Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen barsel til iværksættere

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

De vil have mere vækst og flere kvindelige iværksættere, men de vil ikke give os barsel:

http://www.erhvervsbladet.dk/ledelse/ingen-barselsorlov-til-selvstaendige

Efter min mening er der et eller andet HELT galt!

Hvad er din mening?

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 09:05

Jeg mener man skal afskaffe muligheden for kvindelige politikere da der er ekstremt mange mennesker, man skal til at ulejlige for at få kan få gavn af den.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 1. Apr 10
Indlæg ialt: 23
Fra  2p Consulting.dk Skrevet kl. 17:01

Det gør ondt, når man høre om kvindelige iværksættere der vil nøjes med 14 dages barsel fordi

der ikke er råd til mere og/eller man skal tænke over om kunderne forsvinder fordi man er væk og 

andre skal tage ansvaret. 

Vi er som kvindelige iværksættere nødt til at indse og acceptere at det valg vi har truffet 

både har fordele og ulemper.  

Det betyder desværre at vi.  som systemet er bygget op, har valgt den sikkerhed og de rettigheder der er ved at være  ansat fra.

Og så skal vi som arbejdsgivere for andre kvinder - huske at vi ikke skal bive bitre på dem ;) 

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 23:20

Jeg synes klart at der burde bliver gjort noget for kvindelige iværksættere. De vil have os i gang som selvstændige, men hjælpe os på vej - næh nej!!

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 12:06

Jeg mener det er grotesk. For de råber jo op om at de ønsker flere kvinder skal tage springet, men de gør det bare ikke skide nemt for os, som faktisk godt vil have både karriere og familie.

De ligger jo pænt op til at man skal vælge, istedet for at hjælpe til at man kan få begge dele, uden at miste den afgørende tid i et barns liv. Netop den tid hvor kontakten til specielt moderen er så utrolig vigtig. Jeg synes hun skulle skamme sig..

Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 11:25

Jeg solgte min butik så jeg kunne få børn....trist trist trist 

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 11:42

Derfor får jeg mine børn INDEN jeg starter min virksomhed. Det er trist at tingene ikke kan hænge sammen! DESVÆRRE..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)