Mark: SH404sef er GPL licenseret - præcist lige som alle vores udvidelser til Joomla er. Det er ikke muligt at begrænse brugen af GPL licenserede software produkter. Det som abonnementet dækker er altså downloads (distribution), support og dokumentation. Kim: Enten så er du bare agument resistent ellers forstår du ikke forskellen. SH404sef klarer ALLE native problemer med DC (m.v.) til Joomla. De scenarier du skitsere er _ikke_ native til Joomla som sådan men skyldes eksternt generede URLs som altså ikke opstår naturligt på websitet (som de ellers ville uden SH404sef). Jeg håber det er åbentlyst hvad forskellen er og hvorfor SH404sef er en super komponent for alle Joomla brugere - inklusiv trådstarter. Så kan den 1% (eller mindre) som skulle havne i en situation hvor der er brug for mere så tage yderligere skridt herfra - men som altid så handler det altså for langt de fleste om at bruge de ressourcer som giver det højeste payoff når de arbejder med SEO og her er de $35 som SH404sef koster absolut blandt de lavest hængende frugter. |
Jeg forstår skam godt forskellen, jeg og rigtig mange andre, er bare ikke enige i at det ikke er et native problem. Fordi det efter min mening slet ikke burde have været et problem til en start, uanset om det er det du kalder native problemer, eller det jeg kalder DC problemer (Som i AL DC). Bare fordi du ikke linker til det dobbelte indhold på din hjemmeside, betyder ikke at Google ikke kan/vil finde den.Ronnikc:Enten så er du bare agument resistent ellers forstår du ikke forskellen.
SH404sef klarer ALLE native problemer med DC (m.v.) til Joomla.
De scenarier du skitsere er _ikke_ native til Joomla som sådan men skyldes eksternt generede URLs som altså ikke opstår naturligt på websitet (som de ellers ville uden SH404sef).
Og det er stadig det modulet jo ikke fjerner. Det handler ikke om at være argument resistent, men det handler om hvordan jeg ser på DC og hvordan du ser på DC. Og det er tydeligvis vidt forskelligt. Og samtidig tror jeg ikke du aner hvor stort et problem de eksterne forhold kan være.
Og det er bestemt noget jeg personligt ville klare før en af mine kunder havner i en sådan situation. Det er ikke noget jeg som du skriver, først ville tage hånd om når skaden er sket.
Men igen, vi har jo fået svaret på det er rigtigt at det ikke håndtere alle DC problemer, og det var jo derfor jeg til en start svarede på dit indlæg om samme. Så der er jo ikke mere i den sag ;)
MVH Kim