Anparten har en værdi af 80.000 som du får GRATIS Årligt indskud er 24.000 Det er en udlejningsejendom som ligger i padborg og har 5 lejligheder som dog pt ikke alle er udlejet. |
og hvad forpligter man sig så til?
og hvad forpligter man sig så til? |
Yes..der må være en hage?
MvH Peter |
Man forpligter sig sandsynligvis til at hæfte for selskabets gæld og solidarisk for de indskud, som andre investorer ikke har råd til at betale.
Lugter som et K/S projekt der er gået galt, men det kan Thomns sikkert afklare? |
Du får som sagt en anpart som idag er 80.000 værd - det du så pt vil være forpligtet til er et årligt indskud på 24.000 (som er skatteberettet) - dette indskud vil ikke være noget der skal ske hver år, men kun indtil alle lejlighederne er lejet ud igen - nå det sker ja så vil den igen begynde at kører uden indskud fra os - da vi købte ejendommen kørte den fint og ja det kommer den til igen Ser frem til at hører fra dig igen og spørg gerne ind til mere. God weekend |
Det er første gang jeg skriver herinde så er lidt usikker på om du har fået mit svar? Jeg brugte ikke "hurtig svar" men "svar" |
Det er ikke et projekt som er gået galt - men blot en anpart som vil ud af det pga finanskrisen er han ved at gå fra hus og hjem - derfor vil han gerne ud af denne ejendom inden han går helt konkurs vi andre anparter er glade for han siger fra i god tid så vi derved har tid til at finde en ny - det er en god invistering så hop til - GOD DAG |
Ja det lyder næsten for godt til at være sandt. Hvor mange andre anparter er med i det her? Hvor ligger ejendommen, stand og hvor attraktivt er den? Hvad er lejeindtægten og får man som anpartshaver noget ud af de lejeindtægter? Hilsen Jasmin |
Hey... Jeg er vil ogsaa gerne vide hvor i verden det ligger henne af... /Daniel :-) |