Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spring ud i det og fuck konsekvenserne

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Lasse

Så det vil sige at dit koncept fungere ved at man skal have mange kontakter og selv ud til kunden ansigt til ansigt ?

Så du får dine kunder ved at gå ud og sige "hej" ?

Jeg kender ikke selv MLM så meget, andet end jeg engang var til et møde med "rynkestrygejern" som dog aldrig blev til noget :-)

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:32

Hej Lasse,

Det handler om relationer og om at skabe forretningsgrundlaget gennem relationer. Thats it.

Jamen Lasse – er det rimelige svar du her giver ?

Jeg mener da at de aktiviteter du og jeg selv har i gang med web-sites – debatfora – og blogge mv. alle er markedsføringsaktiviteter?

-          At en web-site - enten produceres af en selv eller koster noget

-          At debatfora deltagelse tager meget tid – altså koster indirekte

-          At trafik til web-siten er nyttig – bygger lidt via debatfora

Måske du kunne uddybe hvilke aktiviteter du indirekte omtaler når du siger:

Det handler om relationer og om at skabe forretningsgrundlaget gennem relationer. Thats it.

Mvh

John sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:37

udgifter behøver ikke være vilde tv reklamer normalt

kig på hvad du gøre og brug al din fritiden på det som vaskeægte iværsætter

jeg har efterhånden opdaget efter de par gange kontakt SEO firmaer, er det gået lidt galt

de leveret forum links f.eks. 10 stk, enkle steder godkender ikke man er 2 med pofiler , måske også fordi min side er en erotik side

artikler 100 kr.

jeg kunne ikke godkende alle da de ikke levet op til at formidle nogle viden om sit produkt.

Jeg tænkte hvad jeg reelt når på en dag og værdi satte det

skrev 10 artikler = 1000 kr

100 forum links 1000 kr.

opdatere på siden et par timer

lavet noget strip tøj selv og strip musik

gad ikke at vente hjælpe på at forbedre mig kigget på hvad kunne gøre mig til en bedre stripper

begyndte træning kun mod det

styrketræning på bold

stå på hænder

måske kan du bruge noget det jeg gør, ved gøre meste selv og knokle der ud ad kan der tit spares plus 10.000 kr om ugen

kast aldrig håndklædet vis du tror på den , det kræver dog man ikke tænker på penge , men har en sygelige passion for videre sit produkt, det synes jeg i hvert fald jeg har.

øve og sig og øve sig, forvente ingen lære dig noget ,man er sin egen lykke smed og forvent ingen giver sin viden videre , så knokle derud ad i dit fag og gør dine fejl og giv ikke op de første 1000 gange , jo mere konkurrence på markedet med samme jo mindre kan du forvente andre hjælper dig.

Alle fag kan selvfølgelige ikke helt sammenlignes men på toppen vil alle under dig have dig ned tit , forvent det værste når det sortes ud er det tit lige før succes så knokle dobbelt så hårdt på .

Store beløb for at komme ind på et markedet er tit fordi sit budskab skal slås fast dette kan gøres på mange måder prøv og tænk hvad giver dig bedste penge igen og sats på det.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)