Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gale over PBS!

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jepsen:
Vi skal lige være enige om hvad det er vi taler om. Euroline er ejet af SEB, som er en anden svensk bank - der er konkurrent til Swedbank. Så vi taler altså om 2 vidt forskellige indløsere

God og vigtig  præcisering ! Det kan godt tage et par runder inden man får det helt store forkromede overblik

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Tølløse
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:20

Du kan koble op til Euroline via. DIBS. Bare for at slå det fast, og så vil jeg give Jer ret i at det er rimelig kompliceret at finde rundt i. Men jeg synes så heller ikke de små udbydere af indløsningsaftaler, er særlig gode til at gøre det klart, hvordan det hænger sammen. Jeg tror simpelthen ikke der erfaring er god nok endnu.

Jeg tænker på; Hvad er fordelen ved at benytte PBS, frem for Euroline/SEB, til udenlandske kort..  ?

Nets skal have ekstra % for at udbetale penge fra eks. Mastercard efter 7 dage netto - dvs. 10-12 dage, hvor Euroline ikke skal have noget for det.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 21:34

Som jeg også lige har skrevet i en anden tråd 

Så overvejer jeg at opgraderer til flere kort - jeg har iforvejen aftale til DK/VISA hos PBS

- Er det billigst at opgraderer hos PBS eller skal jeg bruge en anden indløser? For hvad er forskellen?

.. det simpelthen en jungle! :D

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Tølløse
Tilmeldt 7. May 10
Skrevet kl. 09:14

Hej Richard

Hos PBS koster det 3000 kr. om året at have indløsningsaftale på udenlandske kort. Hos eks. Euroline koster det tilsyneladende ikke noget at få indløsningsaftale. Men jeg er ved at lave indløsningsaftale hos Euroline på udenlandske kort og har ikke fået besked på at det koster nogte, så...

Hos PBS er gebyrer på alle kort inkl. udenlanske kort variable og du får som standard dine penge efter ca. 30 dage. Ønsker du at få dine penge efter 7 bankdage, skal du betale yderligere 1%.

Hos Euroline få du som standard dine penge efter 7 bankdage, UDEN ekstra gebyrer.

Så jeg kan kun anbefale at benytte et andet selskab end PBS og Euroline er et selskab som er kendt og benyttet mere og mere, da PBS er urimelige dyre.  

Håber det hjalp lidt ellers skriver du bare eller ringe til Sanne hos MinorSystems tlf. 48445074. Det koster gratis at ringe ;)

NB. MinorSystems laver webshop løsninger og hjemmesider.

Fra Tølløse
Tilmeldt 7. May 10
Skrevet kl. 09:19

PBS koster 3000 kr. om året og Euroline koster ikke noget om året.

PBS tager ekstra 1% i gebyrer for at udbetale dine penge efter 7 bankdage, ellers kommer de først efter 30 dage.

Hos Euroline får du et fast gebyr pr. transaktion og får dine penge efter 7 bankdage, uden at betale ekstra for det... så der er vist ikke nogen fordel i at benytte PBS til udenlandske kort!

Du er velkommen til at ringe 48 44 50 74, så kan jeg måske forklare det lidt bedre - det koster gratis at få rådgivning hos os :)

MinorSystems laver webshop løsninger og hjemmesider. Vi er Dandomain designpartner.

www.minorsystems.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 52
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 10:48

Vi har rigtig gode erfaringer med Euroline og Swedbank til internationale betalingskort.

Du er velkommen til at kontakte mig på 9813 9040, hvis du ønsker at få mere information om, hvordan du kommer i gang.

Hvis du ønsker at modtage et tilbud fra Euroline på en indløsningsaftale, kan du anmode dem om et her: http://www.epay.dk/indloser-internettet/seb-bank-euroline.asp#agreement

Med venlig hilsen
Morten Lanng - ePay / Payment Solutions - www.ePay.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:14

Morten Lanng Gulstad:

Vi har rigtig gode erfaringer med Euroline og Swedbank til internationale betalingskort.

Du er velkommen til at kontakte mig på 9813 9040, hvis du ønsker at få mere information om, hvordan du kommer i gang.

Hvis du ønsker at modtage et tilbud fra Euroline på en indløsningsaftale, kan du anmode dem om et her: http://www.epay.dk/indloser-internettet/seb-bank-euroline.asp#agreement

Og I har en ganske glimrende, flink og hjælpsom kundeservice Smile

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 15:07

Det lyder spændende med EuroLine.

Jeg bruger QuickPay og har allerede en betalingsaftale med PBS, - dog kun med brug af DK/VISA. 

Kan man så stadig godt oprette en anden aftale hos Euroline, som så kun kan bruges til de udenlandske kort?

Tror faktisk jeg engang var i dialog med dem ang. sådan en aftale, kan det passe de skal bruge ens selvangivelse? 

Nogle der har prøvet at få en aftale i hus med dem og ved om QuickPay virker til Euroline? :)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 15:08

Det lyder spændende med EuroLine.

Jeg bruger QuickPay og har allerede en betalingsaftale med PBS, - dog kun med brug af DK/VISA. 

Kan man så stadig godt oprette en anden aftale hos Euroline, som så kun kan bruges til de udenlandske kort?

Tror faktisk jeg engang var i dialog med dem ang. sådan en aftale, kan det passe de skal bruge ens selvangivelse/årsopgørelse

Nogle der har prøvet at få en aftale i hus med dem og ved om QuickPay virker til Euroline? :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 52
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 16:13

Du kan sagtens have et setup i ePay, hvor du anvender PBS til Dankortet og Euroline til VISA og Mastercard.

Med venlig hilsen
Morten Lanng - ePay / Payment Solutions - www.ePay.dk

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)