. Efter min mening er dette ikke noget at løbe langt efter. Men vigtigt for et tysk produkt, hvis hovedmarked er Tyskland.
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:32
Et interessant spørgsmål....., der endnu engang drukner i enkelte MLM''ers forretningsmæssige relationer.

Det boom man kan være vidende til pt. både i Europa og i særdeleshed USA, er WELLNESS.

Under Wellness er bl.a:  Personlig pleje, Kosttilskud, fitness&motion, vægtregulering, diætister mv.

Omsætningen 3-doblet på 5år....og tyder på at det fortsætter.

På det marked står bl.a. Amway, LR, ForeverLiving, Herbalife.

Ingen tvivl om at de sidste 10 års tiltagende overvægt i hele verdenen, kan sætte Herbalife i en gunstig position, ......såfremt de forstår at udnytte behovet i markedet.

Men også tankevækkende, at der ikke er ret mange flere dominerende spillere indenfor kategorien "vægtregulering" - Anthony Robbins, har ganske vidst også et firma på banen indenfor kostprodukter - ved ikke helt hvad de markedsfører.

MEN HVAD KOMMER EFTER WELLNESS ?

svært at sige - måske LIFESTYLE

Kunne man ikke forestille sig personlige coaches, der hjalp os til en bedre livsstil, rejser, velvære - med andre ord, hjalp os til at blive mere lykkelige - eller finans coaches, der hjalp os til en bedre privatøkonomi - og dermed måske gav os flere muligheder i det daglige. ved det ikke, bare gisninger.....Er sikker på at ideen med personlige coaches ligepludselig blomstrer op indenfor MLM, men hvad skal i-så-tilfælde være "produktet" - et bestemt "Anthony Robbins individual coaching program" .......

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:43

Der findes allerede - og har faktisk rigtig længe - været spillere på det marked; fortrinsvis "retired" highprofiled networkers der lever endog rigtig godt af at coache andre... listen er lang, men for blot at nævne nogle få:

Randy Gage; randygage.com (han er dog tilbage i Network Marketing sammenhæng med Agel)
Jim Rohn (Apropos Herbalife... hvor han jo lagde grundlaget for hans erfaringer udi vores branche)
Jerry Clark (link til billede)

Flere af de store; Bob Proctor, Brian Tracy, Bob Doyle, Hale Dwoskin, Jack Canfield, James Ray, Joe Vitale, John Assaraf, John Demartini og Mike Dooley etc. etc. er jo samtidig gået sammen i konceptet "The Secret", som samtidig promotes som en Network Marketing mulighed - i Asien har de tidligere skabt et andet koncept, også Network Marketing/MLM baseret hvor de "sælger" deres ydelser omkring coaching osv.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 18. Apr 07
Skrevet kl. 11:57
Helt klart. Har set et MLM selskab som tilbyder skræddersyet skjorter. Det er da et godt eksempel på et livsstils produkt.
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:38
Dato: 20-04-2007 09:56:30 Forfatter: Forever Prentow
Dato: 25-03-2007 00:23:28 Forfatter: john sommer
Produkterne er IKKE drivkraften der er mange udbydere af produkter - derfor er det menneskerne bag disse .......
John
Hvordan kan du sige, at produkterne ikke er drivkraften??? Det kan jeg simpelthen ikke fortstå.
Det er da din begejstring for produktet der er .......... 

Hej Prentow!
Du skal forstå dette som et udtryk for at produkter i dag ikke har den helt store forskel - og derfor er det stort set ligegyldigt hvor du finder produktet. Der er mange udbydere af samme produkt - men så kommer det så også: 

• Der er kvailitetsforskelle

• Der er indholdsforskelle

• Der er andre forskelle   

• Der er smagsforskelle   

• Der er prisforskelle

Alt dette er jo ok - men personerne bag produkterne spiller en væsentlig rolle - det er her der i erhvervslivet udspilles egentlig konkurrence. Tag en mobil tlf. en PC eller andet hvem er den bedste?
    Så derfor er det vigtigt at når du vælger en partner at være forhandler for så vælg en:
    Der har personer der repræsentere:
    1. ledelse af den markedsførnede virksomhed
    2. ledelse af den kvalitetsbevidste virksomhed
    3. ledelse af den proaktive virksomhed
    4. ledelse af den inovative virksomhed
    Bemærk jeg har intet nævnt om produkterne endnu!!

Men det er jo klart at du skal da IKKE arbejde med et produkt du IKKE selv vil stå indefor - men som du allerede her i denne tråd har læst - ja så køre debatten på % i Alo Vera - det er jeg ligeglad med - da jeg ved at vi arbejder med den markedsleden virksomheds produkter osv.

Det er i dette lys jeg mener at produkterne ikke er drivkraften - men at det er personerne bag. Begejstring for produkterne alene er ikke nok - du skal sælge (udbrede kendskabet før der er kunder ikke?) 
    Det er jo også fremgået her i tråden at den enkelte forhandler holder meget af netop sit valgte firma og deres produkter - så:

Hvem skal man tro på?
         Hvem skal man vælge?

De er jo alle glade for netop deres valg ikke - og det er vel også det bedste ikke?

Læs mere her om vores baggrund og beslutning om....... 

Vi valgte efter et omfattnde studie Forever Living Product´s - og har indsamlet et omfattende materiale forud for dette valg - som vi stiller gratis til rådighed - læs mere om det her www.JOMACompany.dk

Hilsen john

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 5 ud af 6 (57 indlæg)