Søren Berggren. Det er stedet. |
Papkasser, så billigt som muligt!
Nogle kan lide moderen, andre datteren. Hvis man som iværksætter kan forholde sig til at være kunde i en virksomhed som omsætter for ca. 1.820.000.000 dkk. i Danmark så er det fint for mig.
Peter
|
Det er nok mere spørgsmålet om en virksomhed, der omsætter for så meget, gider handle med en der kun vil købe små mængde af gangen... Ofte vælger de at sætte prisen, så højt at de slipper for samhandelen med de små kunder! |
Lige mine ord ! Derfor er vi et godt alternativ til de øvrige udbydere på markedet.
|
Hej, Er du sikker på, at papkasser er den bedste løsning til dit produkt? Hos Jakodan sælger vi papkasser, også i små mængder til små penge - Men mange gange vælger folk en papkasse, fordi det er det produkt, de kender - Hvis du sælger f.eks. tøj er det måske bedre med en plastpose (som de bruger hos H&M eller Ellos), hvis du sælger bøger,dvd´er, cd´er er det måske bedre med et papomslag, osv. Emballagen er det første din kunde ser, når de modtager pakken - Hvis du har en hjemmeside med billige lagersalgsvarer, vil kunden nok ikke forvente så meget, men er det en hjemmeside med dyrere mærkevarer, kan emballagen være med til at give en god oplevelse - Emballagen er jo det første kunden ser, når de får pakken. Hvis du ringer til mig på 75 54 14 37 eller skriver hvilke produkter du skal sælge, vil jeg meget gerne hjælpe med at finde den rigtige løsning. Med venlig hilsen Nina Jørgensen Jakodan A/S |
Hej Kasper, Prøv evt. http://www.jyllands-kartonlager.dk/ - De forhandler både nye og brugte kasser og har ofte et rigtig godt tilbud. |
Hej Kasper, fandt du hvad du søgte?- hvis du gjorde vil jeg rigtig gerne have en adresse og tlf nr. på virksomheden.
Lone |
Hej Lone, Nu er det jo et stykke tid siden at Kasper søgte efter billige papkasser! Så jeg ved ikke helt om han fandt hvad han ledte efter! Men hvis du søger papkasser eller andet forsendelsesemballage, så kan jeg anbefale dig at give Albe Emballage et kald. Du kan se et lille udvalg af papkasser der leveres her http://www.albeemballage.dk/Produkter/Papkasser.html Ellers finder du alt i emballage på hjemmesiden. Mvh Pernille |