Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor får I idéer fra?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. 

Jeg ved ikke om dette har været oppe før, i givet fald gør det igen.

Kunne godt tænke mig at høre hvordan I typisk for en idé til et nyt projekt?

Personligt får jeg det typisk fra ting, som irreterre mig eller, at jeg føler at der mangler noget i alle mulige forstand. 

Giv mig jeres mening!

Lasse

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05

Hej,

Jeg får min ideer om morgen efter en god sov tur Stick out tongue.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:07

Der er sådan set ingen hemmelig metode at få en ide på... Det kan ske hvor som helst, idet man går i seng eller står i badet og skrubber sig på ryggen..

Som du selv skriver kommer de fleste ideer nok med at noget irritere nogen og så dukker der en genial ide frem. Jeg har det med at få ideer mens jeg læser bøger :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 20:08

Jeg personligt sætter mig ned og filosofere omkring produkter / serviceydelser man kan oprette eller lave og fører ud til Danmark / Verden.

Tænke pause = God Ide = Proces ( Kræver kapital self ;) ) = Resultat = Vækst = Bedre Danmark. :D

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:11

Jeg får tit idéer når jeg er fuld  og skæv ( det kan ikke anbefales til alle - man skal være bygget til det - som Sidney Lee plejer at sige ) - jeg sluger alt hvad jeg kan komme i nærheden af, og tænker over alle mulige detaljer hvis jeg er ude at gå en tur, eller hvis jeg har en samtale med nogen.

Bruger alt min viden jeg har, og sætter det sammen til nye ting - jeg ved ikke helt hvordan jeg gør det - men jeg kan ikke gøre det når jeg er ædru eller sådan noget.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 20:19

Jeg ser måske nogen gøre noget, men er overbevist om at jeg kan gøre det bedre, fordi det de laver er super ringe.

Sådan kom jeg i gang med at skrive SEO artikler og det var også en stigende irritation over de danske musikmedier, der satte mig i gang med Meantime.dk

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 20:25

Lasse Kalkar:
Personligt får jeg det typisk fra ting, som irreterre mig eller, at jeg føler at der mangler noget i alle mulige forstand. 

Det er da også en genial måde at få ideer på. Se og oplev et behov der kan udfyldes.

Derudover kan ALT gøres bedre. Måske kan netop du se hvad der mangler til at Årstiderne bliver endnu bedre. Måske kan du fragte gods over verdenshavene bedre en de andre?

Mine ideer kommer personligt fra en tur på tønden - ja seriøst!

Mit problem er bare at med mit fuldtidsarbejde hos Amino, og med en kommende Nobelprismodtager (no pressure Smile) som søn på 1 1/2 år er der ikke meget tid om aften til at implementere mine egne ideer (som jo typisk er web-projekter) Cool.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 20:27

Lyder helt klart som nogle sjove og forskellige måder at få idéer på!

Tak for svar :)

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 20:37

Mit problem er bare at med mit fuldtidsarbejde hos Amino, og med en kommende Nobelprismodtager (no pressure) som søn på 1 1/2 år er der ikke meget tid om aften til at implementere mine egne ideer (som jo typisk er web-projekter).

Er det ikke "bare" en undskyldning for ikke at gide? Undskyld jeg er så hård, men det lyder til du har givet op og skyder skylden på alt andet end dig selv. "Det er ikke min skyld, det er familien", "jeg vil gerne, men der er hele tiden så meget", "det er også fordi Thorborg pisker mig :-)"...

Min holdning er at man bør tage ansvar for sig selv, og sine drømme og sit liv. Ellers bliver man kun et halvt menneske. Du tager ikke ansvar for dig selv, du har skudt ansvaret fra dig...

For at citere Tv2 (bandet ikke kanalen): "Det er samfundets skyld", her kan du så skifte "samfundet" ud med det du ønsker...

Jeg er ikke ude på at hetze dig, men det virker utroligt negativt, jeg vil håbe du kommer i gang med dine planer, også selvom det kun er ½ time om ugen til at starte med. Undskyld mine hårde ord, men jeg synes det er den bedste måde at kommunikere mit budskab på - er jeg urimelig?

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 20:41

Mine ideer kommer hele tiden, ligegyldigt hvad jeg laver kan jeg se nye muligheder. Nogle gange er det ikke engang indenfor samme emne som det jeg beskæftiger mig med - faktisk er det sjældent med det jeg beskæftiger mig med. Tror det er kendetegnet ved at man ser nye muligheder i noget af det man beskæftiger sig med normalt, når man laver noget andet. Prøver nogle andre principper på en nyt område.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)