Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 12.500 kr. om måneden i tilskud til en dygtig kommunikationsmedarbejder

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med den nye videnpilotordning kan du nu få op til 12.500 kr. om måneden i tilskud til at betale en medarbejder i 6-12 måneder. Alt det kræver er, at du vil ansætte en ny medarbejder, at der er 2-100 personer ansat i din virksomhed, at virksomheden har eksisteret minimum et år, og at du har et udviklingsprojekt, som du gerne vil have gennemført.

Lyder det spændende, så vil jeg måske gerne være din nye videnpilot.

Jeg er uddannet kommunikatør fra Roskilde Universitet og min faglighed spænder bredt og omfatter eksempelvis:

• Webkommunikation og informationsarkitektur på hjemmesider (inkl. søgeoptimering, CMS-systemer og alt det tekniske 
  • Inter kommunikation (nyhedsbreve, tilbud, intranet mm.)
  • Ekstern kommunikation (pressearbejde, artikler, flyers, foldere, magasiner mm.)
  • Sociale medier (især Facebook)
  • Strategiarbejde (kommunikationsstrategier og planer)
  • Kampagnearbejde
  • Målgruppeanalyser
  • Layout

Jeg synes, at videnpilotordningen er enormt spændende, da der er fokus på udvikling af en virksomhed. Derfor vil jeg gerne høre fra virksomheder, der godt kunne tænke sig øget synlighed, bedre web-kommunikation, at få lagt en kommunikationsstrategi eller noget fjerde og har lyst til, at jeg de næste 6-12 måneder arbejder på at indfri jeres vision. Resultatet kan eksempelvis være flere besøg i din webshop, øget omsætning, større kundetilfredshed, klare kommunikation og bedre branding.

Jeg vil kunne tiltræde i din virksomhed fra 1. august 2011.04.21

Læs mere om videnpilot http://www.fi.dk/tilskud/forsknings-og-innovationsprogrammer/hoejtuddannede-i-virksomheder/videnpilot