Hej Flemming,
Jeg kan ikke finde den linkedin-gruppe, som du skrev om. Gider du sende et link? |
Få 12.500 kr. om måneden i tilskud til en dygtig kommunikationsmedarbejder
Hej Anna, Det kan være, at det her er interessant for dig? http://jobzonen.dk/Jobsoeger-Job.aspx?&AdvertID=3093694&utm_source=BerlingskeTopJob&utm_medium=joblink&utm_content=3093694&utm_campaign=joblink&AnnonceID=3093694 |
Tak Flemming! Mankon linket går desværre ik ind på et stillingsopslag, men ind på jobzonen, hvor der jo som bekendt er ret mange jobs |
Hvis du kopier hele linket og indsætter den, så burde det virke. Ellers søg efter: Kommunikations- og marketingkoordinator |
Tak nu fandt jeg det :D Det lyder spændende - arbejder du selv der? Tror helt sikkert, at jeg giver det et skud! |
Til jer der har skrevet personlige beskeder, så har alle fået svar nu |
Okay - rigtig mange gange held og lykke med søgningen så, og endnu engang tak for hjælpen :) |
Hej Anna Vil bare lige give dig en online thumbs up for dit indlæg. Det er godt tænkt, og jeg håber, du får succes med det. Et forslag til dig: Sæt noget lignende i din status på LinkedIn og bred din kampagne ud til at omfatte Twitter, hvor jeg jævnligt ser folk søge efter profiler som din. (Desværre kan jeg ikke selv ansætte dig - og jeg arbejder og bor også i Århus). Meget held og lykke! Vh Eva |