Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stenrig udlandsdansker: Danmark stinker

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:50
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Gik lige op for mig at den sag er "nyhedsgammel" - dvs fra 21. maj.

Tilgiv mig, jeg har været i Tyrkiet indtil i går :P så jeg har nok misset lidt gode nyheder.

Fra Hobro
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 22:10
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Der er ingen tvivl om at det ikke er gennemtænkt. Der er ikke så meget at sige til det, andet end det er latterligt og fuldstændig nonsens. Nu ved jeg Thomas Rosenstrand er aktiv herinde - så mon ikke han kan lokkes med i debatten.

Mvh. Mads Hansen 

Mvh. Mads Hansen
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Hansen:
Nu ved jeg Thomas Rosenstrand er aktiv herinde - så mon ikke han kan lokkes med i debatten.

Den er aktiv i Amino Buzz

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:31

Mads Hansen:
Der er ingen tvivl om at det ikke er gennemtænkt. Der er ikke så meget at sige til det, andet end det er latterligt og fuldstændig nonsens. Nu ved jeg Thomas Rosenstrand er aktiv herinde - så mon ikke han kan lokkes med i debatten.

Jow da. Og som andre har nævnt, er den også på Buzz. Og såmænd også i en anden vinkel på min egen blog

P.S.: Stenrig - det mærker jeg sgu ikke meget til :-)

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:36

Mads Hansen:
Nu ved jeg Thomas Rosenstrand er aktiv herinde - så mon ikke han kan lokkes med i debatten.

Hvad vil du gerne debattere?

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 17:44

Thomas Rosenstand:
P.S.: Stenrig - det mærker jeg sgu ikke meget til :-)

Det kommer også an på hvordan man betegner stenrig :) Reelt set må en person der ejer en grusgrav jo være stenrig.

Men sådan lige lidt off: når folk siger stenrig - gad vide hvor mange penge de så taler om :-) (bare lige en tanke)

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Hobro
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 18:07

Sjov tanke iøvrigt. Tror mange folk har forskellige opfattelser af netop dét. Personligt giver jeg ikke meget for ordet millionær, da det er så upræcist som noget overhovedet kan være. Snakker vi en million eller, ja, 800 mio.? Mia. er i mit hoved en anden størrelsesorden. Tænker man "privat" er det næsten ligegyldigt om du har 3 mia. eller 10 mia. Det er så store summer at det næsten ingen foreskel gør, i forhold til hvis du siger du er millionær, og det rent praktisk betyder du har 1,2 mio. - medmindre vi snakker investeringer eller virksomhedsmæssigt ang. milliarderne... Stenrig vil jeg personligt betegne som at være så uafhængig, at det det er fuldstændig ubetydeligt om man køber en fabriksny Aston Martin til sin søn, (sig selv iøvrigt) eller giver sin bror og svigerinde et hus til 25 mio. kontant.. Det vil jeg kalde for stenrig. Rig vil jeg mere kalde det hvis du har råd til at købe huset og bilen, men skal måske låne lidt til det, eller i hvert fald ikke bare lige er "tænkt" igennem. Det hele er selvfølgelig skåret ud i pap - men det sætter det lidt i relief.

Mvh. Mads Hansen
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:10
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nu er det jo ikke så slemt!

Tager man et blad af et træ, vokser det et nyt ud. Tager man en gren af træ, vokser der et nyt ud. Danmark skal nok klare det, selvom udlandsdanskerne lukker deres virksomheder ned - det giver bare mere plads til nye iværksættere.

Ja, denne lovregle er helt hen i vejret, hvis SKAT skal fortolke den som Thomas fremlægger den.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:55

Hej Glen

Som nævnt rundt omkring rammes jeg heldigvis ikke i denne omgang, da jeg ikke har bolig i Danmark. Men mange af mine venner gør - fordi de har beholdt f.eks. et sommerhus i DK.

Hvornår man er stenrig? Janus Friis er stenrig. Karsten Ree er stenrig (i hvert fald endnu). Det er man vel, når der er så mange penge, at det intet betyder at tabe nogle millioner - og at enhver yderligere indtjening egentlig bare er for sjov?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)