Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

22.000 kr for en konkurrencen på FB

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

frands99:
Med de timepriser skal i ikke glæde jer til om få år hvor alle yngre mennesker nærmest bliver født med at kan de ting.

Så skal der vist ske mirakler med den danske folkeskole, men ellers så tror jeg du undervuderer det at skulle levere et stykke kvalitetsarbejde, med ofte meget korte deadlines og af den kvalitet som de største danske forventer. Vi garanterer det virker og det er altså ekstra vigtigt hvis man samtidig kører en bannerkampagne for flere hundredtusind som peger over på løsningen.

frands99:
Syntes der forfærdeligt dyre timepriser.

Men det er skam heller ikke meningen at det skal være billigt, det er meningen prisen afspejler de timer der ligger i opgaven og den løn som de medarbejder der udfører den ønsker.

frands99:
Men gider du ikke fortælle en uvidende person, hvad ligger der under projektledelse i forbindelse med dette arbejde udover de ovennævnte produkter du har sat pris på?

Lise forklarer det ganske glimrende, så ingen grund til at gentage hende. Jeg har i eksemplet taget ca. 25% af den tid som produktionen tager og lagt oven i som projektledelse. Det er en udemærket tommelfingerregel når man ikke kender kunder i forvejen. Andre gange er 15% måske rigeligt og andre gange er det 100% eller mere der passer. Man ved aldrig om en opgave som denne kræver 5 eller 25 mails frem og tilbage - 5 eller 25 telefonsamtaler.

frands99:
Problemet er mange mennesker vælger dyrt = tryghed

Det tror jeg desværre er helt forkert, du kan bare se på hele boligmarkedet, pt. vælger 75% billigt frem for tryghed, når de skal vælge boliglån. Og rigtig mange virksomheder satset også billigt frem for kvalitet og tryghed. Så ikke min opfattelse af DK anno 2011.

frands99:
Indse den nye generation er = talent og billigt

Her er jeg desværre ikke enig heller - men det er en helt anden diskussion.

frands99:

Og selvfølgelig kan kunder brænde fingrene ved at vælge nogle billige løsninger. Men med lidt fornuft kan man finde unge mennesker som måske ikke har de store referencer, men kan gøre jobbet væsentligt billigere.

Som skrevet tidligere, så kan det være en rigtig god løsning hvis din virksomhedsprofil passer til det.

/Arco

Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 14:27

Sikke nogle diskussioner der blev startet her - det er interessant med så forskellige vinkler på prissætning.

Som en af jer nævnte, så kunne jeg specificere konkurrencen lidt nærmere. Jeg har ikke lagt mig fast på hvad det helt præcist skal være endnu, men det kunne være interessant at høre hvad folk herinde vil tage i betaling for en konkurrencen lign. denne (uden "meld dig ind" knappen, uden tekster for dem kan vi selv skrive og evt. kun en præmie, dvs. ikke præmier og nye sp. hver dag) http://www.facebook.com/Fitnessworld 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marlene Schøler Sørensen:

Sikke nogle diskussioner der blev startet her - det er interessant med så forskellige vinkler på prissætning.

Som en af jer nævnte, så kunne jeg specificere konkurrencen lidt nærmere. Jeg har ikke lagt mig fast på hvad det helt præcist skal være endnu, men det kunne være interessant at høre hvad folk herinde vil tage i betaling for en konkurrencen lign. denne (uden "meld dig ind" knappen, uden tekster for dem kan vi selv skrive og evt. kun en præmie, dvs. ikke præmier og nye sp. hver dag) http://www.facebook.com/Fitnessworld 

Hej Marlene.

Det var også sådan en quiz jeg tænkte at du ville lave da du snakkede om Facebook, og også skrev at man kun skulle svare på et spørgsmål. Det må du for din egen skyld aldrig betale 22.000 kroner for i hver fald.

Jeg ved ikke hvad sådan noget skal løbe op i, men ikke mere end 1000 kroner.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 15:03

• Opgavebeskrivelse/intro med kunden i røret
  • Design
  • Korrektur og designjusteringer
  • HTML/CSS
  • Implementering af HTML på FB side
  • Facebook-integrationen, inkl. autocomplete på venneindtastning
  • Database hook up
  • Test og bugfixing
  • Hosting af Svar-database og opsætning heraf
  • Hosting af billedfiler, scripts etc.

