Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Papkasser, så billigt som muligt!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg overvejer at starte en webshop op. Og det første jeg kommer til at tænke på er, hvor kan jeg få papkasser i div. str. ? Så billigt som muligt ?

Jeg er ny her på forumet. Og håber i vil tage godt imod mig. Håber da også jeg fik postet i den rigtige sektion.

Mvh. Kasper

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 00:13
ved ikke hvor de er billigst men her er da lidt forskellige steder de kan købes

http://www.jyllands-kartonlager.dk/
http://www.kontorartikler.dk/products/productlist.aspx?menuid=PAPKASSER&level=1
http://www.postdanmark.dk/index.jsp ( vælg køb emballage i højre side )
http://ehandel-roesfeld.creuna.dk/butik/main1.aspx

og www.google.dk ( søg på papkasser )

PS. Velkommen til
Tilmeldt 20. Nov 05
Skrevet kl. 00:16

Tak for det hurtige og præcise svar. Er der nogle der selv har en netshop, der evt. kan komme med deres erfaring ang. indkøb af kasser til forsendelse af varer ?

Mvh. Kasper
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:15

Hej,

Dem her må du ikke gå uden om: http://www.scapackaging.dk

De laver simpelthen ALT i emballage, og har rigtig mange standard løsninger, men kan også lave specialløsninger. Priserne skulle ifølge rygter være OK.

mvh Carsten
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:58

Hej Kasper,

SCA er helt klart stedet hvis man skal have emballage. Men hvis man skal have nogle mindre mængder (f.eks. kun 25 kasser) så bør du tage fat i nogle af de leverandører af kontor/lager ting som der er andre der har nævnt i denne tråd. Du kan også prøve MML.dk (Meydan-Møller & Landschultz). Man skal oprette sig som kunde for at få lov til at handle med dem, men til gengæld så leverer de fra dag til dag. Jeg bruger dem selv en del, når jeg står og skal bruge kontor og lager-artikler nu og her.

I MediaMouse har vi pt. to forskellige webshops, hvor man kan bestille grafiske produkter (skilte) on-line. Min, dyrt købte, erfaring på punktet omkring emballage er, at det er vigtigt at man vælger den rigtige måde at pakke tingene ind på. Det kan godt være at f.eks. Post Danmark har en forsikring på pakkerne, som dækker (op til 3.000 kr. er det vidst som standard..?) hvis pakken skulle blive væk. Men hvis modtageren åbner pakken og konstaterer at indholdet er ødelagt - og pakken ikke ser ud som om den decideret er blevet kørt over - så er det meget svært at få erstatning for det ødelagte indhold, da det er afsenderens pligt at sørge for at tingene er "forsvarligt emballeret".

Men kan du ikke lige skrive lidt om hvad det er din webshop skal sælge? Så kan det jo være der er nogen herinde som har nogle gode råd omkring emballering af lige præcis sådan noget.

/Jesper
www.MediaMouse.dk      jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 10:41

Hejsa

Vi har en web-butik, og vi har købt kasser gennem MC-emballage. Det kan vist gøres billigere, men de ligger i Risskov (meget tæt på) og når man er nybegynder er det altså rart at kunne se kasserne også. Vi sender meget tøj ud, og det pakker vi i bobleplast, og så sender vi det i en kraftig forsendelsespose. Det ligner en kuvert, men er i plast. De er fra Jakodan, der også har kasser til f.eks. bøger.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 20. Nov 05
Skrevet kl. 11:31

Tak for alle de gode svar. Det er første gang jeg skal starte mit eget, så derfor er der mange ting jeg lige skal ha styr på før jeg kaster mig ud i det.

Forresten så skal jeg sælge, knallert/mc dele, så det skal være ordenlig indpakning, ellers tror jeg kunderne vil blive skuffede.

Mvh. Kasper
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:32

MC-dele? Så har jeg ét ord til dig: Bobbelplast Det kan du også få de fleste steder. Det sælges typisk i ruller eller i "måtter".

/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 22:24

Hej Kasper

Jeg har tidligere fået papkasser fra Polen men efter at jeg fik en snak med SCA så kunne de matche prisen"læs næsten" og kvaliteten blev bedre.
Når du handler går de meget op i at det er det enkelte firmaer der ejer værktøjet til papkasserne.

jeg betaler 3,51,- for en papkasse i en kvalitet vi kan sende 12 flasker spiritus i uden problemer, det er ved 1000 stk af gangen, da du nok ikke skal bruge så meget til at starte med, kan du købe dem af mig til samme pris hvis du selv afhenter dem.

når du kommer så langt at det bliver er du velkommen til at kontakte mig.

mvh Maule
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:10

Hej Kasper,

Jeg kom lige forbi dit spørgsmål vedr. "Papkaser" vi er en lille emballageproducent som producerer bølgepapemballage samt sælger alt emballagetilbehør. Vores kerneområde er produktion af emballage i mindre og mellemstore ordreserier - i princippet fra 1 stk. og op til 5000 stk. pr leverance. Fordelen ved at købe "skræddersyede" emballager er at du får den bedste beskyttelse af dine vare, under forsendelsen, samt at du kan få trykt dit firmalogo mv. på emballagerne.

Prøv at kigge på : www.imbox.dk  hvor du / i kan hente lidt generel info. om bølgepap / kvaliteter og konstruktioner.

I andre er naturligvis også velkommen - telefon 76830020 - fax 76830058
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)