Jeg ved ikke noget om det, har kun en almindelig Facebook-konto til privat formål. Men, jeg forstillede mig bare at man kunne oploade et billed på deres server, og at man have mulighed for at rette i en editor, så man kunne smide sit script ind i det.
Nu er det ikke for at spille "smart i en fart", men hvordan kan du skrive: "men ikke mere end 1000 kroner", når man læser din udmelding herover ..?
MVH
Thomas
Det bunder vel bare i en form for "føling" - da det jo egenligt ser meget nemt og enkelt ud, og går en smule udfra at hvis man har prøvet at opsætte sådan en app før, så er 90% af det vel bare genbrug.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Det bunder vel bare i en form for "føling" - da det jo egenligt ser meget nemt og enkelt ud, og går en smule udfra at hvis man har prøvet at opsætte sådan en app før, så er 90% af det vel bare genbrug.
Så hvis jeg forstår dig rigtigt, at når man har tilegnet sig en færdighed , så skal man se bort fra den tid og indsats det har krævet at nå dertil.
Hvordan vil du prissætte en læge, advokat osv udfra din "føling" ?
Så hvis jeg forstår dig rigtigt, at når man har tilegnet sig en færdighed , så skal man se bort fra den tid og indsats det har krævet at nå dertil.
Hvordan vil du prissætte en læge, advokat osv udfra din "føling" ?
/jonathan
Hvis man har opskiften på kildekoden, og det bare skal indsættes, så synes jeg det er dumt at tage 20.000 kroner for det - det tager jo maks 5 min, så det er mere passende at bonne for 1 time arbejde som maks.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Hvis man har opskiften på kildekoden, og det bare skal indsættes, så synes jeg det er dumt at tage 20.000 kroner for det - det tager jo maks 5 min, så det er mere passende at bonne for 1 time arbejde som maks.