Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks ubestridt største iværksætter...? Hvem er det?

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville have foreslået en kvinde for princippets skyld, men jeg kan ikke lige se, hvem det skulle være... hmm....

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 22:54
Dato: 27-03-2007 22:02:31
Forfatter: meJensen
Dato: 27-03-2007 21:41:11 Forfatter: Peder TakeTwo.dk Hehe hvis det er et svar til Jesper, så vil jeg lige påpege at det er en kommentar til et tildligere indlæg :)
Det var da så lidt Jesper Spiser man pizza så er du jo lidt svær at komme uden om...
/Peder

Sorry! My mistake

Troede du ville have kommenteret ordet ''smagløs'', nu hvor det var Just-Eat!

Jesper Buch; forstår du takker for titlen - jeg har faktisk for nyligt handlet på Just-Eat, og har været YDERST tilfreds! Godt koncept! Men lige såvel, som jeg ikke mener Martin Thorborg er Danmarks største iværksætter igennem tiden, så kan (trods alt) min stemme heller ikke gå til dig... Jeg trækker dog gerne udtalelsen ''smagløs'' og ''reklame'' tilbage igen...

Nu skal jeg selvfølgeligt ikke sige at du tager fejl  (det er jo en subjektiv vurdering) .
Jeg vil bare lige sige at grunden til at jeg nominerede Jesper for lidt tid siden ikke bare fordi just-eat er en fantastisk ide. Det er mere hele udførelsen af konceptet som har været utroligt elegant. Hele markedsførings delen af projektet vil jeg uden at blinke påstå at alle landets iværksættere kunne lære et eller andet af.

/Peder

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:35
Dato: 27-03-2007 22:37:29 Forfatter: Anette/Inloco

Jeg ville have foreslået en kvinde for princippets skyld, men jeg kan ikke lige se, hvem det skulle være... hmm....

Caroline Søborg Ohlsen er måske et bud?

Jeg var engang til et fordrag med hende, hvilket virkelig var spændende.

mvh Carsten
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 07:41
Carsten -> Det er rigtigt, hun er dygtig. Kan måske få en plads på all-star holdet, selvom det er svært at gøre sig gældende, det er jo nogle tunge navne, der er nævnt tidligere i tråden.
Fra Birkerød
Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:39
Mange gode bud.

Her kommer mit, Janus Friis er efter min mening en af de største iværksættere. Store succeser, store risici. Glæder mig til at følge Joost.

Med venlig hilsen

Anna Kjærulff - Fotograf - http://stjernestudiet.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 19:07
Jeg vil gerne nominere Allan Feldt. Aqua Dor manden... Hvis man kan sælge VAND! i Danmark har man sq gjort et eller andet rigtig. Alt min respekt til den mand.
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 16:16
Martin Thorborg og Mikkel Demib....? Hvor er i henne?

I er en af de store, men kan vi ikke også få jeres holdninger til de største? I håbede måske i kunne holde jer ude og blive nomireret
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 16:58
Min stemme ville heller ikke gå til Just-Eat, men jeg er helt enig i at det er et billede på en ganske glimrende virksomhed.

Selvom man måske ville sige konceptet var lille fra start, har Jesper virkelig formået at gøre konceptet størrere og bredere hele tiden, hvilket er kanon. Har selv prøvet konceptet, og det virker rigtig godt!

Nu vil de også til at samarbejde med Blockbuster, og jeg tror virkelig det vil slå igennem.

Jeg kunne nævne mange store personer, som jeg har stor respekt for. Men om de kan katagoriseres som iværksættere, vil jeg nu ikke skrive under på.
Ellers ville mit bud gå til Peter Forchhammer. Mest på grund af hans evne til at samarbejde med de store spillere.

Der er mange gode forslag, men jeg synes det er svært at dømme ud fra én virksomhed. Man kan jo blot have været heldig, men samtidig synes jeg også det er imponerende hvis ens første virksomhed klarer den, uden at man har så meget erfaring andre steder fra.

Skulderklap til alle de dygtige iværksættere i Danmark!

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 17:18
Nu kender jeg ikke ret mange iværksættere sådan indgående og deres principper osv.  så jeg tager den fra min hverdag, hvor jeg arbejder for Danfoss og syntes de har gjordt det utroligt godt.

Ikke så meget på grund af de er et af Danmarks største virksomheder og tjener penge, men også det menneskelige aspekt som de har haft med lige fra de grundlagde virksomheden.

De gør utrolig meget for Danmark, det lokale område i sønderjylland og deres medarbejder og erhvervsliv her i området.

Så min stemme må gå til først og fremmest Mads og Bitten Clausen og efterfølgende til resten af familien, de har sku gjordt det godt. Men nu har jeg ikke så meget at sammenligne med, men har da arbejdet steder hvor det var umenneskeligt, feks. hos Martin Gruppen.

Men om de tjener, udvikler sig mere eller mindre end andre virksomheder i danmark, tør jeg ikke sige, men ved da at de har udvidet deres kerne områder meget og gør det stadig :-)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:18
Dato: 28-03-2007 07:34:55 Forfatter: Carsten Jacobsen
Dato: 27-03-2007 22:37:29 Forfatter: Anette/Inloco

Caroline Søborg Ohlsen er måske et bud?

Jeg var engang til et fordrag med hende, hvilket virkelig var spændende.

mvh Carsten

Og Caroline Søborg Ohlsen er....?

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)