Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 12.500 kr. om måneden i tilskud til en dygtig kommunikationsmedarbejder

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med den nye videnpilotordning kan du nu få op til 12.500 kr. om måneden i tilskud til at betale en medarbejder i 6-12 måneder. Alt det kræver er, at du vil ansætte en ny medarbejder, at der er 2-100 personer ansat i din virksomhed, at virksomheden har eksisteret minimum et år, og at du har et udviklingsprojekt, som du gerne vil have gennemført.

Lyder det spændende, så vil jeg måske gerne være din nye videnpilot.

Jeg er uddannet kommunikatør fra Roskilde Universitet og min faglighed spænder bredt og omfatter eksempelvis:

• Webkommunikation og informationsarkitektur på hjemmesider (inkl. søgeoptimering, CMS-systemer og alt det tekniske 
  • Inter kommunikation (nyhedsbreve, tilbud, intranet mm.)
  • Ekstern kommunikation (pressearbejde, artikler, flyers, foldere, magasiner mm.)
  • Sociale medier (især Facebook)
  • Strategiarbejde (kommunikationsstrategier og planer)
  • Kampagnearbejde
  • Målgruppeanalyser
  • Layout

Jeg synes, at videnpilotordningen er enormt spændende, da der er fokus på udvikling af en virksomhed. Derfor vil jeg gerne høre fra virksomheder, der godt kunne tænke sig øget synlighed, bedre web-kommunikation, at få lagt en kommunikationsstrategi eller noget fjerde og har lyst til, at jeg de næste 6-12 måneder arbejder på at indfri jeres vision. Resultatet kan eksempelvis være flere besøg i din webshop, øget omsætning, større kundetilfredshed, klare kommunikation og bedre branding.

Jeg vil kunne tiltræde i din virksomhed fra 1. august 2011.04.21

Læs mere om videnpilot http://www.fi.dk/tilskud/forsknings-og-innovationsprogrammer/hoejtuddannede-i-virksomheder/videnpilot

Se mit fulde CV her: http://dk.linkedin.com/in/annaaustring

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

De bedste hilsner Anna Louise Austring

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23
godt tilbud og spændende profil, du har.

Jeg har en start-up, 2 mdr gammel, så jeg har ikke mulighed for at tage nogen ind.

Men jeg vil tro der er selvstændige her på Amino, der kan bruge dit tilbud..
Fra København N
Tilmeldt 7. Dec 08
Skrevet kl. 14:28

Hej Flemming,

Hvor spændende med en helt ny opstartet virksomhed. Det er nu drømmen skal afprøves - held og lykke med det!

Og ja, jeg tænkte også selv, at videnpilotordningen er en oplagt mulighed for virksomheder i vækst - og dem er der mange af her, så jeg glæder mig til at se responsen Wink

De bedste hilsner Anna

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:40

Jeg kan se på dit CV at du har arbejdet en del med fonder og det offentlige. Jeg tænker om der er råd til en som dig i en mindre privat virksomhed... Kan du tjene din egen løn ind igen via det arbejde du udfører?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København N
Tilmeldt 7. Dec 08
Skrevet kl. 14:58
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Nicolaj Thomasen:

Jeg kan se på dit CV at du har arbejdet en del med fonder og det offentlige. Jeg tænker om der er råd til en som dig i en mindre privat virksomhed... Kan du tjene din egen løn ind igen via det arbejde du udfører?

Hej Nicolaj,

Tanken med ordningen er selvfølgelig, at det skal kunne betale sig for både virksomheden og videnpiloten. Hvad det konkrete afkast er afhænger selvfølgelig af opgaven (afkastet kan jo både være en bedre relation til samarbejdspartnere eller et øget salg af en ydelse), men jeg mener, at hvis du som virksomhed står med en konkret opgave eller et ønske om at vokse, så kan det klart betale sig at ansætte en videnpilot - især mig. Jeg anbefaler ikke ordningen til virksomheder, der stadig ikke helt har fundet deres niche.

Hvis du mere tænker i kroner og øre, så mener jeg klart at jeg på sigt kan tjene min løn ind. Jeg har som du selv påpeger haft en stilling i det offentlige, men alle de øvrige inkl. min nuværende stilling har været i privatejede organisationer, hvorfor profit altid har været et direkte eller indirekte mål. Desuden skriver jeg en god fondsansøgning, hvilket også er en måde at rejse midler, hvis din virksomhed kvalificere sig til at søge fonde og puljer.

Jeg håber, at det var svar på dine spørgsmål? 

De bedste hilsner Anna

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32
En ide du måske kan bruge er at kopiere dit første indlæg ind i din aminoprofil-biografi, så andre der læser din profil får et indtryk af dit tilbud om videnpilot mm.

Debatter har det jo med at uddø, og forsvinde- og derved forsvinder dit tilbud i løbet af kort tid.
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:32

Hej Anna,

Tak for svar på mine spørgsmål.

Ville du have interesse i at arbejde hjemmefra? Hvad er dine forventninger angående løn? Vil du mene at det kunne blive en god forretning for os, hvis vi valgte at tilknytte dig i 6-12 måneder og du hovedsageligt skulle arbejde med søgemaskineoptimering og Facebook. Hvor stort et budget, udover din løn, skal vi forvente.

Gerne svar via PB

Bedste hilsner,

Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København N
Tilmeldt 7. Dec 08
Skrevet kl. 15:33

Da jeg bor i København, så vil jeg helst høre fra virksomheder på SjællandSmile

Fra København N
Tilmeldt 7. Dec 08
Skrevet kl. 15:40

Kære Nicolaj,

Det lyder super spændende! Desværre må man ikke arbejde hjemmefra som videnpilot, så det kan ikke lade sig gøre. Men jeg tror helt sikkert, at det kan betale sig for dig, at få en til at varetage de opgaver. Du kan evt. lave et opslag. Der må findes en tæt på dig med mine kompetancer.

Mvh. Anna

Fra København N
Tilmeldt 7. Dec 08
Skrevet kl. 15:40

God ide Flemming - den snupper jegWink

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)