Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS anpart til udlejningsejendom

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Thomns:

vi andre anparter er glade for han siger fra i god tid så vi derved har tid til at finde en ny - det er en god invistering så hop til - GOD DAG

Pas nu på at du/I ikke overtræder lovgivningen.

OG hvorfor overtager I den ikke bare selv eller får en mor eller far til det hvis det er så godt?

Og PADBORG sikker investering? hahaha i min bare røv lol...

Jeg skulle nu ikke mene vi overtræder nogen lovgivning.

Du har ret hvorfor giver vi ikke bare anparten til en i fam. men så kan jeg sige jeg er ikke glad for at penge komme imellem fam. så derfor har min mor selv en anpart men i en anden ejendom

Og padborg ja hvorfor - her kan jeg sige at i det sønderjyske har ejendomme holdt værdien meget bedre end i andre områder af danmark - så jeg kan kun sige jeg er glad for det er Padborg

Tilmeldt 7. Apr 11
Skrevet kl. 16:42
Entrepreneur - Jan:

Er Du ikke venlig at stoppe med din forherligende postulater som grænser til, hvis ikke det er, en lovovertrædelse.

Og når du poster links til en boligportal, så tjek lige teksten der står

GRATIS 1. mdr. - 2 vær. lej.

Dejlig nyere 2. vær lejlighed udlejes pr. med det samme - beliggende tæt på skole og i mindre bygning. Næsten nyt køkken og dejligt stort badeværelse.

Overtages nymalet - indskud 3 måneders indskud. 1 måneds husleje gratis.

Hvorfor ikke bare fremlægge det reelle regnskab som viser driftunderskuet samt en kopi af den anpartshaveroverenskomst der regulerer hvordan tingene foregår indbyrdes, istedet for at friste sjæle med GRATIS anpart som IKKE er gratis!

undskyld men jeg forstår dig ikke - hvor er det vi overtræder loven?

og ang. det vi har på boligportal så er det ikke os anparter som har sat det ind men det ejendomsadm. firma vi har til at styrre ejendommen.

Jeg sender gerne et regnskab til dem som er seriøse mulige anparter - og jeg frister som ikke for anparten er gratis - så undskyld igen, jeg forstår dig ikke

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:43

Thomns:

Jeg skulle nu ikke mene vi overtræder nogen lovgivning.

Jeg kan starte med at Du angiver du forærer noget væk gratis og betegner en evt. gældsforpligtelse som et indskud.

Dine oplysninger, hvis det er en anpart i et anpartsselskab, er således ikke korrekt, da man ikke arbejder med indskud, men tilførsel af kapital. Hvis anparten har en værdi på 80.000 og der så er 5 lejligheder i ejendommen og den er handlet til 2.675.000 i 2008 hvad så med det resterende.

Hvis det er i et I/S regi så er der endnu mere grund til at være påpasselig.

Du forsøger således med, for mig at se, vildledende oplysninger at få folk i dialog omkring overtagelse af en anpart hvor der medfølger en gældsforpligtelse, som efter 4 år alene overstiger anpartens værdi, som ingen reelt kender, men som Du angiver.

Den slags er ulovligt med mindre der er tale om professionelle investorer, som må formodes at kende risikoen.

Hvor ikke bare komme på banen med alle tal og oplysninger istedet for at spilde folks tid, eller forsøge at "overtale" nogen til at overtage noget de måske ikke helt kender konsekvensen af?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 7. Apr 11
Skrevet kl. 16:50

Entrepreneur - Jan:

Hvor ikke bare komme på banen med alle tal og oplysninger istedet for at spilde folks tid, eller forsøge at "overtale" nogen til at overtage noget de måske ikke helt kender konsekvensen af?

hvad er det for tal du ønsker?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:52

Thomns:
og jeg frister som ikke for anparten er gratis - så undskyld igen, jeg forstår dig ikke

Du frister ikke ved at skrive noget er gratis - når der samtidig følger en betalingsforpligtelse med?

Nu må du lige se at komme ind i kampen Smile Jeg skal gøre det lettere for dig, du kan svare fra 1 og fremefter.

1. Er det et anpartsselskab eller et interessentselskab

2. Er der tale om at lejlighederne 3A, 3A(2), 3B, 3C, 3D er lagt ind i hvert sit ApS med ansvarlig kapital på 80.000 og som så skal have tilført kapital hvert år for ikke at "æde" af egenkapitalen?

3. Er du den der købte i 2001 og solgte i 2008?

4. Hvad er gældsforpligtelsen per anpart?

5. Hvad er de samlede omkostninger pr. år pr. anpart?

6. Hvorfor, hvis det er en anpart, lader den nuværende ejer ikke bare anparten i ApSét gå konkurs, så kan I andre købe den billigt.

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)