Hej hol. Så er jeg så småt ved at sætte sidste præg på Pricebook. Vil gerne lige have jeres vurdering. Mener selv at med tilføjning af flere priser og flere produkter så kan dette blive en af de bedre danske sites der findes inden for produkt prissammenligninger.
Det jeg har brugt mest tid på er umiddelbart sammenligningen af mobiltelefoner, hvorpå jeg meget gerne vil have noget feedback. Idéen er at det skal være ultra nemt at finde den billigste pris over alle mobiler i databasen, men samtidigt muligt at sortere efter en specific mobiltelefon, mærke, eller teleselskab. En sammenligning af mobilpriser kan ses her
Min største bekymring med denne side er tilgengæld at det bliver en kæmpe tabel når vi kommer over de 1000 priser (hvilket jeg gør), og frygter så at siden vil loade langsomt specielt med alle billederne inde. Tænker derfor på om jeg skal droppe hover effekten på billederne sådan at de forstørres, og så lave alle billederne helt små som umiddelbart vist..? Eller hvad syntes i?
Mange tak for feedback på forhånd, det sættes der stor pris på. Skal med tiden også bruge en samarbejdes partner til sitet, så hvis der er en der sidder og tænker at det lige er dem at sammenligne priser og lave online markedsføring, så send mig en pm, eller email på: simon@pricebook.dk. Så deler jeg gerne fremtidsplanerne for siden...
|
Og her kommer der lige et link til forsiden også:
Mvh.