Måske jeg siger for meget.. men f**** hvor er jeg træt af PBS!!
Det starter med at jeg får afsendt alt til kortaftale og det hele bliver registreret som afsendt og modtaget. Derefter ringer jeg og spørger hvor langtid de regner med at der går, her får jeg svaret : "Vi er halvanden måned bagud, så regn med 8-10uger...." Okay.. jeg må bide i det sure æble og vente med at åbne.. Herefter ringer jeg igen (utålmodig) ca. 3-4 uger efter. og spørger hvordan og hvorledes.. Hun laver en dobbeltjek og kan se at der mangler en kontoudskrift, da den de havde ikke levede op til deres krav... Jeg eftersender en ny og spørger hvordan det går "Jamen vi er nået meget længere og om 7-10dage vil du høre fra os". Jeg blev ellevild! Og begyndte at markedsføre med vores kommende åbning og sætte forventninger (naiv som jeg er) Så går der 10-12 dage og har endnu ikke hørt fra dem.. Så ringer igen... Her begynder hun at påstå at de ikke har snakket med mig før (for deres procedure er at skrive ting ned som der bliver snakket om mellem dem og kunden) og hun havde ingenting skrevet... Som hun så fint siger; "påstår ikke at du lyver, men jeg kan ikke se du har snakket med os før" .. Nå okay.. det så iorden jeg spørger så hvornår de havde tænkt sig at ringe, da de sagde 7-10 dage sidst.. "Jamen vi ringer slet ikke til folk, og vi er bagud med godt 5-6 uger igen pga. en fejl i vores system"............
Hvordan kan en virksomhed med monopol på markedet side og drive sådan en forretning? Undskyld mig.. Havde brug for at komme af med noget vrede... Håber på forståelse. |
Hej Richard
Kan ikke hjælpe dig, men jeg kan give dig ret. 1,5 måned er uholdbart, har selv været igennem det. Så længe der ikke er noget alternativ kan de jo være ligeglade, men de graver stille og roligt deres egen grav. Den dag der kommer et alternativ vil undertegnede ihvertfald skifte med det samme - men det har nok lange udsigter.
Mvh. Jens