Vi syntes selv vi har et godt site, helt gratis for brugerne. Vi har lavet månedlige konkurrencer og andre tiltag for at få medlemmer til siden.
men der ser ud til at vi fejler.. hvad gør vi forkert? nogle der har nogle gode råd eller billige løsninger? det er på hobbybasis og vi har ikke de store penge, dog bruger vi i gns. 2k pr. mdr.
Vi har pt. 49 medlemmer, og ingen er særlige aktive..
Det er formentlig jeres markedsføring det er galt med. I skal ud til folk og fortælle dem hvad de for ud af at bruge netop jeres side. Brug jeres ressourcer på markedsføring og SEO det næste stykke tid, så er jeg sikker på i rykker jer en del bruger mæssigt :)
Umiddelbart vil jeg tro at det er fordi muligt interesserede brugere ikke kan finde frem til jeres site, eller ikke har hørt om det. Nu ved jeg ikke hvad jeres site handler om, men hvis jeg var jer ville jeg sprede mit link de steder på nettet hvor det er relevant. Hvis det fx. er om poker så kom frem til de folk der spiller og er interesserede i poker så de kan se jeres side og melde sig ind.
Nu ved jeg ikke hvor mange andre lignende sites som jeres der er, men jeg ville også satse på noget søgemaskineoptimering. Prøv på at komme op på de keywords som jeres konkurrenter bruger, for hvis de har mange medlemmer så må det jo have virket for dem. Hvis du ikke ved noget om SEO(søgemaskineoptimering) så prøv at kig rundt på forummet der er et hav af guldkorn indenfor dette emne. :-)
Sitet ser jo rigtig godt ud, så ja - jeg tror simpelthen, at I mangler at gøre noget mere aktivt. Nu lavede du ikke et link til siden. Det siger allerede lidt. Hvorfor er der ikke et link til siden i din signatur? :-)
Og så smid lige nogle cool videoer op på YouTube omkring jeres site og Poker i almindelighed. Det ville undre mig i den grad, hvis der ikke skete ting og sager, hvis I var aktive et sted som YouTube. Vær lidt "opfindsomme". Gør noget aktivt!
Held og lykke med det!
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Det er ikke nogen fed situation.. Men hvis jeg var jer, ville jeg nok satse på at gøre folk opmærksomme på jeres koncept. Og det kunne måske godt udpensles bedre på jeres startside, den er lidt rodet. Det nemmeste ville nok være SEO markedsføring, selvom det betyder flere udbetalinger. Ellers kunne i satse på noget pr, burde ikke være så svært inden for poker..