Hej aminoer For ca et år siden lavede jeg en tråd (kan ikke finde den mere) om det at springe ud som iværksætter. Alle siger jo hele tiden "bare spring ud i det" men så nemt er det jo ikke, eller er det ? Har man ingen penge på kontoen hvordan skal man så bare springe ud i det ? Skal man bare begynde på sin plan og håbe den bære frugt ? Hvordan skal man så forholde sig overfor dem der bare brugt mange timer på at lave hjemmeside, levere et lager eller andet, hvis det ikke går som forventet ? Jeg synes bare det er for let og sige man bare skal kaste sig ud i det.. Man kan altid kaste sig ud i det og glemme moralen om der faktisk sidder nogen og bruger mange timer på ens projekt, men de ikke kan få betaling fordi ideen måske ikke var helt god nok. Der var f.eks en i tv igår (skat på razzia) der skylder skat over 11 millioner og stadig igang med at drive virksomhed, så jo man kan da alt hvis der ikke er moral, men hvordan skal man reagere med alt det her virksomhed ? Få bygget hjemmeside (30-40,000) tv reklame ( 50- 100,000) Radio (20-50.000) Hvad hvis det går galt, så står man med kæmpe gæld til de mennekser, men de kan ikke få en rød reje.. Håber i vil debattere lidt på det, da jeg har mange tanker om det med "bare at springe ud i det" Mikkel |
altså alt i alt..
Skal man bare springe ud og tage gælden med ? (altså en kreditor der mangler penge)
eller
Skal man have moralen med og lade ideen ligge og finde et job ?
Mikkel