|
Jeg ville have foreslået en kvinde for princippets skyld, men jeg kan ikke lige se, hvem det skulle være... hmm.... |
Dato: 27-03-2007 22:02:31
Forfatter: meJensenDato: 27-03-2007 21:41:11 Forfatter: Peder TakeTwo.dk Hehe hvis det er et svar til Jesper, så vil jeg lige påpege at det er en kommentar til et tildligere indlæg :)
Det var da så lidt JesperSpiser man pizza så er du jo lidt svær at komme uden om...
/PederSorry! My mistake
Troede du ville have kommenteret ordet ''smagløs'', nu hvor det var Just-Eat!Jesper Buch; forstår du takker for titlen - jeg har faktisk for nyligt handlet på Just-Eat, og har været YDERST tilfreds! Godt koncept! Men lige såvel, som jeg ikke mener Martin Thorborg er Danmarks største iværksætter igennem tiden, så kan (trods alt) min stemme heller ikke gå til dig...Jeg trækker dog gerne udtalelsen ''smagløs'' og ''reklame'' tilbage igen...
Nu skal jeg selvfølgeligt ikke sige at du tager fejl (det er jo en subjektiv vurdering)
.Jeg vil bare lige sige at grunden til at jeg nominerede Jesper for lidt tid siden ikke bare fordi just-eat er en fantastisk ide. Det er mere hele udførelsen af konceptet som har været utroligt elegant. Hele markedsførings delen af projektet vil jeg uden at blinke påstå at alle landets iværksættere kunne lære et eller andet af.
/Peder
Bliv gratis medlem

Jeg trækker dog gerne udtalelsen ''smagløs'' og ''reklame'' tilbage igen...