Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

22.000 kr for en konkurrencen på FB

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Marlene Schøler Sørensen:

Jeg synes ikke rigtigt jeg har fået nogen seriøse tilbud endnu. Hvis der er nogen herinde som gerne vil sælge sådan en løsning som jeg har lagt op til, så er I velkommen til at komme med et tilbud (og referencer).

Mvh Marlene

Jeg synes at wildfireapp.com virker meget seriøst, det ville jeg helt sikkert selv gå efter hvis det var mig.

Og ikke for at provokere, men hvis du finder et firma der vil løse den opgave for dig, så er der en stor risiko for at de siger at de selv har programmeret det fra bunden af, og tager masser af penge for det.

Jeg har set det i mange andre tilfælde med f.eks WordPress - hvor firmaer lader som om de har opfundet det selv, og tager 20.000-50.000 kroner for sådan noget. Det kan være lidt af en jungle det her - så helt klart prøv at finde ud af hvordan wildfireapp.com virker, og hvis du opgiver, så kan du måske få en amino til at få det til at virke for en billig timesarbejdskraft. Det er alt fra mig af i denne omgang.

P.S
Jeg ved ikke om den slags service findes på dansk, men så var det måske en mulighed for danske programører at lave sådan en - der er jo nok et godt kundegrundlag for det, og mange mennesker føler sig nok mere trygge ved at handle med en lokal virksomhed i Danmark.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 14:30

Ja wildfireapp.com er et godt og seriøst bud, men jeg kan ikke selv lave en app med det værktøj - vi har muligvis andre her som kan.

Jeg undrer mig dog stadig over at der ikke er kommet flere tilbud. Jeg bliver kimet ned hver dag af folk som vil sælge et eller andet jeg ikke har bedt om, men når man beder om et tilbud i et stort åbent forum, så hører man fra én:-)

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 14:34

Hej Marlene

Du kan evt. prøve at oprette opgaven inde på Aminos freelancer sektion - det kan være der er flere der ser opgaven derinde.

Jeg går udfra du hovedsageligt søger herinde for at finde en billig freelancer til opgaven - for ellers er der jo masser af bureauer som løser den slags opgaver.

/Arco

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 14:34

Hej Marlene

Det kan jeg nemt hjælpe med, har lavet ca. 50 forskellige kampagner der inde, så det ville ikke være noget problem

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)