Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samme tekst på flere sprog - er det duplicate content?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette automatiserede værktøj findes såmænd allerede og bliver brugt flittigt ;)

Nej, det er ikke duplicate content - men grammatiken i de forskellige sprog er ALT for forskellig til at det ville være indhold der giver mening!

Men at sætte det i duplicate content kategori er ihvertfald helt ved siden af :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, og nettet bliver bestemt ikke bedre hvis folk begynder at maskin-oversætte til alle mulige sprog.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcel Fuursted:
Men at sætte det i duplicate content kategori er ihvertfald helt ved siden af :)


Der hvor jeg blev i tvivl, eller begyndte at vurdere Google's evner for højt er om deres algoritmer selv kan oversætte teksten til dansk fra et sprog via netop translate, og så på den måde kategorisere teksten som duplicate content - lagt ude, så også blot en tanke :-)

Derudover finder jeg det sjovt at nogle danske firmaer bruger automatiske content maskiner, jeg er flere gange (faktisk overraskende mange) støt på hjemmesider der bruger rene algoritmer til at udforme en tekst og så linke på et enkelt ord, og teksterne giver absolut ingen mening, heller ikke selvom man tager ord for ord og sætter dem anderledes sammen. Det er ren volapyk - nu vil jeg ikke poste disse blogs her, da det er nogens arbejde der bliver lagt ud på den måde, men det mest forundrende er at det er store virksomheder der benytter denne form for linkbuilding, om de så selv er klar over det eller ej er en anden side af sagen. Men det er tydeligt at det er en del af en linkbuilding strategi - med et formål.

Inddirekte giver det anledning til en god artikel hos et af de danske nyhedsbureauer "Firma X fylder Google med spam via automatiske algoritmer" Fatter ikke virksomhederne selv rejser spørgsmål ved de links de får :-)

Livet er hvad du gør det til - Følg mig på min hjemmeside - Micky Weis

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)