Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuck Paradise Hotel - hvad mener i?

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 16 person

Kære Amino'er

Jeg vil, til at starte med lige gøre jer opmærksomme på, at dette ikke har helt vildt med iværksætteri at gøre. Men jeg kunne alligevel godt tænke mig, at høre jeres mening! 

Jeg har nu skrevet min anden klumme til Ungnyt.dk. Den hedder Fuck Paradise Hotel og kan læses her: http://ungnyt.dk/?Id=3476. Det jeg godt kunne tænke mig jeres mening på og en debat om, er hvad i synes omkring hele konceptet Paradise Hotel, nogen af jer kender det sikkert godt og andre af jer aner ikke hvad det er. Men har i en mening om programmet og dets relevans for unge, så smid en kommentar!

Lad mig høre hvad i syntes? P.S. husk det oprettet i café og hygge :-)

Mvh. Thomas 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 10 person

Forstår ik hvorfor du føler, at du skal bestemme, hva andre ser og ikke ser...

Er Hollywood film relevante?
Er Køniken relevant?
Er Melodi gramprix relevant?
Er TV-Avisen/Nyhederne relevant?
Er Fodbold, håndbold, tennis mm relevant?

Hvis nogen ser det, og vælger at følge et program, så er det fordi det har en relevans for dem. Om det så er for underholdningsskyld, eller fordi man lære noget, det kan man altid diskutere. Men man kan vel ik kræve, at folk 24-7 bruger tiden på at se programmer, læse bøger mm, som gør dem dygtigere... Der er vel noget, som hedder fritid, og der må det enkelte individ lave lige præcist det, som vedkommende vil, hvis du spørger mig...

Så svaret må være, "Fuck din klumme" ;D

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:53

At kaste hæmninger løs engang imellem med hæmningsløs sex , synes jeg giver daglig dagen et side spring væk fra dagens kedelige liv

At kvinder kaster nærmeste mere hæmninger løs når det , når det er medier er ingen hemmelighed , så lad slå med det vilde sex liv

sex er penge og penge er iværksættere der vil frem og nogle pigerne bliver jo deres leve vej og det er ikke det forkerte iværksættere vej , så jeg er uenig med dig det har afgørende noget med iværksættere at gøre dette her paradises hotel det er begyndelse på noget der kan blive deres leve vej

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas de Oliveira:
P.S. husk det oprettet i café og hygge :-)

Har "anmeldt" indlægget til support, som så forhåbentligt reagerer inden Viasat når at kontakte sine advokater og gå i biddet på Amino.

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:20

Entrepreneur - Jan:

Thomas de Oliveira:

Har "anmeldt" indlægget til support, som så forhåbentligt reagerer inden Viasat når at kontakte sine advokater og gå i biddet på Amino.

hvad er problemet med indlægget?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 17:24

Entrepreneur - Jan:

Thomas de Oliveira:

Chill nu lige, hvis det var et "farligt" indlæg havde EB og BT nok fået ret mange sagsanlæg fra Viasat efterhånden :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Stakkels Thomas.. han er slet ikke kendt nok til at lave en " fuck.. et eller andet " viral effekt.

Men det skal nok komme en dag Thomas :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 17:26

BruunMedia:

Entrepreneur - Jan:

Thomas de Oliveira:

hvad er problemet med indlægget?

Pardise Hotel er et varemærke promoveret af Viasat. Han kunne have skrevet Fuck Reality Programmer, men det har jo ikke samme effekt, så det skade alene Paradise Hotel varemærket og ikke genren.

Køb ren argan olie her

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 17:26

Som du er inde på i din klumme Oliveira, så er det jo populært fordi unge kan afbillede det til deres hverdag. Druk, fest og sex er ganske fin underholdning for mange unge. 

Jeg ser ikke Paradise Hotel og jeg skal ikke vurdere på andres smag. Jeg syntes det bliver for overfladisk og kedeligt i længden, da der næsten sker det samme hele tiden. 

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 17:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin :

Entrepreneur - Jan:

Thomas de Oliveira:

Chill nu lige, hvis det var et "farligt" indlæg havde EB og BT nok fået ret mange sagsanlæg fra Viasat efterhånden :)

Hvem snakker farligt.

I er så pissekloge så det er helt uhyggeligt.

Hvis du tror man bare kan pisse op og ned af varemærker som det passer en, så er du ligesom TDO.

Og lad nu være med at sammenligne med EB og BT, det har intet med sagen at gøre.

Men anyway. I rest my case, så kan ungerne lege videre i sandkassen.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)