Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

så har jeg startet mit lille tømrer firma op, men hvordan for jeg flere kunder ???

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Spætten:
Avisreklamer og omdeling af flyers har ikke givet en eneste kunde hos mig. Jeg har fast annonce i lokalavisen hver uge, og har fået omdelt 4000 flyers til husstande. Ikke en kunde har henvendt sig.


Det lyder usandsynligt, men hvis du siger det er sket for dig, er det sket for dig.
Jeg ved ikke hvad du har gjort anderledes end os andre, men per loven "Outflow = Inflow" virker det.


MVh

Vincent RYe

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 05:45
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

Præcis, læs post dk hjemmeside, der står at man kan vælge at respektere nej tak , men det er ikke et lovkrav at man skal overholde det:)

heldigvis det lov findes ikke endnu....men den er desværre på vej...

Jeg forstår ikke hvorfor man ikke har lyst til at respektere andres menneskers valg.

Hvad giver dig ret til at tro, at du må gå og bestemme over dine medmennesker? Jeg forstår ikke hvordan man bare vil møve sig foran, og være ligeglade med de personer omkring en, blot for egen vindings skyld. Jeg er godt klar over at det er et iværksætter forum, og det gælder om at få en virksomhed op at køre - men hvorfor ikke gøre det på fair præmisser? Du ville sgu da også føle dig til grin, hvis RedTube kom ind og reklamerede på din 6åriges søns værelse, efter du har blocket RedTube på familie PCen.

Jeg synes man skal gå langt for at få sin virksomhed til at køre bedre, men at man direkte ignorere eventuelle kunders valg, er simpelthen s dybt til grin i mine øjne, som noget kan være. De værste typer er sgu de der ''Se mig, se mig, jeg er pisse ligeglad med alle de andre, bare jeg får hvad JEG vil''. Hvad fanden er det for en holdning at have til tingene. Vi har satme da gjort en indsats i at gå ned til posthuset og bede om sådan et klistermærke, så respekter det dog for fanden!

Der skal være plads til alle.

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Spætten:
Avisreklamer og omdeling af flyers har ikke givet en eneste kunde hos mig. Jeg har fast annonce i lokalavisen hver uge, og har fået omdelt 4000 flyers til husstande. Ikke en kunde har henvendt sig.

 

Det kunne være spændende at se annoncen og de flyers, du har fået delt rundt. For måske er der noget ved dem, der kunne have været gjort bedre....

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Helgenæs, Århus
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

det er bestemt ingen dans på roser at være tømrermester og bestemt ikke som nystartet og bestemt ikke i disse tider! Hvis skodjobbet (hvad det så end indeholder) går dig så meget på, at du græmmes hver morgen du skal på arbejde, har du sikkert mulighed for at finde et bedre job hos en anden tømrermester.

Hvis du kan leve med skodjobbet, så se det som en overgang og spar samtidig nogle penge op til maskiner, kassevogn osv. Banker er ikke særlig villige til at låne penge ud til små nystartede virksomheder og man skal generelt prøve på at undgå de gribbe, så vidt muligt.

Som jeg tidligere skrev, så sug så meget viden til dig som muligt. Hver dag på en byggeplads kan give dig et input. Jo mere erfaring du har desto mere sikker bliver du i dit fremtidige virken som iværksætter. Jeg ville passe meget på med at lytte til de "gode" råd i denne tråd med bare at klø på. Du er et ungt menneske med et drive, som har hele livet foran dig. Pas på med at ødelægge det allerede fra starten ved at sætte dig i gæld og samtidig risikere manglende ordre/arbejde pgr. af manglende erfaring.  

Mvh.

Klaus /tømrermester i 20 år

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Du kan da give det et forsøg og spørge din mester om du eventuelt kunne arbejde deltid(ca. 21 timer om ugen) ved ham fast og så kan du bruge dine resterende timer på dit eget firma.
Så er du i hvertfald sikker på at få en fast løn på mindst 21 timer om ugen plus det du så laver med dit eget firma.
Det kan godt være det er skod arbejde det du skal lave ved din mester, men så er du sikker på du har penge til et tag over hovedet og noget mad i mavsen. Og så kan du jo altid glæde dig til at få fri og komme ud til dine egne kunder bagefter og gøre det du bedre kan lide. :-)

Bare et forslag! I hvert fald held og lykke med det!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, ven, jeg har også det samme problem, jeg ønsker at sælge noget internettet i Danmark, kan du fortælle mig, hvor jeg skulle offentliggøre reklamer?

