Jeg har gennem noget tid på fritidsbasis eksperimenteret med at opbygge nogle mindre sites, for derigennem at se hvor mange besøgende jeg kunne få, og hvor meget dertilhørende omsætning jeg kunne genere gennem diverse bannerprogrammer som feks. Adsense. Det har været et spændende eksperiment, som har givet mig mod på at gå mere seriøst og målrettet til værks. Et af mine sites genererede efter blot 1½ uge 5.000 unikke besøgende pr. dag. (Det var også et herre godt domænenavn
)
Jeg har arbejdet på at opbygge en formular for det at akkumulere en masse interessant indhold, launche sites, SEOé og siden hen optimere annonceindtægterne, men da mine evner primært ligger på det kommercielle og konceptuelle plan, så bruger jeg uforholdsmæssig lang tid på det tekniske.
Jeg søger derfor en engageret samarbejdspartner, som på fritidsbasis vil gå seriøst og engageret ind i et projekt hvor vi sammen skal launche i alt 1-3 sobre sites, og arbejde målrettet på at finde smarte måder at generere god content, skaffe en masse besøgende og optimere sitet/sitene til at genere en bunke smart omsætning.
Det er vigtigt at dine kompetencer komplementerer mine, og du bør derfor have god viden indenfor alle de tekniske aspekter ift. webdesign, viden om SEO samt meget gerne have viden om affiliateprogrammer, bannerannoncering og generel Internet økonomi. Vigtigst af alt er at du formår at kombinere dine tekniske viden med en møg-kommerciel tankegang ligesom min, og at du gør op med dig selv, at du er villig til at give den en skalle, indtil konceptet har bevist sit værd eller ej.
Det vil være suverænt hvis du bor i nærheden af Århus, så man kunne stikke hovederne sammen et par aftener om ugen - men jeg hører også meget gerne fra dig, hvis du kommer andetsteds fra. thelongtail@hotmail.com
Hvis nogen af jer debattører har en holdning til et sådant projekt (er det dumt, cool, åndsvagt e.a.), så vil jeg være super glad for at høre det.