Mit problem er bare at med mit fuldtidsarbejde hos Amino, og med en kommende Nobelprismodtager (no pressure) som søn på 1 1/2 år er der ikke meget tid om aften til at implementere mine egne ideer (som jo typisk er web-projekter).
Er det ikke "bare" en undskyldning for ikke at gide? Undskyld jeg er så hård, men det lyder til du har givet op og skyder skylden på alt andet end dig selv. "Det er ikke min skyld, det er familien", "jeg vil gerne, men der er hele tiden så meget", "det er også fordi Thorborg pisker mig :-)"...
Min holdning er at man bør tage ansvar for sig selv, og sine drømme og sit liv. Ellers bliver man kun et halvt menneske. Du tager ikke ansvar for dig selv, du har skudt ansvaret fra dig...
For at citere Tv2 (bandet ikke kanalen): "Det er samfundets skyld", her kan du så skifte "samfundet" ud med det du ønsker...
Jeg er ikke ude på at hetze dig, men det virker utroligt negativt, jeg vil håbe du kommer i gang med dine planer, også selvom det kun er ½ time om ugen til at starte med. Undskyld mine hårde ord, men jeg synes det er den bedste måde at kommunikere mit budskab på - er jeg urimelig?