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Ketelsen:

parterapeuten:

Præcis, læs post dk hjemmeside, der står at man kan vælge at respektere nej tak , men det er ikke et lovkrav at man skal overholde det:)

heldigvis det lov findes ikke endnu....men den er desværre på vej...

Jeg forstår ikke hvorfor man ikke har lyst til at respektere andres menneskers valg.

Hvad giver dig ret til at tro, at du må gå og bestemme over dine medmennesker? Jeg forstår ikke hvordan man bare vil møve sig foran, og være ligeglade med de personer omkring en, blot for egen vindings skyld. Jeg er godt klar over at det er et iværksætter forum, og det gælder om at få en virksomhed op at køre - men hvorfor ikke gøre det på fair præmisser? Du ville sgu da også føle dig til grin, hvis RedTube kom ind og reklamerede på din 6åriges søns værelse, efter du har blocket RedTube på familie PCen.

Jeg synes man skal gå langt for at få sin virksomhed til at køre bedre, men at man direkte ignorere eventuelle kunders valg, er simpelthen s dybt til grin i mine øjne, som noget kan være. De værste typer er sgu de der ''Se mig, se mig, jeg er pisse ligeglad med alle de andre, bare jeg får hvad JEG vil''. Hvad fanden er det for en holdning at have til tingene. Vi har satme da gjort en indsats i at gå ned til posthuset og bede om sådan et klistermærke, så respekter det dog for fanden!

Der skal være plads til alle.

Hvis man ikke tør noget kommer man ikke frem......måske skule du tænke over det og skrive alt muligt negativt. smil solen skinner og hvis nogle kunder vil omdele til nej takker også, så gør vi det også!kunden bestemmer i sidste ende, vi distribuerer efter kundens ønske!

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke ude på at være negativ, det var over midnat - solen var gået ned, og jeg er i ganske godt humør.

Det bliver jeg når folk respektere mig - derfor håber jeg bestemt ikke i omdeler til mig, hvis i skider på eventuelle kunders valg.

Hav en fortst god sommer.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Varion Lavenergi Vinduer:
Jo mere erfaring du har desto mere sikker bliver du i dit fremtidige virken som iværksætter

Nemlig, at starte lige efter uddannelse er lidt risikofyldt, man har ikke den store erfaring på det tidspunkt, og bør lige vente et par år.

Varion Lavenergi Vinduer:
Pas på med at ødelægge det allerede fra starten ved at sætte dig i gæld og samtidig risikere manglende ordre/arbejde pgr. af manglende erfaring

Ja, det kan hurtigt vende så man står i gæld resten af ens liv, så det bør være vel overvejet, inden man tager springer.

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Med fare for at gentage hvad andre har sagt,vil jeg sige, at det vigtige er, at du gør dig synlig!

Flyers i lokalområdet og annonce i den lokale ugepresse er en ting. Noget andet er, at folk skal huske dig for din gode indsats.

Derfor få en hjemmeside, hvis indhold, navn spiller sammen med hjemmesideaddresse på dit tøj, din vogn, dine visitkort. Husk at læg flyer og visitkort, så andre kan være dine ambassadører: Dine kunder skal anbefale dig!

Når du får en fed eller usædvanlig ordre, er det på tide at arbejde med PR. Afhængig af den journalistiske værdi skal du bearbejde lokalmedierne eller måske i større omfang lokalmedier, dagspresse og fagmedier. Selv havde jeg nyligt en 9.000 kroners opgave for www.danclimb.dk, hvor vi efter at jeg har skrevet pressemeddelelse i 5 versioner og fulgt nogle af modtagerne op telefonisk, kan konstatere, at Danclimb med deres 16-18 håndværkere nu er nævnt i 7-8 medier (Erhvervsbladet, Berlingske, forskellige lokalaviser, brancheblade etc.)

Fordelen ved medieomtale - som man skal huske at linke til på hjemmesiden - er, at når du skal ud og sælge dig selv, vil der allerede være kundeemner som kender dig fra medierne!

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)