Hej Lyskjaer, undskyld for det her, men for mig lyder du af lidt en amatør, som bare gerne vil i gang med noget uden at have undersøgt noget som helst overhovedet.
Hvis jeg var dig ville jeg som noget af det første overveje at finde de største barrierer ved import fra et land som USA. Dvs. som mange nævner, forskellige strømstyrker, forskellige tilladelser/certifikater m.m.
For det andet er det heller ikke bare lige at købe et fjernsyn hos producenten. De fleste har enten distributører eller egne datterselskaber i eksportlande som de er i. Det kunne du eksempelvis finde på de forskellige producenters/brands egne hjemmesider.
Desuden kommer det helt bag på dig at denne branche er hård, hvor avancerne er = ingenting. Sådanne ting burde du selv undersøge med lidt markedsanalyse osv. For i sådan branche er det kvantiteten der tæller - dvs. høje omsætningshastigheder.
Håber ikke du hader mig nu, da jeg bare vil komme med lidt konstruktiv kritik!
|
1: Jeg hader dig ikke, kommer på amino for at få noget kritik/hjælp.
2: Er jeg amatør? Jeg har et års erfaring som selvstændig. I mine øjne syntes jeg ikke jeg er amatør inden for mit emne, for der er jeg rigtig god til det jeg laver, men når jeg starter på noget nyt. Ja så er jeg amatør, jeg har jo aldrig prøvet før. Det er derfor jeg prøver det, for at lære noget nyt, og for at blive noget andet end en amatør. Jeg kæmper for at undersøge tingene. Men hvis man stiller et spørgsmål på amino går der for det meste ikke mere end minutter før du har svar fra en anden iværksætter der har mere viden inden for det emne, end jeg selv har. Så derfor stiller jeg mine spørgsmål herinde, fordi jeg mener at kunne finde god hjælp herinde, og fordi folk plejer at behandle alle ordentligt herinde, om man er proff eller amatør.
3: Jeg kender ikke meget til branchen, men det vil jeg gerne, derfor undersøger jeg nettet, samtidig med jeg håber på hjælp herinde på amino.