Lur mig om ikke jeg har glemt noget...

Jeg tror Fitness worlds bureau ville blive ked af at høre at alle de kompetencer ikke er mere end 1000 kr. værd.

:) Kim

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 15:16

Kim Dolleris:

• Opgavebeskrivelse/intro med kunden i røret
  • Design
  • Korrektur og designjusteringer
  • HTML/CSS
  • Implementering af HTML på FB side
  • Facebook-integrationen, inkl. autocomplete på venneindtastning
  • Database hook up
  • Test og bugfixing
  • Hosting af Svar-database og opsætning heraf
  • Hosting af billedfiler, scripts etc.

Lur mig om ikke jeg har glemt noget...

Jeg tror Fitness worlds bureau ville blive ked af at høre at alle de kompetencer ikke er mere end 1000 kr. værd.

:) Kim

Altså, hun vil selv lave teksten, billedet og selv opfinde spørgsmålet. Det der HTML på FB, er der jo i forvejen mere eller mindre, og det med hosting af billedfiler, det bliver jo bare oploaded til FB, som også har databasen, går jeg udfra. Hvorfor skal hun betale for bugfixing, det lyder da dumt, hvorfor ikke bare lave noget der virker - man laver sgu da ikke noget juks, og så tager sig betalt for at fixe det bagefter.

Det er måske bare mig der er underlig, og ikke ved så meget om det.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 15:28

FB har ikke databaser og hosting af script og billeder stillet til rådighed. Det foregår 3. parts - ret mig hvis jeg tager fejl. Det er noget tid siden jeg har været involveret i FB apps så de kan have lavet det om.

Bugfixing er måske ikke noget som skal fremgå af en faktura, men testing er selvfølgelig et nødvendigt unde i ethvert IT projekt. Der skal uden tvivl sættes tid af til at teste - og fixe - hvis noget mod forventning ikke virker efter hensigten. Det er ikke ensbetydende med at man har lavet noget juks - tværtimod. Det er betyder blot at man tager det seriøst og sikrer sig at alt virker inden det bliver leveret. Kvalitet om man vil.

@Marlene Schøler Sørensen - nok en diskussion, men en meget interessant diskussion i mine øjne :)

Smile Kim

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 15:36

Kim Dolleris:

FB har ikke databaser og hosting af script og billeder stillet til rådighed. Det foregår 3. parts - ret mig hvis jeg tager fejl. Det er noget tid siden jeg har været involveret i FB apps så de kan have lavet det om.

Jeg ved ikke noget om det, har kun en almindelig Facebook-konto til privat formål. Men, jeg forstillede mig bare at man kunne oploade et billed på deres server, og at man have mulighed for at rette i en editor, så man kunne smide sit script ind i det.

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 17:08

Hej Marlene.

Jeg vil ikke gå ind i diskussionen om hvad der er billigt og hvad der er dyrt, det har de andre styr på:-) 

Jeg vil meget hellere give dig et tip til en service jeg bruger til flere projekter.

http://www.wildfireapp.com/ . Denne glimrende service bliver brugt at alt fra pepsi , forbes og Mashable. Systemet er utroligt stabilt, og her kan du både oprette konkurrencer, quizzer og en helt masse andet smart.

Hvis du skal lave mindre kampagner ligger deres priser ret så fair syntes jeg. Så prøv da lige at kig forbi og se om det er noget for dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:10

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Jeg ved ikke noget om det, har kun en almindelig Facebook-konto til privat formål. Men, jeg forstillede mig bare at man kunne oploade et billed på deres server, og at man have mulighed for at rette i en editor, så man kunne smide sit script ind i det.

Nu er det ikke for at spille "smart i en fart", men hvordan kan du skrive: "men ikke mere end 1000 kroner", når man læser din udmelding herover ..?

MVH

Thomas

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:21

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Det er måske bare mig der er underlig, og ikke ved så meget om det.

Lader til at være tilfældet..

22K lyder dog lidt i overkanten.

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)