Dato: 20-04-2007 01:08:58 Forfatter: cax derfor skrev jeg at jeg, ikke kunne stå inde for FLP, og dermed heller ikke ville vælge det selskab at arbejde med. Men det er jo en personlig opfattelse og ikke ment som en disning, for udover at FLP's juice smager ækelt (efter min mening!!!) **** Så nej jeg disser ikke FLP - konstatere blot at det på grund af produkterne ikke er et selskab som jeg ville arbejde med. håber således at jeg også fik lagt låg på den misforståelse der åbenbart dukkede op i forbindelse med mine kommentarer til produkter og FLP. Jeg blev sådan ikke MINDRE klog på dig - nu var det ikke dig specifikt jeg tænkte på da jeg skrev at eks. LR rep´s disser markedets førende Aloe Vera drikke-produkt - men jeg synes det er så plat når man kaster bemærkninger som "..FLP´s juice smager ækelt!" i spil - smag ER forskellig fra person til person - og det der smager grimt i din mund, er honning i andres. Lad nu for hulen da være med at bruge grimme superlativer som andres produkter. Du kan selvfølgelig godt fokusere på sammenligningen af Aloe Vera indholdet i de to produkter - men pas på med grimme ord; det virker utrolig amatør-agtig. Det er klart du om eks. LR rep ikke kan stå inde for FLP´s produkter, når du ikke har egne erfaringer med dem - men det er ikke ensbetydende med at din holdning til FLP og deres produkter er særlig objektiv, ISÆR ikke taget i betragtning at Aloe Vera i network marketing sammenhæng er synonym med Forever Living - og jeg gentager: Ubetinget markedsleder. Har iøvrigt ikke haft fornøjelsen af at stifte bekendtskab med aloe vera produkter fra LR - men det hænger sammen med at jeg som "forbruger" automatisk har tillid til markedets førende produkt (og som jeg kender, har evalueret). God vind med forretning - men sløjf de grimme ord og superlativer ;-) MVH |
Dato: 20-04-2007 01:08:58 Forfatter: caxAloe Vera juicen. For det første så var lanceringen af Aloe Vera juice en vigtig brik i en strategi om at udvikle sig fra at være en virksomhed der kun beskæftiger sig med hvordan man har det på ydersiden også beskæftiger sig med det indre velvære - at tingene hænger sammen - og at kosmetik, hudpleje og parfume derfor naturligt kombineres med forskellige kosttilskud. En strategi som har ført til at LR idag har et bredt sortiment af kosttilskud udover kerne produkterne til udvordes pleje og velvære. Når så Lasse i samme forbindelse nævner at LR forhandlere disser FLP''s Aloe Vera juice, så tror jeg at den er møntet på mig. Jeg kom ihvertfald til at nævne meget tidligere (tror nok det var i denne tråd) at jeg ikke kunne stå inde for FLP''s produkter, i forbindelse med at vi diskuterede produkternes vigtighed i forbindelse med valg af netværksselsskab. Jeg tror nok at Lasse misforstod hvad jeg sagde...jeg sagde at jeg ikke kunne stå inde for FLP''s produkter ( jeg er ikke imponeret) - virkningsmæssigt og kvalitativt fejler produktet sikkert ingenting - men en af de væssentlige forskelle på FLP''s og LR''s juice er at jeg er stødt på flere (jeg selv inkl.) som efter først at have smagt FLP''s juice og sidenhen LR''s - har sagt ''Gud den her er jo til at få ned''. LR''s juice indeholder hhv. 90,1 og 92% Aloe Vera afhænigt af hvilken smag den har - og har desuden fået to meget eftertragtede kvalitetsstempler. Derfor kan de to produkter heller ikke sammenlignes. Men jeg aner ikke hvor meget der Aloe der er i FLP''s juice - men det faktum at LR''s ligger så tæt på 100% som den gør samtidigt medat den er drikbar gør at det til enhver tid er det produkt som jeg vil anbefale og arbejde med og derfor skrev jeg at jeg, ikke kunne stå inde for FLP, og dermed heller ikke ville vælge det selskab at arbejde med. Men det er jo en personlig opfattelse og ikke ment som en disning, for udover at FLP''s juice smager ækelt (efter min mening!!!) så fejler den sikkert ikke noget - men der står jo intet om det på FLP''s hjemmeside (og det er så længe siden at jeg smagte den at jeg ikke kan huske hvad der stod på flasken omkr. Aloe Vera andel). Så nej jeg disser ikke FLP - konstatere blot at det på grund af produkterne ikke er et selskab som jeg ville arbejde med.Jeg er bare nødt til at åbne munden igen her...Nu siger du nok, at LR''s juice smager bedre end Forevers... Hvis det var smagen det kom an på frem for indhold, kvalitet og effekt, så havde Forever nok gjort noget ved den sag for længe siden... En god Aloe Vera Juice SKAL ALTSÅ SMAGE AF ALOE VERA... Det er ikke vingummi som man bare tilføjer den smag man nu lige synes er smart. Hvis man vil drikke Aloe Vera, så skal det da også smage deraf. Jeg ville da også blive slemt skuffet hvis grøntsagsjuice smagte af millionbøf. Hvad skal din appelsinjuice smage af???
Forevers Aloe Vera Gel og de 2 andre varianter i øvrigt, ligger en anelse over LR''s rent indholdsmæssigt af antal % Aloe. (Når vi snakker over 90% så er det nøjagtige tal ikke så væsentligt). Det der er væsentligt er kvaliteten af den grøntsag der der er i... (dette gælder også tomatjuice, appelsinjuice osv.) Forever har jo en patenteret stabilliseringsmetode som gør at den Aloe man bruger er så lig med den nyhøstede plante som muligt. Du kan putte nok så meget Aloe i et produkt og sige at det er 96% ren aloe... Det kan det sagtens være... men hvad hjælper det at putte 96% filtreret grøntsag i som ikke er stabilliseret ordentligt? De % fortæller jo intet om hvad der er tilbage af de vigtige vitaminer, mineraler, enzymer osv som netop gør drikken unik...Jeg bruger lige igen tomaten som eksempel. Det er heller ikke lige godt om man kalder sin tomatjuice for 100% ren tomatjuice, hvis så tomaterne er dyrket på rockwool, sprøjtet og i det hele