Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu kan det være nok. Nu vil jeg i gang!

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er typisk ikke ret mange virksomheder der arbejder med affiliates der er interesseret i at have kontakt til enkeltpersoner. Det hæver deres arbejdsindsats betragtelig at de skal styre din konto manuelt. Jeg har været udsat for det flere gange, at dem jeg har haft aftaler med har lukket den og henvist til eks. tradedoubler.com i stedet.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Jyllinge
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:06

Jeg Må give Christian Thyssen ret.

Jeg tror det er særdeles vigtigt du også får sat dig ned og tænkt over, hvordan du vil adskille dig fra dine "konkurrenter" og ikke blot blive "endnu én i mængden". Derfor skal du have gjort dig nogle særdeles gode tanker om, hvordan du bliver mere attraktiv.

Du indledte med at spørge, hvad du skulle skrive om, og det er der kommet mange gode svar på. Jeg gjorde mig kort den tanke, at du f.eks. også kunne komme med tips og tricks til den "professionelle amatørfotograf", hvis man kan udtrykke sig sådan.

Altså skrive noget om, hvordan gør man et billede mere levende, hvordan gør man det dramatisk, hvordan anvender man vinkler og perspektiv, hvordan giver man billedet stemning, hvad giver det mit billede at fotografere i sort/hvis osv. Der er jo en grund til, at billeder fra professionelle fortografer koster mere, fordi de bre ER bedre. Men det er jo fordi de anvender forskellige teknikker, som en dødelig amatør som mig ikke kender til.

Det kunne du måske også bruge som et afsæt til at differentiere dig.

Det er i hvert fald vigtigt, at din "kunde" føler du tilfører dem noget værdi, som de ikke får andre steder.

Et eksempel fra min lille verden er f.eks.: Forleden brugte min hustru en anseelig sum på at købe laks hos fiskehandleren i stedet for at tage 2 laksestykker i en vacuumpakke hos Netto. Men hos fiskehandleren gav han hende så også lige en opskrift med, som var rigtig god og han kunne samtidig fortælle, hvordan laksen skulle steges på  pangen for ikke at komme til at "smage af fisk" (laks skal smage af laks, og ikke fisk .. ha ha)

Håber dette gav lidt inspiration.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:07

Hej Nichlas

Jeg tror også, det er en god idé, at du vælger et emne, som netop interesserer dig - for mig personligt er det i hvert fald altafgørende i forbindelse med mit Affiliate projekt.

Dit website skulle gerne inspirere dine besøgende til at vende tilbage igen og igen, og det er ikke let at holde gejsten oppe dag efter dag, hvis man skriver om et emne, der udelukkende er baseret på lysten til at tjene penge og nul interesse i det, der skrives om.

Du vil også opleve, at når du skriver om din interesse, så er det meget lettere at finde på nye indlæg. Grib det an fra "nørdens" synsvinkel. Så er der hele tiden noget at skrive om. Jeg er selv total musiknørd, og jeg er i fuld gang med at skrive musikanmeldelser til mit internationale Affiliate projekt. På dette website vil der også være en blog, og jeg har pt. fundet på ca. 60 emner at skrive om - og jeg kan fornemme, at der er et uendeligt antal:-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)