Hej alle. Jeg vil gerne have noget feedback på min idé! Idéen går ud på, at jeg vil lave en hjemmeside, hvor det er muligt for den besøgende, at gå ind og indtaste sin adresse, og derefter skal systemet finde frem til de nærmeste fitness centre. Derefter skal der stå lidt om de enkelte fitness centre, priser, åbningstider, forskellige muligheder for træning f.eks styrke, kondi osv. Derudover skal der stå nogle fordele/ulemper ved det enkelte fitness center, set ud fra den besøgendes adresse/område. Og derefter kunne det være fedt, hvis vedkommende fik muligheden, for at udfylde et lille skema, men vedkommenes trænings mål, antal gange, vægt, højde osv. Og derefter skulle systemet finde frem til en fornuftig måde at træne på, og måske nogle kost guides osv. (Dette ligger dog nok lidt længere ude i fremtiden) Målet med siden ville være, at det skulle blive lettere for den besøgende, at finde frem til ét fitness center. Finde fordelene/ulemperne ved ét center og ét andet. Dette er primært idéen. Senere kunne man f.eks få én fitness ekspert ind og skrive artikler, guides, kostplaner osv. Af indtjenings mulugheder ville der være annoncer/affiliate.
Ser frem til noget feedback ! :) Mvh Lasse Kalkar |
Iden er fint nok. Jeg ved bare ikke hvor mange der vil gå ind på sådan en side for at finde et fitness center tættest på. De er jo nærmest ved hvert hjørne som 7/11.
De andre udvidelser kunne tilgengæld være meget spændende, som at have en personlig træner online :)