Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP!! Fedt site - Ingen medlemmer??!?

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey igen :)

Uanset hvem jeg snakker med, så har de gang i et livespil hist og her, og mangler altid en mand eller 2 så bordet er fuldt.. og nej, vi opfordrer self ikke til spil om penge (det må man jo ikke) men hvad folk aftaler kan vi jo ikke gøre noget ved... ;)

haha, kan godt li du lyder entusiastisk i dine ideer, det tyder bare på jeg har fat i noget.. måske ikke meget.. men noget:) men det er præcis som du beskriver vi vil ud og gøre..

Er glad for du fangede min sarkastiske bemærkning til sidst.. haha

Har også droppet tanken om SEO lige pt... der skal "græsrods markedsføring" til

Tak for feedbacken

/Johnny

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 00:31

Fra forsiden trykkede jeg mig ind på "pokerskole, ekspert" og fandt det omtalte omkring flopspil. Under fanebladen "pokerskole" og derefter "ekspert" fandt jeg den sektion om bluff, som du omtaler. Korrekt, under selve fanebladet virker det lidt bedre. Men igen, tilgangen til den her pokerskole virker på mig lidt som en standard post-boom pokerside pokerskole, som man har set utallige af. Men er det selvfølgelig fint nok at have til nye spillere.. I don't know, jeres målgruppe er jo eksisterende pokerspillere!?

Måske er min kæphest at denne her form for pokerskole næsten aldrig når til bunds til de mere interessante aspekter(har fundet er par forskellige sites som gør, men det er altså forbandet svært at putte poker på dåse, fordi det er et psykologisk spil!). Eksempelvis irriterer følgende afsnit mig:

Rent bluff er sjældent profitabelt mod flere en én modstander. Jo flere modstandere der er involveret i hånden, jo lavere er dine chancer for at bluffe. Så et godt råd - Bluff aldrig flere modstandere af gangen!!

Hvad hvis dine modspillere også har læst det her? Så bliver det lige pludselig ret profitabelt at bluffe, når man er flere spillere i puljen, da du så repræsenter en utrolig stærk hånd. Og hvad så når de ved, at du ved, at de ved...? Never say never og min kæphest med pokerskolen er, at det er en standardiseret måde at spille på, som udover de mest gængse og altid gældende matematiske koncepter rammer en, i mine øjne, standardiseret og forældet spillestil. Anyway, im rambling..

pokerskolen er da et asset for jeres side til helt nye spillere, men min pointe er, at for at cater til jeres målgruppe skal du ikke fokusere på at optimere denne.

Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:42

Okey, det er en fejl på siden som jeg ikke har set før nu:( Det skal self rettes...

Nu vil self ikke sidde og nedgøre mit arbejde iht. pokerskolen. Men giver dig helt ret, den er beskrevet som pokerspil-lige-ud-af-landevejen!! Når det så er sagt, så var mit håb også at man fik en dialog igang (man kan kommentere artiklerne:))omkring problematikken i at spille "straight forward", det er klart at man er nødt til at justere sit spil ofte. Men som begynder, syntes jeg selv det er en god guideline...

Når der nu kommer gang i butikken, så skal der self sprøjtes 8000 artikler ud i ekspert. På baggrund af de råd/erfaringer brugerne kommer med.. eller selv skriver? Så man kommer rundt omkring de mere interessante dybdegående artikler.. who knows:)

Men du er da velkommen til at skrive en artikel :)

Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 01:47

Hvad havde du tænkt dig, at du skulle tjene penge på?

Som udgangspunkt bevæger du dig jo ind i affiliate branchen, og her er der absolut intet at hente. PokerNet har støvsuget det marked 100%, og alle andre danske sider er døde og borte.

Idéen med siden er sådan set fin nok, om end jeg tvivler på, at der er et marked i Danmark. Som udgangspunkt synes jeg, at du skal droppe ALT andet end at formidle kontakten mellem bruger og klub(homegame osv).

Hvad vil du med et forum? Et hurtigt bud er, at minimum 100 andre har prøvet at oprette et forum i forlængelse af deres nye "poker" side. De bedste har været en sørgelig parodi på PokerNet, og lukket inden for kort tid. Drop dit forum, eller brug det som en platform, hvor folk kan mødes med hinanden (i forlængelse af idéen med siden).

Derudover bør du droppe pokerskolen. Det eneste formål jeg kan se med den, er i forbindelse med noget SEO. Måske kan du lave det sådan, at den bliver fjernet fra siden men stadigvæk eksistere, så man kan finde den via google.

Idéen med nyheder er godt, og jeg synes du skal give den fuld gas her. Tag en tur rundt i landet, og besøg nogle klubber og lav en reportage. Ellers kan du jo starte med at ringe rundt til de forskellige klubber(homegames) og høre om de er friske på noget gratis reklame.

Hvis du fjerner dine affiliate links (du tjener næppe noget på dem alligevel), så tror jeg sådan set heller ikke du får nogen problemer med at promote din side på PokerNet. Og så kan du så gå og overveje, hvad du vil tjene dine penge på, når brugerne har taget siden til sig.

GL

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)