Fuck Aktiv 3 , de er bare prettyboy viceværter og rengøringsfolk, der render rundt og spille smarte ude i byen, og som slet ikke ved at folk dør i Afrika !! Føj !!
Ps: Fuck Per Bjerregaard
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Har "anmeldt" indlægget til support, som så forhåbentligt reagerer inden Viasat når at kontakte sine advokater og gå i biddet på Amino.
Chill nu lige, hvis det var et "farligt" indlæg havde EB og BT nok fået ret mange sagsanlæg fra Viasat efterhånden :)
Hvem snakker farligt.
I er så pissekloge så det er helt uhyggeligt.
Hvis du tror man bare kan pisse op og ned af varemærker som det passer en, så er du ligesom TDO.
Og lad nu være med at sammenligne med EB og BT, det har intet med sagen at gøre.
Men anyway. I rest my case, så kan ungerne lege videre i sandkassen.
Igen, chill lige - der er ingen grund til at gå over i den der tone.
Men der er selvfølgelig grænser for hvad man kan komme ud med, men derfra og så til at mene "fuck paradise hotel" med dertilhørende artikel, hvor der bliver gået i dybden med hvorfor overskriften er lavet, skulle være noget viasat ville sagsøge på baggrund af er urealistisk.
Paradise Hotel lever i høj grad af at være provokerende tv, der er grænseoverskridende og skaber opmærksomhed, samt fanger seere på den led. Derfor vil der selvfølgelig heller ikke ske noget som følge af den overskrift.
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Hvis du tror man bare kan pisse op og ned af varemærker som det passer en, så er du ligesom TDO.
Og lad nu være med at sammenligne med EB og BT, det har intet med sagen at gøre.
Men anyway. I rest my case, så kan ungerne lege videre i sandkassen.
Tag det nu helt roligt. Indlægget er lavet i Cafe'en, hvor man må diskutere så godt som alt. Jeg tvivler på at TV3 bliver andet end glade for mere omtale af deres program, uanset overskriften. Bliver de mugne, så ændrer vi den, men jeg tvivler.
De bedste hilsner
Martin
Jeg synes det er meget meget sørgelig tilgang til iværksætteri, at du som fortaler for at man på Amino ikke må hænge andre firmaer ud (som jeg er 100% enig med dig i) men på den anden side accepterer at dit site promoverer noget der i almindelig forstand kan blive ganske ganske bekosteligt.
Så hvis du synes det er ok, så er det i orden at svine andres varemærker til, og hvis ikke så slettes det... den skal jeg lige sluge engang.
Paradise Hotel er jo bare et udtryk for eskapisme. Eskapisme har eksisteret lige siden TV-stationerne begyndte at lave serier for at afbryde dem hver halve time med reklamer.
Jeg er enig i at der er noget i vejen med at de unge ser deltagere fra PH som idoler, men man kan ikke forklejne "branding" effekten. Tror det var Fatih der, hvis han vandt 250.000 kr. ville åbne sin egen virksomhed. Kan ikke huske om han vandt, men markedsføringen af programmet både på diverse diskoteker, i adskillige kulørte blade og andet, ville angiveligt havde givet ham ganske god PR og markedsføring såfremt at han fik etableret den virksomhed.
Så brandingmæssigt kan jeg godt se en fordel i det, men ellers er det ikke andet tidsfordriv.
Deltagerne fra de forskellige sæsoner, bor jævnligt på det hotel, hvor jeg bijobber. De rejser land og rige rundt og gæsteoptræder i baren på diverse natklubber.
Jeg ser ikke programmet og kender kun Amalie og Ulven Peter fra diverse overskrifter. En dag da nogle af deltagerne spurgte efter nogle af de andre ved navn og om de var ankommet, da måtte jeg bekende, at jeg faktisk ikke kendte dem - overraskelsen var stor
Deltagerne fra de forskellige sæsoner, bor jævnligt på det hotel, hvor jeg bijobber. De rejser land og rige rundt og gæsteoptræder i baren på diverse natklubber.
Jeg ser ikke programmet og kender kun Amalie og Ulven Peter fra diverse overskrifter. En dag da nogle af deltagerne spurgte efter nogle af de andre ved navn og om de var ankommet, da måtte jeg bekende, at jeg faktisk ikke kendte dem - overraskelsen var stor
Nice one! Men forstår dem nu godt, man kan i princippet opfører sig som Prinser efter succes i Paradise - ingen tvivl om det er vild ungdom..
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
TV2 News er ikke meget mere relevant end Paradise Hotel, måske med undtagelse omkring valgperioderne. TV er 99% underholdning. Om det er unge der drikker og har sex, en forsvunden dreng, eller en voldtægtssag, er en smagssag.