Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Portal idé - til fri afbenyttelse

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 05
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/20/2005 2:52:36 PM
Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 11/20/2005 2:48:07 PM Forfatter: Søren Lanng Hej Martin, Yeps, dette er mere visionært end det er en portal til salg af kattemad. Institut for Anvendt Fremtidsforskning sagde for en del år siden, at ved hver ny vækstperiode følger nye strukturer i arbejdesmarkedet, ny rentestruktur etc. Globaliseringen og hele den knude vi har i arbejdsmarkedet kræver en eller anden form for ændring og nytænkning før eller siden. Mange virksomheder bruger iøvrigt støttekroner som springbræt og finansiering af andre projekter



Tjaa hvis det er et op ad bakke projekt man søger, så er det måske også gode argumenter

Du har ret mht. til støttekroner, dem er der en del der er gode til at få fingre i. Men hvor mange af dem overlever når støtten stopper? Jeg kender adskillige eksempler på virksomheder der indretter deres produkter efter støtte og ikke markedet og det er fatalt når støtten er brugt.

Men bevares, noget skal skattekronerne jo gå til..


Dbh Martin



Enig. Støttepenge kan være en sovepude.

Jeg kan ikke vurdere hvad det tager at lave en portal, og hvad der skal til for at vedligeholde den, det ligger uden for mit felt. Men jeg har set dit resume, så du må være den rigtige til at vurdere dette.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
At lave portalen er ikke svær. Det kunne Dr. Stokholm sikkert klare til dig på det par uger, men jeg tror bare at du har fat i en stak æbler af den type der sidder meget højt oppe i træet.

Dbh Martin
Tilmeldt 19. Nov 05
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Men hvis en iværksætter med interesse for arbejdsmarkedet og sociale problemer kan få en meningsfuld tilværelse ved at drive en sådan portal, så er formålet med mit indlæg opfyldt.

Det er jo ikke kun folk der vil lave det nye Skype eller Giga eventyr der er iværksættere.

Til syvende og sidst er det, at lave noget der interesserer én og som man synes er meningsfuldt der tæller.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
He he he, du er godt nok stædig. Jamen så siger vi det

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

> Men bevares, noget skal skattekronerne jo gå til..

Ja, men helst noget fornuftigt :)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)