Hey igen :) Uanset hvem jeg snakker med, så har de gang i et livespil hist og her, og mangler altid en mand eller 2 så bordet er fuldt.. og nej, vi opfordrer self ikke til spil om penge (det må man jo ikke) men hvad folk aftaler kan vi jo ikke gøre noget ved... ;) haha, kan godt li du lyder entusiastisk i dine ideer, det tyder bare på jeg har fat i noget.. måske ikke meget.. men noget:) men det er præcis som du beskriver vi vil ud og gøre.. Er glad for du fangede min sarkastiske bemærkning til sidst.. haha Har også droppet tanken om SEO lige pt... der skal "græsrods markedsføring" til Tak for feedbacken /Johnny |
Fra forsiden trykkede jeg mig ind på "pokerskole, ekspert" og fandt det omtalte omkring flopspil. Under fanebladen "pokerskole" og derefter "ekspert" fandt jeg den sektion om bluff, som du omtaler. Korrekt, under selve fanebladet virker det lidt bedre. Men igen, tilgangen til den her pokerskole virker på mig lidt som en standard post-boom pokerside pokerskole, som man har set utallige af. Men er det selvfølgelig fint nok at have til nye spillere.. I don't know, jeres målgruppe er jo eksisterende pokerspillere!?
Måske er min kæphest at denne her form for pokerskole næsten aldrig når til bunds til de mere interessante aspekter(har fundet er par forskellige sites som gør, men det er altså forbandet svært at putte poker på dåse, fordi det er et psykologisk spil!). Eksempelvis irriterer følgende afsnit mig:
Rent bluff er sjældent profitabelt mod flere en én modstander. Jo flere modstandere der er involveret i hånden, jo lavere er dine chancer for at bluffe. Så et godt råd - Bluff aldrig flere modstandere af gangen!!
Hvad hvis dine modspillere også har læst det her? Så bliver det lige pludselig ret profitabelt at bluffe, når man er flere spillere i puljen, da du så repræsenter en utrolig stærk hånd. Og hvad så når de ved, at du ved, at de ved...? Never say never og min kæphest med pokerskolen er, at det er en standardiseret måde at spille på, som udover de mest gængse og altid gældende matematiske koncepter rammer en, i mine øjne, standardiseret og forældet spillestil. Anyway, im rambling..
pokerskolen er da et asset for jeres side til helt nye spillere, men min pointe er, at for at cater til jeres målgruppe skal du ikke fokusere på at optimere denne.